تاریخ : 1399,دوشنبه 01 دي14:02
کد خبر : 379931 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

وعده جذاب عیسی آل‌کثیر به پرسپولیسی‌ها

عیسی آل کثیر مهاجم محروم تیم پرسپولیس شب گذشته به استقبال سرخپوشان در فرودگاه رفته بود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ عیسی آل کثیر که شب گذشته برای استقبال از کاروان پرسپولیس به فرودگاه رفته بود، گفت: من به فرودگاه رفتم تا به بازیکنان خسته نباشید و بگویم که آن‌ها باعث افتخار ایران هستند.

آل کثیر افزود: به بازیکنان پرسپولیس می‌گویم شما سرتان باید بالا باشد، چون در آینده ما می‌ترکانیم! به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم و باید به این عزیزان افتخار کرد.

آل کثیر چندی پیش توسط AFC به مدت ۶ ماه محروم شد و به همین دلیل نتوانست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.