تاریخ : 1399,سه شنبه 02 دي22:30
کد خبر : 380140 - سرویس خبری : آخرین اخبار زنان

دومین همایش ملی زن و ورزش برگزار می‌شود

معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان در جلسه نواب رئیس بانوان ۱۰ فدراسیون ورزشی از برگزاری دومین همایش ملی زن و ورزش خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم؛ جلسه بعدازظهر مهین فرهادی‌زاد معاون توسعه بانوان وزارت ورزش و جوانان با نواب رئیس فدراسیون‌های کشتی، وزنه برداری، نابینایان و کم بینایان، والیبال، ورزش‌های دانشگاهی، والیبال، ورزش دانش آموزی، تیراندازی باکمان، ناشنوایان، ورزش‌های همگانی و چوگان برگزار شد.

در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های بانوان داده شد و فرهادی‌زاد از برگزاری دومین همایش زن و ورزش با نگاه توسعه‌ای و بین المللی خبر داد.

در این جلسه نرگس تقی‌زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از فرهادی‌زاد درخواست اعتبار مالی و زمینی برای ایجاد کمپ تیم‌های ملی کرد که معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان پاسخ داد، طبق قانون، دیوان محاسبات کشور اجازه این کار را به وزارت ورزش نمی‌دهد.

مریم منظمی، نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری به راه‌اندازی لیگ این رشته و همچنین مشکل نداشتن میله وزنه‌برداری اشاره کرد و از وزارت ورزش درخواست کمک کرد.

در ادامه آذین ساکی نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش‌های همگانی هم به برگزاری همایش‌های متعدد و لیگ‌های پیاده روی و تندرستی خبر داد.