تاریخ : 1399,یکشنبه 07 دي18:05
کد خبر : 380644 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

نحوه حذف اضطراری دروس برای دانشجویان امیرکبیر

شرایط و نحوه حذف اضطراری نیمسال اول ۹۹ برای دانشجویان دانشگاه امیرکبیر اعلام شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ براساس اعلام دانشگاه امیرکبیر و همچنین پیرو مصوبه شورای آموزش در تاریخ ۵ آبان ماه برای دانشجویان ورودی ۹۹، امکان حذف اضطراری و تقلیل واحدها به ۹ واحد مجاز خواهد بود.

به دانشجویانی که در نیمسال‌های آتی متقاضی استفاده از تسهیلات ممتازی (استعدادهای درخشان) هستند، اکیداً توصیه می‌شود تا واحدهای خود را حفظ کرده و از تقلیل واحد اجتناب نمایند.

حذف اضطراری یک درس تئوری به شرط آنکه حد نصاب واحدها رعایت شده (برای دانشجویان ورودی ۹۸ و ماقبل حد نصاب ۱۲ واحد و برای دانشجویان ورودی ۹۹ حد نصاب ۹ واحد) و آن درس پیش‌نیاز / هم‌نیاز درس دیگری در ترم جاری نباشد، قابل انجام است. این رویه مشمول کلیه دانشجویان ورودی ۹۹ و ماقبل که بخش اخطار آنها در پورتال آموزشی فعال باشد، می‌شود.

حذف اضطراری نیمسال اول ۹۹ در تاریخ چهارشنبه ۱۰ آبان و از طریق آموزشکده قابل انجام است. 

لازم به ذکر است که در خصوص دروس عملی که ارائه آنها حضوری بوده و همچنین دروس تربیت‌بدنی تصمیم‌گیری توسط مدیریت امور آموزشی انجام شده و مراتب متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

فرم حذف اضطراری در تارنمای مدیریت امور آموزشی دانشگاه به آدرس https://ugrad.aut.ac.ir/content/ فرم حذف اضطراری در اختیار دانشجویان قرار دارد.


کد خبرنگار : 38