تاریخ : 1399,دوشنبه 08 دي17:18
کد خبر : 380768 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال در تتر ایران

از جمله ارز دیجیتال های اصلی مانند بیت کوین و تتر. تتر یک استیبل کوین موفق است که در صدر جدول رمز ارز ها قرار دارد و میتوان گفت بهترین انتخاب برای سرمایه گذاری کم خطر خرید تتر و معامله ی آن است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» همانطور که می دانید قیمت ارزهای دیجیتال هر روزه و به صورت لحظه ای در حال تغییر در تمام نقاط دنیا هستند. این تغییر در استیبل کوین ها کمتر است و حتی اصلا وجود ندارد اما باقی ارزهای دیجیتال دلایل مختلفی در تغییر قیمتشان دلالت دارد، مانند وجود آمدن بیماری کرونا و پیدایش واکسن آن و یا انتخابات آمریکا، حتی بالا و پایین شدن ارز های فیات مثل دلار، قیمت طلا نیز میتواند بر ارزش ارزهای دیجیتال تاثیر بگذارد. همچنین  افزایش و یا کاهش قیمت ارزهای دیجیتال اصلی نیز بر سایر ارزهای دیجیتال مربوط، موثر است.

قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال در تتر ایران

قیمت لحظه ای انواع رمز ارزهای

برای بررسی نرخ لحظه ای ارز دیجیتال مورد نظر خود میتوانید به صرافی های مرتبط با ارز دیجیتال مراجعه فرمایید. صرافی های ارز دیجیتال موظف هستند که قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال را روزانه آپدیت و بروزرسانی کنند. بهتر است برای بررسی انواعشان به صرافی هایی که از اکثر ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کنند مراجعه کنید تا راحت تر مقایسه بین آنها را انجام دهید.

از بهترین  صرافی های ارز دیجیتال ایرانی میتوان به سایت تتر ایران اشاره کرد که 27 ارز دیجیتال را پشتیبانی میکند از جمله ارز دیجیتال های اصلی مانند بیت کوین و تتر. تتر یک استیبل کوین موفق است که در صدر جدول رمز ارز ها قرار دارد و میتوان گفت بهترین انتخاب برای سرمایه گذاری کم خطر خرید تتر و معامله ی آن است.

قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال در تتر ایران

دیگر لازم نیست برای به سایت هایی که کارمزد زیادی دریافت می کنند مراجعه کنید، تتر ایران با کمترین کارمزد و بهترین قیمت ارزهای دیجیتال را برای شما ارائه می دهد.

همانطور که می دانید بیت کوین محبوب ترین و پر طرفدار ترین ارز رمزنگاری شده می باشد، طبق آخرین اخبار هم اکنون نیز قیمت خرید بیت کوین به بیش از 27 هزار دلار رسیده که پیش بینی می شود در ادامه قیمت آن باز هم افزایش می یلبد، این آینده روشن بیت کوین را نشان می دهد. همچنین شما می توانید آخرین قیمت ها و اخبار ارزهای رمزپایه را از طریق سایت تتر ایران مشاهده کنید.


کد خبرنگار : 16