تاریخ : 1399,یکشنبه 14 دي21:57
کد خبر : 381453 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

تمام معابر پرند تا دهه فجر روشن می‌شود

فرماندار شهرستان رباط‌کریم گفت: روشنایی و رفع خاموشی از دغدغه‌های جدی شهروندان پرند به شمار می‌رود و برای رفع این معضل، تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا مشکل مردم این شهر حل شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط‌کریم ظهر امروز در حاشیه بازدید از روند اجرایی روشنایی معابر و مشکلات تاریکی و فقدان روشنایی کافی در معابر شهر پرند به ویژه در فاز‌های ۳ تا ۶، با تأکید بر اینکه یکی از مطالبات بر حق مردم پرند بهبود وضعیت روشنایی در سطح شهر است، اظهار کرد: شهر پرند با توجه به روند افزایش جمعیت نیاز مُبرم به روشنایی معابر دارد.

وی در ادامه این بازدید گفت: در اجرای پروژه برق‌کشی به معابر پرند، ۱۲ پیمانکار با اداره برق، برای بهره‌برداری از روشنایی تمام معابر شهر پرند با رعایت نکات ایمنی و کلیه استانداردهای شرکت توزیع همکاری می‌کنند.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم در پایان از روشن شدن تمام معابر شهر پرند تا آغاز دهه فجر خبر داد و ابراز کرد: روشنایی و رفع خاموشی از دغدغه‌های جدی شهروندان پرند به شمار می‌رود و برای رفع این معضل، تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا مشکل مردم این شهر حل شود.