تاریخ : 1399,دوشنبه 15 دي16:57
کد خبر : 381547 - سرویس خبری : آخرین اخبار فرهنگی اجتماعی

معرفی و دانلود ۷ سریال برتر ایرانی در شبکه نمایش خانگی

این سریال به کارگردانی حسین سهیلی زاده و به تهیه کنندگی ایرج محمدی، محصول سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی ایران است. این سریال در ۲۶ قسمت به قلم بابک کایدان نگاشته شده‌است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» دانلود سریال و فیلم و از سرگرمی های سالم این روزهای هر خانواده ایرانی یا خارجی است. ما در این مقاله میخواهیم به شما بهترین سریال های ایرانی مانند سریال قورباغه که در سال اخیر و جاری در شبکه نمایش خانگی و سایت های دانلود فیلم منتشر شدند را به شما معرفی کنیم. اگر علاقمند به تماشا و دانلود سریال های ایرانی هستید حتما در ادامه با ما همراه باشید. همچنین پیشنهاد میکنیم برای دانلود سریال و فیلم های جدید به صورت مجاز به سایت نما تی وی مراجعه کنید.

سریال چیست؟

سریال برنامه‌ای تلویزیونی است که به صورت تداومی از داستان‌های به‌هم‌پیوسته ساخته می‌شود تا هر شب یا هر هفته قسمتی از آن‌ها پخش شود. این سریال ها معمولاً از دو یا چند «فصل» (به انگلیسی: season) تشکیل می‌شوند. سریال‌ها اساساً برمبنای پنهان کردن داستان استوار هستند، تا بتوانند با این کار مخاطبان خود را حفظ کنند. برخی سریال‌ها، در پایان هر قسمت پخش‌شده خود، خلاصه‌ای از قسمت بعد را نشان می‌دهند و کارگردان نیز نقاط مرموز و تاریکی را در سریال باقی می‌گذارد که این خود به‌نوعی قابلیت تحریک بیننده را دربردارد و بیننده می‌تواند خواستهٔ خود را در این خلاصه ببیند و با ندیدن نقاط مرموز، بیننده همچنان به‌عنوان مخاطب اصلیِ سریال باقی می‌ماند.

در حقیقت فرق سریال و مجموعه را می توان اینطور بیان کرد، سریال به صورت داستان ادامه دار و تداوی ساخته می شود که نقطه شروع داستان در یک قسمت دقیقاً ادامه روایت داستان در پایان قسمت قبل بوده. اما در مجموعه (اپیزودیک) داستان در یک قسمت شروع و در همان قسمت تمام می شود و در قسمت بعد داستان دیگری با موضوع دیگری (باعنوان واحدی) روایت می گردد.

معرفی و دانلود سریال های ایرانی

سال 99 سریال های بسیار جذابی در شبکه نمایش خانگی منتشر شد همچنین بدلیل شیوع ویروس کرونا و بحث قرنطینه و ممنوعیت هایی که بوجود آمد، مردم اوقات فراغت بیشتری را در خانه خود میگذرانند. یکی از سرگرمی های سالم این روزهای خانواده های ایرانی تماشای سریال و فیلم می‌باشد. امسال سال بسیار خوبی را در انتشار سریال و مجموعه های نمایش خانگی داشتیم. در ادامه بهترین سریال های ایرانی را به شما معرفی میکنیم.

سریال قورباغه: سریال قورباغه به نویسندگی، تدوین و کارگردانی هومن سیدی و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده، محصول سال ۹۹–۱۳۹۸، در شبکه نمایش خانگی می‌باشد. این مجموعه نخستین سریال ساخته شده توسط هومن سیدی می‌باشد و در ایران و تایلند فیلمبرداری شده است. قورباغه چهارمین همکاری هومن سیدی و نوید محمدزاده بعد از فیلم های سیزده، خشم و هیاهو و مغزهای کوچک زنگ زده محسوب می شود و نخستین تجربه نوید محمدزاده برای ایفای نقش در یک سریال می‌باشد.

معرفی و دانلود ۷ سریال برتر ایرانی در شبکه نمایش خانگی

داستان قورباغه را هومن سیدی در ۱۶ قسمت نوشته است. عبور از مرزهای ذهنی، کسب قدرت و ثروت و تغییر انسان‌ها در شرایط با گذشت زمان بخش‌هایی از دغدغه‌های شخصیت‌های روایت‌گر این سریال است؛ سه جوان ساکن اکباتان با یک اتفاق ساده وارد ماجرایی عجیب و پیچیده می‌شوند.

شما میتوانید برای دانلود کامل سریال قورباغه و دریافت قسمت های جدید این سریال جذاب هر هفته دوشنبه به نما تی وی مراجعه کنید.

سریال ملکه گدایان: یک مجموعه نمایش خانگی ایرانی به کارگردانی حسین سهیلی زاده، نویسندگی حامد افضلی و امین محمودی، تهیه‌کنندگی علی طلوعی، محصول سال ۱۳۹۹ است. این مجموعه که دومین سریال حسین سهیلی زاده بعد از سریال مانکن، در شبکه نمایش خانگی می‌باشد، محصول نبراس پیکچرز است و ایرج محمدی نیز در مقام مشاور حضور دارد. همچنین سکانس‏‌های آغازین سریال ملکه گدایان در شهر استانبول کشور ترکیه تصویربرداری شد. پخش سریال ملکه گدایان از ۱۷ دی ماه ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود و شما میتوانید برای دانلود تمام قسمت های سریال ملکه گدایان هر هفته به سایت نما تی وی مراجعه کنید.

بازیگران سریال ملکه گدایان: باران کوثری، رویا نونهالی، پانته آ بهرام، فرزاد فرزین، محمدرضا غفاری، آرمان درویش، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میر طهماسب، علی اوجی، سولماز غنی، بهشاد شریفیان، عرفان ناصری، شبنم قربانی، علی صلاحی، مریم سرمدی ، نورا محقق.

معرفی و دانلود ۷ سریال برتر ایرانی در شبکه نمایش خانگی

سریال آقازاده: سریال آقازاده در ژانر درام، عاشقانه و اجتماعی به کارگردانی بهرنگ توفیقی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی حامد عنقا است. فیلم‌برداری این مجموعه از سال ۱۳۹۸ آغاز گردید. حامد عنقا درباره ساخت این سریال جنجالی گفت: “ما سریال آقازاده را فقط برای سرگرمی مردم نمی سازیم تا تنها در سبد تفریحات و اوقات فراغت آنها قرار بگیرد حتی سریالی نمی سازیم که بتوان بعد از دیدن آن به راحتی خوابید، بلکه آقازاده را می سازیم تا بسیاری را بی خواب کنیم و مخاطبانمان را به جنبه های مختلف مسائل مختلف اجتماعی به فکر بیندازیم. به گفته وی این پروژه تنها یک سریال نیست بلکه صدای بلند یک اعتراض است.” پخش سریال آقازاده از ۶ تیر ۱۳۹۹ در شبکه نمایش خانگی آغاز شد.

سریال شب های مافیا: سریال شب های مافیا یک برنامه مسابقه ای یا رئالیتی‌‏شو جدید نمایش خانگی به کارگردانی و نویسندگی سعید ابوطالب محصول سال ۱۳۹۹ است. در این مسابقه بازیگران زیادی حضور دارند و روند مسابقه بدین شکل است که در هر فصل یک بازیگر ۱۲ نفر از دوستان هنرمندش را برای بازی دعوت میکند و در نهایت با دو گروه ۱۲ نفره مردان و یک گروه ۱۲ نفره خانم های هنرمند این مسابقه آغاز میشود. این بازی کاملا واقعی و بدون دخالت گروه کارگردانی انجام می‌شود. شب های مافیا از ۲۷ آبان ۱۳۹۹ در رسانه نما تی وی به صورت هفتگی پخش میشود.

برنامه همرفیق: برنامه تاک شو همرفیق یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه کنندگی حسن خدادادی است. در هر قسمت از این برنامه جذاب، هنرمندان محبوب و چهره‌های سرشناسی به عنوان مهمان در فضایى متفاوت حضور خواهند داشت. برنامه همرفیق از ۲۰ آبان ۱۳۹۹ با حضور نوید محمدزاده به عنوان اولین مهمان در رسانه نما تی وی به صورت هفتگی پخش میشود. این برنامه جذاب به صورت سریال هر هفته برای دانلود منتشر میشود.

سریال هم گناه: این مجموعه به کارگردانی مصطفی کیایی در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است و اولین تجربه مصطفی کیایی در شبکه نمایش خانگی می‌باشد. همچنین فیلمنامه سریال هم گناه توسط محسن کیایی و علی کوچکی به نگارش درآمده است. مصطفی کیایی که گارگردانی و تهیه کنندگی سریال هم گناه را بر عهده دارد پیش از این فیلم‌هایی چون بارکد، عصر یخبندان، چهارراه استانبول و مطرب را روی پرده سینما داشته است و هم اکنون با مجموعه‌ ای از بهترین‌های سینمای ایران وارد عرصه سریال سازی برای شبکه نمایش خانگی شده است.

انتشار سریال هم گناه با بازی پرویز پرستویی از اسفند ماه ۹۸ آغاز شد. پرویز پرستویی ستاره سینمای ایران پس از ۱۰ سال بار دیگر در یک سریال ایرانی ایفای نقش کرد. بهروز پرستویی پسر پرویز پرستویی هم در سریال هم گناه حضور خواهد داشت. او به طور جالبی هم شدیدا شبیه پدرش است، نقش جوانی پدرش را بازی کند تا دیگر از گریم های عجیب و غریب قدیم اثری نباشد.

سریال مانکن: این سریال به کارگردانی حسین سهیلی زاده و به تهیه کنندگی ایرج محمدی، محصول سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی ایران است. این سریال در ۲۶ قسمت به قلم بابک کایدان نگاشته شده‌است. نام قبلی این سریال «سایه‌های بلند» بود که به نوبه خود ایهام‌های بسیاری داشت لذا به مانکن تغییر داده شد. حسین سهیلی زاده پیش از کارگردانی سریال مانکن، کارگردانی سریال‌های محبوبی مانند دلنوازان، فاصله ها، آوای باران و پریا را بر عهده داشت. بابک کایدان نیر نگارش فیلمنامه‌هایی مانند فیلم رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل، تگزاس و پریناز را انجام داده بود.

تهیه کننده سریال مانکن درباره انتخاب نام این سریال عنوان داشت: انسان‌ها افرادی هستند که نسبت به مسائل اجتماعی و خانوادگی نباید بی‌تفاوت و بی‌احساس و بی‌مسئولیت باشند. وقتی انسانی بی‌دغدغه، بی‌مسئولیت، بی‌تفاوت و … باشد ناخودآگاه به مانکن تبدیل می‌شود و این اصل داستان سریال ما را تشکیل می‌دهد.


کد خبرنگار : 16