تاریخ : 1399,سه شنبه 16 دي17:01
کد خبر : 381661 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

تورهای مختلف کیش از تهران در بهترین هتل‌های جزیره

اگر شما قصد مسافرت به این گنجینه خلیج ‌فارس و جزیره محبوب کیش را دارید، اطلاعات کافی از مکان ‌های دیدنی، هتل ‌ها و ... راهنمای تور کیش از تهران شما از شهرهای مختلف همچون تهران، می‌ شود تا بتوانید سفری پر خاطره‌ تر را تجربه نمایید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» اگر می خواهید به کیش سفر کنید خواندن مطالب آموزشی گردشگری به شما خیلی کمک می کند. دانستنی ‌های سفر به کیش که توسط آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر ارائه می شوند، مسافران را یاری می ‌رساند تا مسافرتی جذاب ‌تر و محبوب ‌تر را به مروارید خلیج ‌فارس (تور کیش تخفیف خورده) برای خود رقم بزنند.

یک گردش ساحلی به فراموش ‌نشدنی ‌ترین نقطه ایران با تعداد گردشگرانی فراوان که عنوان نخستین منطقه آزاد کشور را همچون مدالی درخشان بر سینه دارد. در کیش همه ‌چیز مهیای یک سفر و خریدی جانانه در کنار آن است، تا در این قطب تجاری و گردشگری هم تفریح مهمان لحظات مسافران باشد و هم طعم خوش خریدی به ‌صرفه را بچشند.

اگر شما قصد مسافرت به این گنجینه خلیج ‌فارس و جزیره محبوب کیش را دارید، اطلاعات کافی از مکان ‌های دیدنی، هتل ‌ها و ... راهنمای تور کیش از تهران شما از شهرهای مختلف همچون تهران، می‌ شود تا بتوانید سفری پر خاطره‌ تر را تجربه نمایید.

تورهای مختلف کیش از تهران در بهترین هتل‌های جزیره

بهترین فصل برای سفر از تهران به کیش:

بسیاری از تهرانی ها سفر به کیش را در زمستان به علت هزینه ‌های به ‌صرفه ‌تر این فصل بیشتر می ‌پسندند. اما بهارهای کیش چنان دیدنی است که نمی ‌توان از آن چشم پوشید. ولی تابستان ‌ها نیز به علت تعطیلی اغلب مراکز دولتی و مدارس فراغت بیشتری برای افزودن مدت اقامت در این شهر خواهید داشت و درنهایت پاییز نیز در کنار دریای خروشان و موج و صخره می‌تواند یک ‌هوای متفاوت را برای سفر شما به ارمغان آورد. این شمایید که برحسب سلیقه و نیاز خود انتخاب می ‌کنید که کدام فصل بهترین گزینه برای سفر به کیش رؤیایی است.

 

دیدنی‌ های جزیره کیش:

تمام کسانی که مقصد سفر خود را کیش انتخاب می‌کنند، حتماً سری به کشتی به‌گل ‌نشسته یونانی ‌ها می‌زنند تا سیری در تاریخ این مرز و بوم کرده باشند. از کشتی که فاصله بگیریم مجموعه‌ای تاریخی در کیش هر آنچه از تاریخ این خطه را احتیاج داشته باشید در اختیارتان قرار می ‌دهد. شهر حریره با انواع اماکنی که همگی یادگاران قرون 5 تا 10 هستند سفر شما را با قنات، مسجد و ویرانه ‌هایی از خانه ‌های با شکوه آن زمان زیبا می ‌کند.

به ‌هرحال اگر می‌خواهید سفر خود را کمی متفاوت ‌تر نمایید و رنگی دیگر بدهید از تفریحات آبی که سیر شدید حتماً به باغ پرندگان، پارک دلفین ‌ها و ... نیز بروید. در نهایت اسکله تفریحی کیش انواع کافه‌ ها و رستوران‌ ها، بولینگ و بیلیارد مریم، سینما چهار بعدی و انواع بازی ‌های آبی را برای شما مهیا نموده است.

اگر هم خرید بخش جدایی ‌ناپذیر سفر شما باشد که بازارهای پارس خلیج، ونوس، زیتون، پانیذ، دامون، مریم، مرجان، مروارید و ... مقدم مسافران را گرامی داشته و پیشنهادهای جالب ‌توجهی برای مسافران دارند. 

تورهای مختلف کیش از تهران در بهترین هتل‌های جزیره

فرهنگ بومیان کیش

لباس‌ های سنتی مردمان کیش دشداشه و غتره برای مردان و برای زنان ملفع بوده که با نژاد های مختلف چون دراویدی، نوردیک، سامی و سیاه ‌پوست در کنار هم با اخوت و دوستی زندگی می ‌کنند و اغلب به زبان ‌های فارسی و عربی گویش کرده و اکثراً شیعه می ‌باشند.

به همین دلیل است که سفر از هر شهر ایران مثلا از تهران به کیش می ‌تواند لذت ‌بخش بوده و فرح و شادی را نصیب مسافران نماید.

به همین دلیل می‌توان تمامی اعیاد مسلمانان چون عید قربان و عید غدیر را در این دیار با رونقی چشم‌ نواز دید و اکثر مسافران به ‌منظور حظ بردن از حالت معنوی حاکم بر این جشن ‌ها این روزهای خاص را برای سفر به کیش محبوب انتخاب می‌کنند تا حال معنوی به سفر خود بدهند.

 

 تور هتل‌ های کیش از پایتخت (تهران):

مجاورت کیش با خلیج ‌فارس باعث شده توریست ‌ها با تعداد بالایی هرساله راهی این خطه شوند به همین دلیل صنعت هتلداری در کنار برنامه های مختلف تور کیش از تهران و دیگر صنایع این شهر کهنه و با اصالت رونقی دو چندان دارد. تنوع هتل ‌ها در جزیره کیش سفرهای تفریحی به این خاک را با آرامش بیشتری همراه نموده و همین امر زمینه ‌ساز علاقه ‌مندی بیشتر مسافران به این جزیره شده است.

هتل های کیش در فصل های مختلف سال، مخصوصا فصل هایی که معروف به پر سفر یا پیک مسافرت شده اند؛ مورد جستجوی اکثر مسافرین هستند. مسافران زیادی می خواهند به جزیره زیبای کیش برای گذراندن لحظاتی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز سفر کنند. اغلب این مسافران برای اقامت، به دنبال رزرو هتل در کیش هستند و برای آنها قیمت های مناسب و به صرفه رزرو هتل از اولویت های برنامه ریزی این سفر به شمار می ‌آید.

از هتل های معروف می شود به این ها اشاره کرد:

تور کیش هتل پارمیدا اشاره کرد. هتل پارمیدا کیش یکی از هتل های چهار ستاره تاپ جزیره است که با قیمت مناسب و دارا بودن استخر، سونا، جکوزی و زمین تنیس در کنار فاصله مناسب نسبت به مرکز جزیره و مراکز خرید کیش یکی از انتخاب های مسافرین می باشد.

تور کیش هتل داریوش، یکی دیگر از معروف ترین هتل های جزیره است که به عنوان یک هتل پنج ستاره با معماری بسیار زیبا و خاص به سبک دوران هخامنشی، خیلی زیاد در دل مسافران تهرانی کیش جا باز کرده.

” اگر می خواهی تور کیش را در یکی از خاطره انگیز ترین و زیباترین هتل های جزیره رزرو کنی؛ هتل داریوش می تونه یکی از گزینه های انتخابی شما باشد. “

تور کیش هتل ترنج، این هتل مختص مسافرانی است که می خواهند کاملا لوکس و لاکچری به جزیره سفر کنند. هتلی بسیار زیبا که بر روی آب ساخته شده و به نوعی همانند هتل های مالدیو خود نمایی می کند. امکانات بسیار مناسبی در اتاق های هتل ترنج تدارک دیده شده تا حس لوکس بودن را به مسافر بدهد.

تور کیش هتل شایان، این هتل یکی از قدیمی ترین و معروف ترین هتل های جزیره کیش است که خصوصیت اصلی آن نزدیکی به ساحل است. وقتی پنجره اتاق های این هتل باز می شود به منظره زیبای دریای آبی رنگ جنوب مواجه می شوید. فراموش نشدنی ترین خاطره این هتل، نزدیکی به اسکله تفریحی است.

” اگر می خواهی بهترین تور کیش را در یکی از هتل های 5 ستاره نزدیک ساحل رزرو کنی؛ هتل شایان می تونه یکی از گزینه های انتخابی شما باشد. “

تور کیش هتل ویدا و کوروش، این هتل ها به نوعی هتل های تازه تاسیس کیش هستند که با قیمت فوق العاده ارزان و خدمات کامل، تور کیش بسیار به صرفه ای را برای مسافران رقم می زنند. بنابراین اگر می خواهید در سفر کیش در هتلی خوب و تمیز با قیمت مناسب اقامت داشته باشید، پیشنهاد می کنم هتل ویدا یا هتل کوروش را انتخاب کنید.

” اگر می خواهی قیمت تور کیش به صرفه ای را در یک هتل 5 ستاره داشته باشی؛ هتل کوروش می تونه یکی از گزینه های انتخابی شما باشد. “

تورهای مختلف کیش از تهران در بهترین هتل‌های جزیره

از تهران به کیش با بهترین تور مسافرتی

یکی از ویژگی های اصلی مسافرت به کیش این است که فرقی نمی کند از کدام شهر باشید، تقریبا اکثر شهرهایی که دارای فرودگاه هستند به جزیره کیش پرواز دارند. یکی از پر تعداد ترین شهرهای دارای پرواز به کیش، تهران است. فرودگاه تهران همیشه در ساعات مختلف به سمت جزیره کیش پرواز دارد.

" بنابراین سفر به کیش از تهران یکی از تخصصی ترین مسیرهایی است که آژانس فارا گشت کوروش کبیر آن را به عنوان مجری مستقیم تور کیش اجرا می کند. در این مرحله بلیط های چارتری را از فرودگاه تهران به فرودگاه کیش برایت به راحتی رزرو می کنیم.

اگر در تهران ساکن نیستی، بنا به تخصص ایجاد شده و رایزنی های بسیار با شرکت های هواپیمایی، باید این خبر خوش را بدهیم به شما که از هر شهری که پرواز به سمت کیش داشته باشد، این تور را برای شما هم برگزار می کنند."

حالا وقتشه که شما هم هر چه زودتر برنامه سفر به جزیره را رزرو کنی و با وب سایت فارا گشت، تور کیش از تهران 

(https://faragasht.com)

را ارزان و تخفیف خورده تجربه کنی. امسال یکی از بهترین زمان های انتخاب تور کیش است. هم قیمت ها ارزان شده است و تخفیف خورده و هم خدمات تورهای هوایی کامل تر از قبل به تهرانی ها و سایر هم وطنان ارائه می شوند.


کد خبرنگار : 16