تاریخ : 1399,سه شنبه 16 دي19:31
کد خبر : 381679 - سرویس خبری : باشگاه نشریات

نشریه دانشجویی جبهه واحد منتشر شد +دانلود

حقیقت این است که آمریکاییها حرف های به ظاهر زیبایی میزنند اما در عمل مخالف آن رفتار میکنند؛ ژستهای انسان دوستانه به خود میگیرند و خود را ناراحت از سرنوشت انسانها و کشتارشان در جنگها نشان میدهند

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» گاهنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی جبهه واحد با صاحب امتیازی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز با مدیرمسئولی نرجس حریری و سردبیری علیرضا مظفری منتشر شد.

در بخشی از این نشریه آمده است:

در دنیای امروز با اندک نگاهی به فضای پیرامون جهانی و منطقهایی، با جنایتها، جنگها، کشتارها و آشوب هایی روبه رو می شویم که همگی یک منشاء دارند و آن آمریکا است. هدف اصلی آمریکا در منطقه و جهان ،حفظ منافع پوشالی و خودساخته خودش است و آزادی بیان، حقوق بشر، صلح و از این قبیل الفاظ تنها نقابی بر چهره این کشور هستند تا ماهیت پلید دولت آمریکا بر افکار عمومی هویدا نشود.

حقیقت این است که آمریکایی ها حرف های به ظاهر زیبایی میزنند اما در عمل مخالف آن رفتار میکنند؛ ژستهای انسان دوستانه به خود میگیرند و خود را ناراحت از سرنوشت انسان ها و کشتارشان در جنگ ها نشان میدهند؛ اما در واقع آنها بدترین و بیشترین جنایتها، جنگها، کودتاها، کشتارها و آشوبها را به طور مستقیم و غیرمستقیم برای مردم بسیاری از نقاط مختلف جهان، بویژه ایرانیها رقم زده اند.

ادامه این مطلب و مطالب بیشتر را در فایل (دانلود) نشریه بخوانید.

نشریات دانشجویی


کد خبرنگار : 93