تاریخ : 1399,پنجشنبه 18 دي12:42
کد خبر : 381813 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

کومان حرفش را پس گرفت، تا روز آخر می‌جنگیم

رونالد کومان که پس از تساوی برابر ایبار گفته بود بارسا شانس قهرمانی ندارد امشب به گونه ای دیگر صحبت کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در هفدهمین بازی خود در لالیگا موفق شد بیلبائو را در سن مامس 2-3 شکست دهد. بارسا ابتدا با یک گل عقب افتاده بود ولی با گلزنی پدری و دبل لئو مسی توانست ورق را برگرداند.

بارسا بدشانس هم بود که دو بار ضربات مسی به تیر برخورد کرد و در مجموع می توانست با اختلاف گل بیشتری پیروز میدان شود. به این ترتیب تیم تحت هدایت رونالد کومان با تعداد بازی برابر با رئال و 5 امتیاز کمتر از این تیم در رده سوم ایستاد. اتلتیکو با 7 امتیاز بیشتر و دو بازی کمتر، صدرنشین است.

کومان در پایان بازی گفت:« نتیجه پایانی بیانگر چیزی که در زمین رخ داد، نیست. ما شایسته پیروزی با اختلاف گل بیشتری بودیم و در بسیاری از مقاطع بازی بر حریف برتری بی چون و چرایی داشتیم. در دقایق ابتدایی به خصوص در فاز دفاعی خوب نبودیم و گل دریافت کردیم ولی سپس بازی را تحت کنترل گرفتیم. شایسته برد بودیم و از این سه امتیاز راضی و خوشحالم. هم خوب بازی کردیم و هم خلق موقعیت زیادی داشتیم.»

کومان ادامه داد:« کار گروهی ما امشب فوق العاده بود. هرچند اختلاف امتیاز با اتلتیکو کمی زیاد شده ولی تا روز پایانی می جنگیم. معتقدم در مسیر درستی قرار گرفته ایم و باید همینطور ادامه دهیم.»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پدری:« از نظر من پدری اصلا یک سورپرایز نیست. او 18 ساله است ولی خیلی بالغ تر از سنش فوتبال بازی می کند و سطح بالایی دارد. او شاید در هفته های ابتدایی برای خیلی ها یک شگفتی بود اما الان یک بازیکن اثبات شده است که البته هنوز جای پیشرفت بیشتری دارد و باید چیزهای زیادی یاد بگیرد.»
 
 
 
لیونل مسی:« مسی را بسیار راحت و آسوده خاطر می بینم. او در تمرینات و در زمین با انگیزه و شوق زیادی کار می کند. امشب دو گل زد و مثل همیشه مهمترین بازیکن ما بود.»