تاریخ : 1399,پنجشنبه 25 دي11:39
کد خبر : 382573 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

استقرار ۶۸ واحد فناور، نوآور و شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد دانشگاه ایلام

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام گفت: ۵۲ واحد فناور و ۱۱ واحد نوآور و ۵ شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد دانشگاه ایلام مستقر هستند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، حسین مهدیزاده، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام در خصوص اقدامات این معاونت در حوزه نوآوری و فناوری گفت: هم‌اکنون ۵۲ واحد فناور، ۱۱ واحد نوآور و ۵ شرکت دانش‌بنیان در مرکز رشد دانشگاه ایلام مستقر هستند.

مهدیزاده افزود: تجهیز و استقرار مرکز رشد واحد‌های فناور، راه‌اندازی مرکز نوآوری و فناوری دانشگاه، تلاش برای راه‌اندازی مجتمع نوآوری و فناوری (۸۵ درصد پیشرفت کار)، راه‌اندازی صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری پارک علم و فناوری استان، راه‌اندازی مرکز مشاوره کسب و کار، راه‌اندازی مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و راه‌اندازی مرکز مشاوره اشتغال از جمله اقدامات اساسی انجام شده در حوزه نوآوری و فناوری بوده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه ایلام اظهار کرد: برگزاری بیش از ۶۵ کارگاه مهارت‌آموزی تخصصی با رویکرد بازار کار، برگزاری ۴۳ کارگاه آموزشی مهارت‌های کسب و کار، برگزاری پنج رویداد شتاب (استارتاپی)، برگزاری شش رویداد کارآفرینانه و انجام طرح رصد شغلی دانشجویان از جمله اقدامات انجام شده دانشگاه ایلام در این حوزه است.