تاریخ : 1399,پنجشنبه 02 بهمن15:46
کد خبر : 383303 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

آزمون‌های برخط دانشگاه علمی کاربردی تا چه زمانی ادامه دارد؟

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری آزمون‌های متمرکز برخط نیم سال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه جامع علمی کاربردی خبرداد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محسن محمدزاده از آغاز برگزاری آزمون متمرکز پایان نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت غیرحضوری (برخط) خبر داد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: آزمون‌های متمرکز پایان ترم دانشجویان این دانشگاه به صورت غیر حضوری (برخط)، از ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۲۷ دی ماه آغاز و تا روز یکشنبه ۴ بهمن ماه سال جاری مطابق برنامه زمانی اعلام شده و دستورالعمل آزمون در تمامی استان‌ها به طور همزمان برگزاری می‌شود.

وی همچنین از برگزاری آزمون‌های متمرکز پایان ترم در ۲۵ عنوان درس منتخب گروه معارف اسلامی و مهارت مشترک با تعداد ۲۵۲۴۸۰ نفر درس نیز خبر داد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: آزمون هر درس در دو نوبت برگزار می‌شود تا چنانچه دانشجویان به هر دلیلی (قطعی اینترنت، قطعی برق و …) نتوانستند در آزمون نوبت اول شرکت کنند، در آزمون نوبت دوم که سوالات آن با نوبت اول متفاوت است شرکت کنند.