تاریخ : 1399,چهارشنبه 08 بهمن11:59
کد خبر : 383934 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

هالند مهم‌تر از ام‌باپه برای رئال

یکی از اسطوره‌های رئال مادرید براین باور است که جذب هالند برای تیم ضروری‌تر از ام‌باپه است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»  به نقل از اسکای اسپورت، ارلینگ هالند و کیلیان ام‌باپه از بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان هستند که هر دو مورد توجه رئال مادرید قرار دارند.

باوجود آن که ام‌باپه گزینه مورد علاقه هواداران رئال است و مدت‌ها است که آن‌ها آرزوی عقد قرارداد با این بازیکن فرانسوی را دارند اما خورخه والدانو براین باور است که جذب هالند مهم‌تر از ام باپه است.

والدانو که یکی از اسطوره‌های رئال مادرید است، گفت:ا گر قرار باشد که من بین ام باپه و هالند دست به انتخاب بزنم قطعا هالند را انتخاب می‌کنم. او از کوچک‌ترین فضایی به خوبی استفاده می‌کند و پیوسته در حال گل زدن است.

او ادامه داد: می‌دانم که ام باپه ستاره‌ای بزرگ است اما من واقعا عاشق بازی هالند هستم. او به هر شیوه‌ای گل می‌زند و می‌تواند در رئال هم موفق باشد.

ارلینگ هالند پدیده فوتبال اروپا در سال ۲۰۲۰ بود. او زمستان سال قبل بود که پیراهن دورتموند را بر تن کرد و در نخستین بازی با پیراهن تیم توانست در نیم ساعت پایانی که به بازی رفت هت تریک کند.

هالند در ۲۸ بازی با پیراهن دورتموند ۲۷ گل به ثمر رسانده است. جذب این بازیکن برای رئال آسان تر از ام باپه است چرا که رقم فسخ قرارداد او تنها ۱۰۰ میلیون یورو است این درحالی است که پاری سن ژرمن بیش‌تر از ۲۰۰ میلیون یورو برای ام باپه می‌خواهد.