تاریخ : 1399,چهارشنبه 08 بهمن19:48
کد خبر : 384031 - سرویس خبری : آخرین اخبار صفحه اول

ورود سازمان بازرسی کل کشور به انتصاب غیرقانونی بروجردی در دانشگاه آزاد

شنیده شده پس از انتصاب علاءالدین بروجردی به عنوان معاون بین‌الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد، سازمان بازرسی کل کشور با ارسال نامه‌ای به دانشگاه آزاد این انتصاب را غیرقانونی دانسته است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از دانشجو، شنیده شده پس از انتصاب علاءالدین بروجردی به عنوان معاون بین الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان بازرسی کل کشور با ارسال نامه‌ای به دانشگاه آزاد اسلامی این انتصاب را غیرقانونی دانسته و در خصوص این انتصاب توضیحات خواسته است.

لازم به ذکر است، علاءالدین بروجردی مردادماه امسال به عنوان معاون بین الملل دانشگاه آزاد منصوب شد که این انتصاب با مخالفت برخی تشکل‌های دانشجویی به دلیل عدم صلاحیت وی بر اساس آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها همراه شد.

بر اساس آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها، معاون دانشگاه باید دارای مدرک دکتری و عضو هیئت علمی با حداقل درجه مربی باشد که بروجردی این شرایط را ندارد.

گفته می‌شود سازمان بازرسی علاوه بر برجرودی، انتصاب دو مسئول دیگر ارشد دانشگاه آزاد را فاقد شرایط انتصاب بر اساس آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها دانسته است.