تاریخ : 1399,جمعه 10 بهمن19:58
کد خبر : 384169 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

مطهری: لیگ برتر ایران مثل لیگ انگلیس شده است

مطهری ادامه داد: ۲ - ۳ روز در تمرینات نبودم، اما یحیی گل‌محمدی و دیگر نفرات حریف را بررسی کرده‌اند و می‌دانند با چه سبکی باید با ماشین سازی بازی کنیم. شرایط جدول نشان دهنده جایگاه تیم‌ها نیست و من لیگ انگلیس را مثال می‌زنم که تیم‌های پایین تیم‌های بالای جدول را می‌برند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ماشین سازی تبریز بیان کرد: فقدان مهرداد میناوند عزیز را تسلیت می‌گویم و باور نمی‌کنم مهرداد را از دست داده‌ایم. بار دیگر به خانواده میناوند و جامعه ورزش و هواداران پرسپولیس تسلیت می‌گویم. همه می‌دانند مهرداد با جان و دلش برای پرسپولیس تلاش می‌کرد و خوش قلب بود.

او افزود: ۲ - ۳ روز حال خوبی نداشتم و با از دست دادن میناوند حالم بدتر شد. برای علی انصاریان هم آرزوی سلامتی می‌کنم تا هر چه زودتر به زندگی عادی‌اش بازگردد. به وحید امیری هم به دلیل از دست دادن پدربزرگش تسلیت می‌گویم و امیدوارم از این روز‌ها عبور کنیم. تا آخرین لحظه می‌جنگم و این را کسانی که در پرسپولیس حضور داشتند، می‌دانند.

مطهری ادامه داد: ۲ - ۳ روز در تمرینات نبودم، اما یحیی گل‌محمدی و دیگر نفرات حریف را بررسی کرده‌اند و می‌دانند با چه سبکی باید با ماشین سازی بازی کنیم. شرایط جدول نشان دهنده جایگاه تیم‌ها نیست و من لیگ انگلیس را مثال می‌زنم که تیم‌های پایین تیم‌های بالای جدول را می‌برند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لیگ ایران هم این جذابیت را پیدا کرده و هفته قبل دیدید که بازی را یک بر صفر جلو افتادیم، اما شاید به دلیل دست کم گرفتن حریف تنبیه شدیم. از بازیکنان‌مان می‌خواهیم هوشیار باشند و ۹۰ دقیقه تمرکز صددرصد داشته باشند. اگر یک جا ۹۹ درصد تمرکز داشته باشیم، از همان یک درصد ممکن است از حریف ضربه بخوریم. تیم‌ها اکثرا مقابل پرسپولیس فشرده بازی می‌کنند و ما باید از این فشردگی رد شویم.

وی در رابطه با وضعیت مصدومان پرسپولیس گفت: با گل‌محمدی صحبت کردم و گفت سیدجلال روز گذشته تمرین کرده و مشکلی برای بازی کردن ندارد.

مطهری خاطرنشان کرد: بازیکنان جایگاه خودشان را می‌دانند و اینکه در چه تیمی بازی می‌کنند. اگر به صدر جدول نگاه کنید، اختلافی نداریم و ۲ بازی عقب افتاده هم داریم. همیشه گفته‌ام با تلاش و تمرین بیشتر می‌توانیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. باید بیشتر کار کنیم تا نقاط ضعف را برطرف کنیم و انشالله با برد فردا به جدول بازمی‌گردیم. پرسپولیس به میانه‌های جدول عادت ندارد.

او در خصوص بهانه جویی های یحیی گل محمدی و ارتباط دادن نتایج با مهدی رسول پناه بیان کرد: ما بهانه جویی می‌کنیم؟ هفته قبل اولین باخت ما رقم خورد و هیچ موقع در مرام ما نیست باخت را گردن فرد دیگری اندازیم. سعی می‌کنیم همیشه به کار فنی بپردازیم و نقاط ضعف را رفع کنیم و هنوز ۲۰ هفته از لیگ باقی مانده است و خوب نیست قضاوت کنیم.

مطهری درباره مشکلات مالی پرسپولیس اظهار کرد: متاسفانه پرسپولیس همیشه با این مشکلات دست به گریبان بوده و برای وجهه ما و باشگاه‌هایمان خوب نیست. امیدوارم با درایت مسئولان، هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه این مشکلات حل شود. اینجا فقط شما مربیگری نمی‌کنید و باید به خیلی از مسائل بپردازید.

مربی پرسپولیس در پایان گفت: بچه‌ها از فردا برای شادی روح میناوند و سایر پیشکسوتانی که از دست دادیم کار می‌کنند. برادر کوچک همه فوتبالی‌ها هستم اما باید قدر همدیگر را بیشتر بدانیم و بیشتر به هم احترام بگذاریم. دنیا ارزش این را ندارد که با هم درگیری ایجاد کنیم.