تاریخ : 1399,سه شنبه 14 بهمن13:33
کد خبر : 384660 - سرویس خبری : آخرین اخبار زنان

‌نخستین نشست تخصصی«راهکارهای ارتقا جایگاه و شأن مادری در جامعه»

نخستین نشست تخصصی«راهکارهای ارتقا جایگاه و شأن مادری در جامعه» به همت مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان و با همکاری معاونت فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان نخستین نشست تخصصی«راهکارهای ارتقا جایگاه و شأن مادری در جامعه» به همت مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان و با همکاری معاونت فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها امروز سه‌شنبه ۱۴ بهمن ماه از ساعت 13 الی 16 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

در این نشست که با هدف مواجهه هوشمندانه و علمی با آسیب‌های اجتماعی حوزه خانواده‌ برگزار می گردد؛ معاون اجتماعی وزارت کشور، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، معاون اجتماعی نیروی انتظامی، رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده و جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه‌های کشور، استادان و صاحبنظران حضور خواهند داشت. همچنین از جشنواره ملی فرهنگی آموزشی «سرانگشتان گره‌گشا» رونمایی خواهد شد.

در پایان نیز از چند الگوی موفق مادری تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد.

لازم به ذکر است، جهت رعایت پروتکل های ستاد ملی کرونا، همایش با تعداد نفرات محدودی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند از طریق لینک های ذیل نشست را به صورت زنده مشاهده نمایند.


کد خبرنگار : 38