تاریخ : 1399,جمعه 17 بهمن15:02
کد خبر : 384919 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

مشکل کنونی چلسی از زبان توخل

توماس توخل پس از پیروزی مقابل تاتنهام از مشکلات کنونی چلسی گفت و از مصدومیت تیاگو سیلوا پرده برداشت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ توماس توخل در سومین مسابقه خود در چلسی و اولین دربی در لیگ برتر توانست مقابل مورینیو به برتری دست یابد.

این بازی با تک گل جورجینیو از روی نقطه پنالتی به پایان رسید و توخل توانست دومین برد خود را جشن گیرد.

این سرمربی آلمانی پس از بازی اظهار داشت: طبیعی است وقتی شما نمایشی مالکانه، آن به این شکل را اجرا می‌کنید، زدن گل دوم برای شما سخت شود. ما از لحاظ ذهنی و فیزیکی کاملا آماده هستیم و من از تلاش بازیکنانم بسیار خوشحالم.

وی ادامه داد: ما فقط باید بتوانیم موقعیت های گلزنی بیشتری ایجاد کنیم. این هدف من در چلسی است و شغلم در این باشگاه خواهد بود که چنین هدفی دست یابم. سخت‌ترین اتفاق در فوتبال این است که شما گل بزنید و بتوانید آرامش خود را حفظ کنید.

توخل گفت: من به بازیکنانم اعتماد دارم و می‌دانم با تلاش می‌توانیم موقعیت‌های گلزنی زیادی در مسابقات ایجاد کنیم. در حالت طبیعی و در لیگ‌های دیگر شما انتظار دارید نصف موقعیت‌های شما به گل تبدیل شود ولی در لیگ برتر از این خبرها نیست.

سرمربی چلسی درباره مصدومیت تیاگو سیلوا نیز گفت: نبود او در دیدار شنبه به ما سختی زیادی وارد می‌کند. نمی‌توانم اکنون در خصوص میزان آسیب دیدگی‌اش صحبت کنم و باید تست‌های فردا شدت مصدومیت را مشخص کند. به نظرم تیاگو در دیدار یکشنبه مقابل شفیلد در جمع ما نخواهد بود.