تاریخ : 1399,یکشنبه 19 بهمن19:08
کد خبر : 385139 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

سه کلیک تا رزرو تور کیش

به طور کلی قیمت بلیط و اقامت هتل در روزهای آخر هفته و تعطیلات نسبت به روزهای عادی بالاتر میرود. پس بهتر است سفر خود را برای روزهای میانی هفته برنامه ریزی کنید تا از افزایش بهای بلیط و اقامت در امان بمانید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سفرهای هوایی در دنیای امروز از بهترین و سریع‌ترین راه‌های سفر به نقاط مختلف دنیا به شمار می‌روند. در گذشته برای خرید انواع خدمات سفر، مسافران مجبور به مراجعه حضوری به آژانس‌های مختلف بودند. اما اکنون سه کلیک با راه اندازی سیستم رزرواسیون فروش خدمات سفر، به این نیاز کاربران خود پاسخ داده است. مسافران می‌توانند با مراجعه به این سایت به تمامی خدمات سفر اعم از: بلیط هواپیما، رزرو هتل، رزرو تورهای داخلی و خارجی، بلیط قطار، بلیط جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا و... در کسری از زمان دسترسی پیدا کنند.

برای این کار کافیست کاربر با مراجعه به پنل رزرواسیون آنلاین سایت سه کلیک، با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر و تعین تاریخ سفر، به راحتی تور خود را خریداری کند.

کادر مجرب و با انگیزه سه کلیک، به منظور جلب رضایت مشتریان خود، همواره خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند. سه کلیک یکی از بهترین و معتبرترین سایت‌های فروش آنلاین خدمات سفر محسوب می‌شود که با ارئه بهترین خدمات، توانسته اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. بر همین اساس اکثر کسانی که قصد سفر دارند، به سایت سه کلیک مراجعه می‌کنند.

سه کلیک تا رزرو تور کیش

سه کلیک از کجا اومده!

سه کلیک مجموعه‌ای از دل دلتابان

سه کلیک با تیمی استارتاپی و کادری متشکل از کارمندان مجرب و خلاق، با بکارگیری تکنولوژی‌های روز دنیا، هوش مصنوعی و مهندسین حرفه‌ای، برنامه نویسی شده تا مسافرین عزیز بتوانند به راحتی سه کلیک، سفر کنند.

این مجموعه در سایه‌ی حمایت شرکت دلتابان (deltaban.com) درصدد است تا با اجرای پروازهای منظم و ایمن شرکت های هواپیمایی داخلی و بین المللی، گارانتی هتل‌های معتبر و زنجیره ای پنج ستاره در سراسر دنیا، خدمات مناسبی برای یک سفر به یاد ماندنی خانوادگی و کاری، برای مسافران ورودی و خروجی فراهم سازد و هدف خود را تسهیل سفر و جلب رضایتمندی مسافران در نظر گرفته است.

در دنیای پر سرعت امروز که نیاز به سهولت و سرعت در خرید بیش از پیش احساس می‌شود، دلتابان با گسترش تکنولوژی و فضای دیجیتال، رویکرد خود را به سمت فروش آنلاین برده و با تاسیس مجموعه‌ای استارتاپی سه کلیک در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن تمامی خدمات سفر همچون رزرو آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل، فروش بلیط جاذبه‌های گردشگری و رزرو تورهای تفریحی در اقصی نقاط جهان، گزینه اول مسافران برای آغاز سفر شود.  

جهت خرید انواع بلیط هواپیما اینجا کلیک کنید.

چرا سه کلیک بهترینه؟

  • چون قیمتش خیلی مناسبه
  • چون با سه کلیک میتونی با هر بودجه‌ای سفر کنی
  • چون سه کلیک همیشه باهاته
  • چون کیفیت تورها سه کلیک بالاس
  • چون با سه کلیک میتونی سریع خرید کنی
  • چون با سه کلیک تورلیدر خودتی
  • چون با سه کلیک میتونی آنلاین و ریالی خرید کنی
  • بازم بگیم..؟

سه کلیک تا رزرو تور کیش

شگفتی سه کلیک

این رو هم بهتون بگیم که سه کلیک قراره یه مسابقه برگزار کنه که تا نوروز 1400 ادامه داره.... در این مسابقه قراره، هر هفته سه شنبه ها به قید قرعه به نفرات برنده جوایز نفیسی داده بشه.

سه کلیک تا کیش

حالا که بحث سفر شد، خوبه که چند نکته جذاب درباره تور کیش از تهران با بهترین قیمت در سایت سه کلیک بهتون بگیم تا اگه یه روزی تصمیم سفر به کیش رو گرفتید، اونا رو در نظر داشته باشید..!

تور کیش از تهران با بهترین قیمت در سایت سه کلیک

جزیره کیش از جمله مقاصد گردشگری در ایران است که در هر چهار فصل سال پذیرای گردشگران می‌باشد. درست است که دمای هوای این جزیره در تابستان بسیار گرم می شود اما باز هم گردشگران زیادی برای استفاده از آب های گرم خلیج فارس و البته تخفیفات زیاد در هنگام خرید به کیش سفر می کنند. مطمئناً همه ما دوست داریم که تور کیش از تهران را با بهترین قیمت خریداری کنیم. برای این که بتوانیم بهترین تور را انتخاب کنیم بهتر است نکاتی را پیش از خرید تور در نظر داشته باشیم، در ادامه برخی از این نکات را با هم بررسی خواهیم کرد.

سه کلیک تا رزرو تور کیش

بهترین زمان سفر به کیش

تور کیش در تمام فصول سال طرفداران خاص خود را دارد. این که بهترین زمان سفر به جزیره چه وقتی است، به سلیقه شخصی شما و هدف شما از سفر به کیش بستگی دارد. اگر دوست دارید در آب و هوای مطبوع جزیره از جاذبه های طبیعی و تاریخی آن بازدید کنید و زیاد هم اطرافتان شلوغ نباشد، تورهای پائیز و بهار (به جز تعطیلات نوروزی) برایتان مناسب است.

اگر به دنبال اقامت در خلوت ترین زمان در جزیره هستید، تور زمستانی کیش را خریداری کنید. درست است که در این زمان میتوانید تور ارزان کیش را بخرید اما این نکته را نیز در نظر داشته باشید که سرمای هوا اجازه تفریحات آبی را به شما نخواهد داد.

اگر شلوغی و شرکت در جشنواره‌های مختلف فرهنگی را دوست دارید، تور تابستانی کیش همان چیزی است که به دنبالش میگردید.

این را به یاد داشته باشید که شما در هر زمانی با ورود به سایت سه کلیک می توانید تورکیش از تهران را با بهترین قیمت خریداری کنید.

تور ارزان کیش چیست؟

اکثر اوقات وقتی از تور ارزان قیمت کیش از تهران صحبت میکنیم منظور، تورهای لحظه آخری می‌باشد. تور لحظه آخری به تورهایی گفته می‌شود که زمان کمی تا برگزاری آن ها باقی مانده است، در چنین مواقعی قیمت تورها، کاهش قابل ملاحظه ای پیدا میکنند. دلیل این کاهش قیمت نیز این است که آژانس برگزار کننده تور، از قبل سرویس‌هایی مانند بلیط هواپیما و اتاق هتل را رزرو کرده و بهای آن را پرداخته است. در چنین مواقعی آژانس‌ها برای جلوگیری از ضرر بیشتر، تورهای خود را با قیمت پائین به فروش می‌رسانند. چنین تورهایی برای گردشگرانی مناسب است که همیشه برای سفر آماده هستند. این گردشگران می‌‍توانند به انتظار اعلام چنین تخفیفاتی بنشینند و به محض اعلام آن ها برای خرید تور اقدام کرده و راهی سفر شوند.

البته گاهی تورهای ارزان قیمت کیش، تورهای لحظه آخری نیستند. تفاوت این دو مورد در این است که در مورد نخست کیفیت خدمات تور هم پائین می‌آید اما در تورهای لحظه آخری کیفیت تور فرقی نمی‌کند و شما می‌توانید با کیفیتی بالا سفر کنید.

بهترین مدت اقامت در تور کیش چه مدتی است؟

مدت اقامت در کیش نیز مانند زمان سفر شما به این جزیره، به سلیقه و هدف شما بستگی دارد. کوتاه ترین زمان تور کیش از تهران 2 شب و 3 روز آغاز می‌شود. با 3 روز اقامت در جزیره کیش میتوانید زمان کافی برای گشت و گذار در جزیره، انجام تفریحات ساحلی و نیز گردش در مراکز خرید داشته باشید اما باید برای زمان خود به دقت برنامه ریزی کنید. اگر دوست دارید زمان بیشتری را در کیش بگذرانید و بیشتر در سواحل جزیره استراحت نمائید بهتر است تور کیش را با زمان اقامت بیشتر خریداری کنید.

بهترین ساعت پروازی تور کیش

یکی از نکاتی که در تور کیش باید به آن توجه خاص داشته باشید، ساعت پرواز رفت و برگشت می‌باشد. اگر پرواز رفت شما طوری باشد که در ساعات پایانی شب به جزیره برسید، کاری جز رفتن به هتل و استراحت کردن نمی‌توانید انجام بدهید و در واقع یک روز خود را از دست داده اید. پیشنهاد میکنیم در هنگام خرید تور کیش از تهران، توری را انتخاب کنید که حوالی ظهر به کیش برسید، تا پس از تحویل گرفتن اتاق هتل و استراحت، زمان کافی برای گردش در جزیره و یا مراکز خرید داشته باشید. بهترین زمان برای پرواز برگشت هم شب هنگام است که بتوانید بیشترین لذت را از آخرین روز سفر خود ببرید. درست است که با شرایطی که گفتیم شاید مجبور باشید پول بیشتری برای بلیط بپردازید اما در کل با توجه به زمان مفیدی که خواهید داشت مقرون به صرفه می‌شود.

سه کلیک تا رزرو تور کیش

کدام هتل را در تور کیش انتخاب کنیم؟

کیش جزیره کوچکی است که هتل های زیادی را خود جای داده است. این که شما کدام یک از این هتل ها را برای اقامت انتخاب می کنید به فاصله هتل با مراکزی که می خواهید بیشترین زمان را در آن ها بگذرانید بستگی دارد. اگر می‌خواهید بیشترین زمان خود را در مراکز خرید بگذرانید بهتر است هتلی را انتخاب کنید که در نزدیکی مراکز خرید قرار گرفته باشد. اما اگر از طرفداران تفریحات آبی و پیاده روی در ساحل هستید، باید هتلی را پیدا کنید که نزدیک ساحل های تفریحی و کلوب ورزش های آبی هستند.

توجه داشته باشید که بیشتر جاذبه های دیدنی، مراکز خرید و ساحل های تفریحی در قسمت شرق و جنوب شرقی جزیره قرار دارند، پس اگر به دنبال سکوت و آرامش هستید، هتلی را در قسمت غربی انتخاب کنید.

تور کیش معمولاً چه خدماتی را در بر می‌گیرد؟

هتل های مختلف کیش برای کسب رضایت بیشتر مهمانان خود با هماهنگی مراکز دیدنی‌، مراکز تفریحی و مراکز خرید کیش خدماتی مانند ورودی های نیم بها برای بازدید از جاذبه های گردشگری یا گشت رایگان دور جزیره را در اختیار مهمانان می گذارند. ترانسفر فرودگاهی رایگان نیز از خدماتی است که معمولاً هتل ها ارائه می دهند. این که چه خدماتی را دریافت می‌کنید به هتلی که انتخاب کرده اید بستگی دارد.

اقامت در هتل های کیش شامل صبحانه رایگان نیز می‌شود. اما برای وعده های نهار و شام باید هزینه اضافه پرداخت کرد.

قیمت تور کیش

از آن جا که تور کیش همه روزه برگزار میشود، شما در هر زمانی با تماس با سایت سه کلیک و اعلام زمان سفر خود می توانید تور کیش خود را بسازید. سؤال اینجا است که با این وجود چرا باید تورهای کیش از تهران سایت سه کلیک را خریداری کنید.

مزیت استفاده از تورهای کیش از تهران سایت سه کلیک این است که برای اقامت شما هتل هایی در نظر گرفته می شوند که تخفیفات دوره ای ارائه می دهند و نیز معمولاً پروازهایی انتخاب می‌شوند که چارتر هستند و قیمت پائین تری دارند. این موارد سبب ارزان تر شدن تور کیش از تهران می‌شوند.

به طور کلی قیمت بلیط و اقامت هتل در روزهای آخر هفته و تعطیلات نسبت به روزهای عادی بالاتر میرود. پس بهتر است سفر خود را برای روزهای میانی هفته برنامه ریزی کنید تا از افزایش بهای بلیط و اقامت در امان بمانید.

اگر می خواهید در زمان تعطیلات به کیش سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم تور خود را حداقل 2 ماه قبل رزرو کنید تا گران شدن نرخ بلیط هواپیما و پر شدن ظرفیت هتل ها مشکلی برای شما پیش نیاورند.

تور کیش از تهران

تمام آژانس های معتبر از سراسر ایران تورهای کیش را برگزار می‌کنند. یکی از شهر هایی که هر روز تورهای زیادی به کیش برگزار می‌کند شهر تهران می‌باشد. روزانه بیش از 15 پرواز از تهران به مقصد کیش انجام می‌شود که مدت این پروازها حدود یک ساعت و نیم است..

برای اطلاع از تور کیش از تهران با بهترین قیمت با مشاوران حرفه ای ما در سایت سه کلیک تماس بگیرید.


کد خبرنگار : 16