تاریخ : 1399,سه شنبه 21 بهمن13:43
کد خبر : 385332 - سرویس خبری : آخرین اخبار ورزشی

جریمه مالی حامد لک بخاطر یک استوری

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دروازه‌بان پرسپولیس را جریمه مالی کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حامد لک پس از دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان که با برتری سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید، یک استوری منتشر و دقایقی بعد آن را پاک کرد که اکنون آن استوری با جریمه مالی مواجه شده است.

سایت فدراسیون فوتبال در این باره نوشته است: با توجه تخلف انتسابی حامد لک، دروازه‌بان تیم پرسپولیس مبنی بر توهین در فضای مجازی و مجموع اوراق و محتویات پرونده ازجمله مفاد مطلب منتشره از سوی وی، تخلف انتسابی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده ۷۱ مقررات انضباطی و با رعایت ماده ۹۳ و ۹۴ این مقررات، لک به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.