تاریخ : 1399,یکشنبه 26 بهمن11:34
کد خبر : 385725 - سرویس خبری : آخرین اخبار صنفی آموزشی

مهلت ارسال آثار به جشنواره نشریات دانشجویی«تیتر۱۲» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره «تیتر۱۲» از روز دوشنبه ۲۷ بهمن‌ماه، به مدت ۲۴ ساعت تمدید شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ با توجه به ترافیک بالای سامانه در دو روز پایانی دریافت آثار و عدم امکان ثبت آثار برخی از دانشجویان، روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه از ساعت ۸ صبح به مدت ۲۴ ساعت امکان ثبت اثر جدید، تغییر رسته و ویرایش آثار ارسالی فراهم خواهد شد.

طبق درخواست مکرر دانشجویان و کارشناسان نشریات دانشجویی مبنی بر فراهم سازی امکان ثبت اثر جدید، تغییر رسته و ویرایش آثار و نشریات در سامانه جشنواره تیتر و پیگیری دبیرخانه و با موافقت شورای سیایتگذاری دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی دریافت آثار برای یک بازه ۲۴ ساعته تمدید می‌شود.

به‌دلیل حجم بالای آثار ارسالی و ضرورت بررسی آثار توسط کارشناسان دبیرخانه(مرحله غربالگری) تمدید بازه ۲۴ ساعته به بعد از این مرحله موکول شد تا کلیه آثاری که پس از بررسی در وضعیت نقص اثر قرار می‌گیرند نیز امکان ویرایش داشته باشند.

به گزارش مفدا، تنها ۲۴ ساعت بازه فوق‌الذکر تمدید شده و ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه ۲۸ بهمن‌ماه  پرونده دریافت آثار جشنواره تیتر ۱۲ بسته خواهد شد و کارشناسان نشریات تمامی دانشگاهها می بایست ۲۴ ساعت پس از اتمام دریافت آثار یعنی تا ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۲۹ بهمن تمامی آثار ارسالی دانشگاه خود را بررسی نمایند.

شرکت کنندگان ملزم به رعایت موارد ذیل هستند:

۱- فقط مدیر مسئول مجاز به شرکت در بخش نشریات برگزیده و بخش مجازی(صوتی، چند رسانه‌ای و کاغذی الکترونیک ) است.

۲-  در بخش آثار برگزیده، بخش ویژه و بخش مجازی تنها شخص صاحب اثر مجاز به ارسال آثار است.

۳- آثار و نشریات منتشر شده در بازه زمانی یکم دیماه ۹۷ تا سی ام دی‌ماه ۹۹ فقط امکان شرکت در جشنواره تیتر ۱۲ را دارند.

۴- شرکت کننده باید حتما در زمان انتشار اثر دانشجو بوده باشد.

۵- از ارسال آثار تکراری در یک رسته یا رسته‌های مختلف خودداری نمایید. چنانچه یک اثر مشخص (بجز رسته تیتر) دوبار ارسال شده باشد، به تشخیص دبیرخانه تنها در یک رسته تایید و سایر موارد حذف خواهد شد.