تاریخ : 1399,یکشنبه 03 اسفند17:51
کد خبر : 386660 - سرویس خبری : صنفی آموزشی

طرح سوال ۴۳ نماینده مجلس از وزیر علوم؛

دلیل اصرار در بهره‌گیری از فعالان فتنه ۸۸ در مناصب کلیدی برخی دانشگاه‌ها چیست؟

جمعی از نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی درباره بهره‌گیری از فعالان فتنه ۸۸ در مناصب کلیدی دانشگاهی طرح سوالی را از سوی علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج برای وزیر علوم، تحقیقات و فناوری آماده کردند.

به گزارش خبرنگار صنفی-آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ طرح سوال جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی آذرماه امسال به منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ارسال شد که این سوال از سوی علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس مطرح شد و مورد تائید ۴۳ نماینده دیگر مجلس قرار گرفت.

سوال درباره اصرار در وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری بر استفاده از فعالان فتنه سال ۸۸ در مناصب کلیدی برخی دانشگاه‌های سطح کشور بود که بدین شرح مطرح شده است: «در برخی دانشگاه‌های کشور هنوز افرادی به عمد در مناصب کلیدی به کار گرفته می‌شوند که از فعالین فتنه سال ۸۸ هستند و هنوز بر موضع خود اصرار دارند، متاسفانه جهت منصوب کردن این افراد یا هیچگونه استعلامی از دستگاه‌های ذیصلاح گرفته نمی‌شود و یا در برخی موارد به نتایج استعلام‌های ارسال شده توجهی نمی‌شود. لطفا در رابطه با دلیل این اصرار و تعمد بر این شیوه توسط زیرمجموعه خود توضیح دهید.»


کد خبرنگار : 91