تاریخ : 1399,دوشنبه 04 اسفند14:34
کد خبر : 386766 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

مشخصات خودروری ام وی ام 530

عملکرد ایمنی کارآمد و فعال آن فراتر از سدان های معمولی است. نسل جدید ترمزهای ABS + EBD شرکت TEVIS آلمان ، دیسک های ترمز با قطر بزرگ بر روی چهار چرخ و چراغ های ترمز LED با نور خیره کننده از ویژگی های ایمنی مناسب این خودرو است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این خودرو یک خودروی کراس اوور با ویژگی های اسپورتی است. طراحی با ابعاد مناسب و مجموعه بزرگی از چراغهای جلو کریستالی پیشرفته با طراحی ویژه زاویه جلوی کرومی با خطوط موازی چشم نواز است و این خودرو از لطافت و هندل یک سدان برخوردار است و ظاهری مدرن ارائه می دهد. این خودرو دارای کراس اوور روان از یک خودروی تورگردانی است که همراه با گیربکس مناسب و سیستم تعلیق روان و راحت ، فضای داخلی مناسب و جادار ، فضای دید مناسب و طراحی جذاب باعث شده تا موقعیتی بسیار مطلوب در بازار داشته باشد. ایمنی این خودرو را می توان کاملاً در استاندارد یک کامیون در نظر گرفت.

عملکرد ایمنی کارآمد و فعال آن فراتر از سدان های معمولی است. نسل جدید ترمزهای ABS + EBD شرکت TEVIS آلمان ، دیسک های ترمز با قطر بزرگ بر روی چهار چرخ و چراغ های ترمز LED با نور خیره کننده از ویژگی های ایمنی مناسب این خودرو است. این خودرو در آزمایشات انجام شده در مراکز معتبر ایمنی توانست نتایج مطلوبی را به جای بگذارد. طراحی داخلی با داشبورد زیبا ، صندلی های راحت ، فضای داخلی مناسب که آن را برای سفرهای طولانی مناسب می کند. علاوه بر این ، تاشو بودن صندلی عقب فضای زیادی برای بار فراهم می کند. این خودرو تجهیزات خوبی دارد و همین امر آن را به گزینه ای ایده آل برای مشتریان تبدیل می کند. خرید لوازم یدکی ام وی ام  را در سایت ممد یدک ببینید.

سومین چری تیگو 3 فیس لیفت در سال 2020 به بازار چین معرفی شد و مدیران خودرو به سرعت فروش آن را به عنوان MVM X33S جدید از تابستان 99 آغاز کردند. X33S این بدان معنی است که چری فقط چهره ماشین را عوض کرده و بقیه را دست نخورده رها کرده است. چهره جدید Newface X33s به لطف شیشه جلوی جدید اکنون جسورتر و جذاب تر به نظر می رسد. اگر به خاطر داشته باشید ، این شیشه جلو برای اولین بار در تیگو 8 مورد استفاده قرار گرفت ، سپس به X55 Amoy رفت و اکنون نوبت به لذت بردن از Newface X33S است.

تنها ویژگی های جدید این لیفت صورت حذف مه دایره ای از سپر جلو و استفاده از رینگ های جدید است. بنابراین در نمای کناری یا عقب خودرو دیگر لازم نیست منتظر چیز جدیدی باشید! حتی فضای داخلی خودرو نیز تغییر چندانی نکرده است و به غیر از طراحی جدید فرمان ، اتفاق جدیدی نمی بینیم. خوشبختانه ، مدیران خودرو هشت گزینه جدید به Newface X33S اضافه کرده اند که شامل "کنترل پایداری" ، "کنترل کشش" ، "کنترل نزول تپه" ، "کنترل استاتیک در سربالایی" ، "اتولیت" ، "سنسور سرعت" فشار تایر "" الکتریکی فرمان "و" بخاری صندلی جلو ". موتور Newface X33S تغییر نکرده است ، اما جعبه دنده این خودرو با یک تغییر بزرگ همراه شده است ؛ پس از حدود 6 سال استفاده مستمر از جعبه دنده CVT در خانواده X33 ، مدیران خودرو اکنون آن را رها کرده و برای اولین بار از جعبه دنده اتوماتیک برای این خودرو استفاده کرده اند.

مشخصات تولید کننده

کارخانه تولید کننده

ام وی ام

کشور تولید کننده

ایران

نام انگلیسی و مدل اتومبیل

MVM X33s Sport

شرکت خدمات دهنده

مدیران خودرو

مشخصات فنی بدنه

کلاس بدنه

خودروهای شاسی بلند

ابعاد

طول 4390 عرض 1765 ارتفاع 1705

وزن

1420 کیلوگرم

تعداد فضای سرنشینان

5

ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو

215/65 R 16

ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب

215/65 R 16

مشخصات فنی موتور

حجم موتور

1971 سی سی

نوع موتور

موتور بنزین سوز انژکتوری

تعداد سیلندرها

4

تعداد سوپاپ ها

16

محل قرار گیری موتور

جلو

سیستم سوخت رسانی

انژکتوری پاشش چند نقطه ای

ظرفیت باک

55 لیتر

حداکثر توان خروجی

139 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور خروجی

182 نیوتون متر در 4300 تا 4500 دور در دقیقه

 


کد خبرنگار : 38