تاریخ : 1399,چهارشنبه 13 اسفند14:22
کد خبر : 387709 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

جشنواره بهاره فروش مانیتور ال جی و سامسونگ

قیمت، برند و مشخصات اصلی محصول از فاکتورهای اولیه کاربران برای انتخاب یک مانیتور مناسب و همراه با کارایی بالا است. ال جی یکی از برندهای محبوب و نام آشنای مانیتور در ایران بوده و بسیاری از کاربران تمایل بالایی برای خرید آن دارند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، فروشگاه اینترنتی آترامارت تخصصی‌ترین مرجع فروش اینترنتی محصولات دیجیتال و همچنین تضمین‌کننده کیفیت کالای ارائه شده با بهترین قیمت است.این فروشگاه با بیش از یک دهه در ارائه کالاهای دیجیتال در نظر دارد جشنواره فروش ویژه مانیتورهای ال جی و سامسونگ را با بهترین قیمت به مناسبت فرا رسیدن بهار برگزار نماید.

جشنواره بهاره فروش مانیتور ال جی و سامسونگ

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تغییر ارائه خدمات از حالت سنتی به اینترنت مارکتینگ طراحی و بازار فروش قطعات کامپیوتری نیز با توجه به نیاز بازار و مشتری دستخوش تغییرات و پیشرفت‌های چشمگیری شده است. تمامی برندها و شرکت‌های سازنده‌ی محصولات کامپیوتری در حال ارتقاع قطعات و بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای جذب مشتری و افزایش اعتبار برند خود هستند. یکی از محصولاتی که در سال‌های اخیر از پیشرفت‌های چشمگیر و قابل توجهی برخوردار بوده، مانیتورها و مانیتور-تلویزیون‌های نسل جدید است. بسیاری از شرکت‌های بزرگ و نام آشنا نظیر سامسونگ و ال‌جی با استفاده از ایده‌های خلاقانه، طراحی‌های نوآورانه و بهره‌گیری از فناوری‌های جدید محصولاتی را تولید و روانه‌ی بازارهای جهانی کرده‌اند که توانسته تحولی بزرگ و چشمگیر در صنعت مانیتورهای نسل جدید به وجود آورد.

مانیتور و یا صفحه‌ی نمایش کامپیوتر به شما اجازه می‌دهد تا تمامی اطلاعات پردازش شده بر روی کامپیوتر را به صورت دقیق و کامل مشاهده کنید. پنل‌های استفاده شده در مانیتورها به 3 دسته‌ی IPS، TN و VA تقسیم می‌شوند که در بین آنها پنل IPS از قیمت و کیفیت بالاتری برخوردار است. یکی دیگر از فاکتورهایی که بر قیمت و کیفیت مانیتور تاثیر به سزایی دارد نرخ بازسازی صفحه نمایش بوده که در نسل جدید از 60 هرتز تا 300 هرتز متغیر است و بر طبق آن می‌توان نحوه‌ی عملکرد محصول را در حین انجام امور مختلف تعیین کرد. درگاه‌های ارتباطی و پورت‌های موجود بر روی مانیتور نیز تاثیر به سزایی در دستیابی به تصویر با کیفیت و بدون لگ خواهند گذاشت و بنابراین امروزه اکثر شرکت‌ها با استفاده از پورت‌های HDMI سعی بر ارائه‌ی بهترین تصویر ممکن به کاربر هستند.

قیمت، برند و مشخصات اصلی محصول از فاکتورهای اولیه کاربران برای انتخاب یک مانیتور مناسب و همراه با کارایی بالا است. ال جی یکی از برندهای محبوب و نام آشنای مانیتور در ایران بوده و بسیاری از کاربران تمایل بالایی برای خرید آن دارند. یکی از دلایل خرید مانیتورهای ال‌جی توسط کاربران قیمت مناسب و ارزش خرید بالای آن است. وجود قابلیت‌هایی نظیر نرخ بازسازی بالا، صفحه نمایش‌هایی عریض و همراه با رزولوشن بی‌نظیر، کیفیت ساخت فوق‌العاده و طراحی استثنایی و زیبا از جمله فاکتورهایی است که توانسته مشتری را به خود جلب کند.می‌توان گفت که قیمت مانیتورهای ال جی با توجه به مشخصات کلی و در مقایسه با سایر محصولات مشابه تا حد قابل توجهی پایین‌تر بوده و می‌تواند زیبایی را در کنار عملکرد بالا در اختیار شما قرار دهد.

سامسونگ یکی دیگر از برندهای شناخته شده در زمینه‌ی تلویزیون‌های هوشمند و مانیتورهای نسل جدید بوده و می‌توان گفت یکی از پرفروش‌ترین شرکت‌های سازنده‌ی مانیتورهای اداری، طراحی و گیمینگ در جهان است. ارائه‌ی طیف وسیعی از مدل‌های مختلف، طراحی ویژه و متناسب با نوع کاربری، نرخ پاسخگویی بالا، استفاده از مواد اولیه‌ی با کیفیت و بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا توانسته تا نظر تمامی افراد را به خود جلب کند. قیمت مانیتورهای سامسونگ با توجه به نوع کاربری و سری ساخت آنها متفاوت است ولی در عین حال نیز تمامی محصولات از ارزش خرید بالایی برخورداراند.

جشنواره بهاره فروش مانیتور ال جی و سامسونگ

امروزه با توجه به اینکه بیشتر مشاغل و کارهای روزمره از طریق سیستم‌های کامپیوتری و شبکه‌های اینترنتی اداره می‌شوند و بیشتر افراد مدت زمان زیادی را در پشت کامپیوترهای خود سپری می‌کنند، انتخاب یک مانیتور مناسب و همراه با قابلیت‌هایی نظیر فیلتر نوری آبی به منظور کاهش اشعه‌های مضر، صفحه نمایش با کیفیت و بدون لگ و پایه‌ی تنظیم شونده و ارگونومیک می‌تواند در حفظ سلامت جسمانی کاربر و افزایش میزان زمان استفاده از مانیتور تاثیر به سزایی بگذارد.

فروشگاه اینترنتی آترامارت برای سهولت خرید مشتریان و بنا به شرایط اقتصادی پیش آماده در دوران انتشار ویروس کرونا کلیه محصولات این فروشگاه به صورت اقساطی به فروش می رسد و شما عزیزان می توانید کالای مورد نظر خود را انتخاب و پس اعتبار سنجی کالای خود را درب منزل خود تحویل بگیرد و همچنین در همین جشنواره نیز می توانید خرید اقساطی مانیتور را به راحتی انجام دهید.

یکی از بهترین قسمت های این فروشگاه خرید گوشی سامسونگ می باشد که قیمت های بی نظیری را با گارانتی های معتبر و کد ریجستری می توانید تجربه نمایید.پیشنها می کنم سری به ویترین گوشی های موبایل این فروشگاه بزنید و علاوه بر خرید گوشی هدیه های ارزشمندی را از این فروشگاه در یافت نمایید.


کد خبرنگار : 16