تاریخ : 1399,پنجشنبه 14 اسفند14:43
کد خبر : 387798 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

قالیشویی و مبل شویی آنلاین با اپلیکیشن همه کاره استادکار

درصورتی‌که فرش‌هایتان خیلی کثیف نیستند، می‌توانید با محلول‌های خانگی شامل مایع ظرف‌شویی، سرکه و آب برای تمیز کردن آن‌ها اقدام کنید. شامپو فرش‌ها نیز گزینه‌های مناسبی هستند و دردسر کمتری دارند. فراموش نکنید قبل از شست‌وشوی قالی‌ها هرگونه گردوغبار را از روی آن‌ها به‌وسیله جاروبرقی تمیز کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، نظافت کردن و تمیز کردن خانه دغدغه بسیاری از خانواده‌هاست. مخصوصاً امروزه که بسیاری از بانوان شاغل هستند و انجام کارهای خانه بدون کمک تمامی افراد خانواده امکان‌پذیر نیست. اما اگر بدانید چه‌کارهایی برای انجام دادن دارید و چقدر زمان دارید و چطور این کارها را برنامه‌ریزی کنید، چند مرحله جلو می‌افتید. ما در این مقاله سعی داریم نکات کوچک اما پرکاربرد مربوط به نظافت منزل، قالیشویی و مبل شویی را برای کمک به شما بیان کنیم.

قالیشویی و مبل شویی آنلاین با اپلیکیشن همه کاره استادکار

برای نظافت منزل برنامه داشته باشید

برنامه‌ریزی یکی از آن کارهایی است که با انجام آن می‌توانید کارها را نظم ببخشید و سردرگم نباشید. کاغذ و قلم را بردارید و فهرستی از کارهایی که باید انجام شود تهیه کنید. به هرکدام از اعضای خانواده مسئولیتی در توان آن فرد بسپارید مثلاً مسئولیت نظافت کمد لباس هر فرد را به خودش بسپارید و از تمامی افراد بخواهید وسایلی اضافی و بلااستفاده خود را جمع‌آوری کنند.

حال اولویت‌ها را مشخص کنید و کارهایی را که به زمان بیشتری نیاز دارند و یا باید زودتر انجام شوند در بالای لیست یادداشت کنید.

قالی شویی آنلاین با اپلیکیشن استادکار

درصورتی‌که فرش‌هایتان خیلی کثیف نیستند، می‌توانید با محلول‌های خانگی شامل مایع ظرف‌شویی، سرکه و آب برای تمیز کردن آن‌ها اقدام کنید. شامپو فرش‌ها نیز گزینه‌های مناسبی هستند و دردسر کمتری دارند. فراموش نکنید قبل از شست‌وشوی قالی‌ها هرگونه گردوغبار را از روی آن‌ها به‌وسیله جاروبرقی تمیز کنید.

اگر برایتان مقدور است شود به زود برای شست‌وشوی فرش‌هایتان اقدام کنید. زیرا گرد و غبار لای فرش ها باقی می ماند و به مرور زمان می تواند باعث پوسیدگی و خراب شدن آن شود. ولی وقتی قالی ها را می شویید، در واقع به افزایش عمر آنها کمک می کنید. برای انجام شدن سریع‌تر کارها می‌توانید از خدمات قالیشویی آنلاین استادکار استفاده کنید.

سفارش مبل شویی اینترنتی با استادکار

البته بهتر است در طول سال و به‌طور منظم گردوغبار روی مبلمان را به‌وسیله جاروبرقی یا یک پارچه تمیز پاک کنید. اگر چای یا هر مایعی روی پارچه مبلمان ریخت سریعا با یک پارچه تمیز لکه را پاک کنید. هرازگاهی تشک‌ها یا کوسن‌های مبل را برعکس کنید. اگر در منزل از حیوان خانگی مراقبت می‌کنید بهتر است هرسال شست‌وشوی مبلمان را در برنامه‌هایتان داشته باشید. درصورتی‌که مبلمان منزلتان به یک نظافت حرفه‌ای نیاز دارد از متخصصان شست‌وشوی مبلمان کمک بگیرید. بهترین فرصت برای مبل شویی ، زمانی است که فرش را به قالی‌شویی سپرده‌اید زیرا در این‌طوری احتمال آلوده شدن فرش به صفر می‌رسد. برای این کار نیز می‌توانید از مبلشویی آنلاین استادکار کمک بگیرید. ویژگی خوب مبل شویی در منزل این است که می توانید مبل ها را بدون خارج کردن از خانه و در محیط منزل بشویید و از تمیز شدن آن مطمئن باشید. همچنین از خدمات مبل شویی برای شستن تشک تخت خواب نیز می توانید بهره ببرید.

نظافت منزل را فراموش نکنید

تمیز کردن و جابجا کردن وسایل، گردگیری، جاروکشیدن کف، شستشوی دیوارها و پنجره ها هر کدام می‌توانند بسیار زمانبر و خسته کننده باشند. اما وقتی مبل و قالی تمیز شده اند، باید وسایل دیگر نیز تمیز شوند که آلودگی آنها به این وسایل سرایت نکند. برای نظافت کردن خانه نیز می‌توانید از کارگر نظافتی کمک بگیرید و قبل از رسیدن قالی‌ها، خانه را به خوبی تمیز کنید.

برای قالیشویی و مبل شویی در کرونا چطور به استادکار اعتماد کنیم؟

استادکار مرجع آنلاین خدمات است بنابراین خدمات گوناگون منزل، ساختمان، خودرو، تعمیرات، نگهداری تأسیسات و... از جمله کارهایی است که می‌توان از طریق استادکار سفارش داد. توجه داشته باشید که قیمت‌های این خدمات به‌صورت شفاف به شما اعلام می‌شود. به‌این‌ترتیب شما به‌راحتی می‌توانید کارهای ساختمان را با برنامه‌ریزی مناسب و قیمت شفاف انجام دهید.

شرایط و استانداردهای استادکار برای ارائه خدمات با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا بسیار سختگیرانه است. استادکار با در اختیار داشتن بیش از ۵۰ هزار متخصص، از ابتدای شیوع کرونا تلاش کرد با رعایت تمامی اصول بهداشتی، ارایه خدمات به شهروندان را بدون وقفه انجام دهد تا نیاز مردم برای بیرون آمدن از خانه به حداقل برسد. هم برای حفظ سلامتی شهروندانی که از خدمات استادکار استفاده می‌کنند و هم تامین سلامت نیروهای متخصص همکار ، تلاش کرده با ارایه آموزش‌های لازم در زمینه چگونگی رعایت اصول ایمنی و بهداشتی به آنها و همینطور تامین ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده موردنیاز، خدمات خود را به شیوه‌ای مطمئن و ایمن به شهروندان ارائه کند.

شهروندان تهرانی و کرجی می‌توانند با اطمینان خاطر نسبت به آموزش‌های ارائه شده به متخصصان استادکار و همچنین رعایت اصول بهداشتی، برای هرگونه سرویس‌ فنی و خدماتی مورد نیاز خود اعم از تعمیرات لوازم منزل، سرویس تاسیساتی، خدمات ضدعفونی شرکت‌ها و منازل و دیگر خدمات فنی اورژانسی، از این اپلیکیشن استفاده کرده و خدمات مورد نیاز خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از لحظه سفارش، دریافت کنند.


کد خبرنگار : 16