تاریخ : 1399,شنبه 16 اسفند20:06
کد خبر : 388034 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

همه چیز درباره خرید کتاب و نوشت‌افزار

نوشت افزار چیست و چرا به آن نیاز داریم؟ نوشت افزار وسایل و ابزارهایی است که برای مطالعه و یا نوشتن به آن ها نیازمند هستیم. بیشتر افراد وقتی از جلوی یک مغازه نوشت افزار فروشی رد می شوند، چند دقیقه ای را در جلوی ویترین مغازه مشغول دیدن وسایل می شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، نوشت افزار وسایل و ابزارهایی است که برای مطالعه و یا نوشتن به آن ها نیازمند هستیم. بیشتر افراد وقتی از جلوی یک مغازه نوشت افزار فروشی رد می شوند، چند دقیقه ای را در جلوی ویترین مغازه مشغول دیدن وسایل می شوند. باید گفت دیدن ویترین یک نوشت افزار برای بیشتر افراد جذاب می باشد.

نوشت افزار با گذشت زمان و بیشتر تکنولوژی پیشرفته تر شده است. شاید در قدیم از یک دفتر و خودکار برای تمام امور نوشتاری استفاده می شد اما در حال حاضر انواع مختلف نوشت افزار وجود دارد اغلب دانش آموزان و محصلان از آن برای انجام کارهای خود استفاده می نمایند. مداد، خودکار، پاک کن، تراش، دفتر، کلاسور، ماژیک های رنگی، خودکارهای رنگی، لاک غلط گیر و انواع دیگر ابزارها جزو نوشت افزار به حساب می آیند. داشتن این وسایل برای انجام امور مطالعاتی و درسی بسیار مهم بوده و اغلب افراد سعی می کنند تا بر اساس نیاز خود این ابزارها را تهیه نمایند.

همه چیز درباره خرید کتاب و نوشت‌افزار

شکل 1نوشت افزار

البته که استفاده از نوشت افزار صرفا برای دانش آموزان و دانشجویان نیست. افراد با شغل ها و مشغله های مختلفی ممکن است نیاز به این وسایل داشته باشند. برخی هنوز هم عادت دارند تا معاملات و خرید و فروش های روزانه خود را در دفتری مخصوص بنویسند و تنها به دستگاه های الکترونیکی حسابداری اعتماد ندارند. استفاده از نوشت افزار خوب و با کیفیت تاثیر زیادی بر روی روحیه دانش آموزان و دانشجویان دارد. رنگ های شاد استفاده شده در این وسایل میزان انگیزه و میل افراد را برای مطالعه بیشتر می نماید. متاسفانه به دلیل شرایط اپیدمی و کرونا رفتن به فروشگاه ها به صورت حضوری و خرید کردن ممکن است، جان افراد را به خطر بیندازد. خرید کردن نوشت افزار به صورت اینترنتی و غیر حضوری می تواند گزینه ی خوبی برای رفع نیاز دانش آموزان و دانشجویان باشد.

همه چیز درباره خرید کتاب و نوشت‌افزار

شکل 2خرید لوازم التحریر

خرید لوازم التحریر در دوران کرونا

یکی از دغدغه های اصلی بیشتر مردم بعد از اوج گیری و شیوع ویروس کرونا خرید کردن بود. رفت و آمد به فروشگاه های بسیار شلوغ که روزانه افراد متعددی در آن رفت و آمد دارند کار بسیار خطرناک و ریسکی است. هر چقدر هم که فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده رعایت گردد، به دلیل ویژگی سرایت داشتن این ویروس رفتن به محل های پر تجمع اصلا کار عاقلانه ای نیست. با پیشرفت علم و تکنولوژی افراد دیگر نیازی به خارج شدن از خانه و به خطر انداختن جان خود و فرزندان برای خرید لوازم التحریر ندارند.

شما می توانید خرید لوازم التحریر را به صورت اینترنتی انجام دهید. شاید برخی از افراد این فکر را داشته باشند که در دوران تعطیلی مدارس و اپیدمی اصلا لازم به خرید لوازم التحریر نیست. اما باید توجه داشته باشید که تمام دانش آموزان از طریق سامانه شاد با معلمین خود ارتباط داشته و دروس خود را فرا می گیرند. قطعا برای انجام تکالیف خود در خانه نیز نیازمند خرید لوازم التحریر می باشند. داشتن وسایل و نوشت افزاری که خود بچه ها آن ها را انتخاب نموده اند و دوستشان دارند، می توان انگیزه خوب و عالی برای فراگیری علم و دانش باشد.

خرید لوازم التحریر به صورت اینترنتی به شما کمک می کند تا با داشتن انتخابی متنوع وسایل مورد نیاز خود را خریداری نمایید. شما می توانید در خانه بنا بر انتخاب فرزند خود خرید لوازم التحریر را انجام دهید. انواع طرح های ایرانی و خارجی در فروشگاه بایلی شاپ موجود می باشد که شما می توانید بر اساس سلیقه خود و فرزندتان بهترین آن ها را انتخاب نمایید. این مجموعه با ارائه بهترین نوع نوشت افزار سابقه خوبی را در فروش دارد. تمامی اجناس دارای عالی ترین کیفیت می باشند و شما می توانید با خیال راحت خرید لوازم التحریر را انجام دهید.

همه چیز درباره خرید کتاب و نوشت‌افزار

شکل 3خرید کتاب

خرید کتاب یک انتخاب عالی

همان طور که می دانیم کتاب خوانی و مطالعه در ارتقای فرهنگ یک ملت و کشور تاثیر بسیار زیاد و شگرفی را دارد. بیشتر جوامع پیشرفته و توسعه یافته از همین فرهنگ برای ارتقا سطح کیفی زندگی بهره گرفته اند. متاسفانه در کشور ما خرید کتاب و کتاب خوانی رواج زیادی ندارد. میزان سرانه مطالعه در ایران بسیار پایین تر از سرانه استاندارد جهانی می باشد. در همین راستا تک تک ما باید تمام سعی خود را برای افزایش آگاهی و خرید کتاب نماییم. اولین قدم برای این کار شروع کردن به کتاب خوانی و خرید کتاب می باشد. شما می توانید همین امروز یکی از کتاب هایی را که دوست دارید و درباره ی آن اطلاعاتی دارید، خریداری نمایید. شروع کردن به کتاب خوانی می تواند قدم خوبی برای ترویج این فرهنگ غنی باشد.

دومین کاری که می توانید بکنید خرید کتاب برای دوستانتان می باشد. هدیه دادن کتاب می تواند به این جریان مهم کمک بسیاری را نماید. اختصاص تنها چند دقیقه در روز برای کتاب خواندن می تواند تحول عظیمی را در کل جامعه به وجود آورد که شاید هیچ کس این انتظار را نداشته باشد. نکته ی بسیار مهم در این رابطه نیز آموزش به کودکان می باشد. کودکان ما و نسل بعدی حتما باید کتاب خواندن و فرهنگ خرید کتاب را از والدین خود بیاموزند. کودکان تنها زمانی این فرهنگ را خواهند آموخت که پدران و مادران خود را در حال مطالعه کردن ببینند.

مجموعه بایلی شاپ کتاب های مختلفی در موضوعات مختلف به فروش می رساند. این مجموعه با دارا بودن کتاب هایی از انتشارات خوب و به نام کشور کتاب های مفیدی را در اختیار افراد قرار می دهد. انواع کتاب های کمک آموزشی و عمومی در این فروشگاه موجود هستند. شما می توانید با خرید کتاب از این مجموعه اوقات فراغت بسیار مفیدی را برای خودتان رقم بزنید. خرید کتاب به صورت اینترنتی و آنلاین به شما کمک می کند تا در شرایط اپیدمی نیازی به خروج از خانه نداشته باشید و در وقت خود صرفه جویی نمایید. هزینه تمامی محصولات ارائه شده در بایلی شاپ بسیار مناسب بوده و نسبت به تمامی رقبای خود قیمت های بسیار ارزان تری را ارائه می دهیم. تمامی کالاها بعد از فروش توسط سایت پشتیبانی می گردد.


کد خبرنگار : 16