تاریخ : 1399,یکشنبه 24 اسفند05:27
کد خبر : 388817 - سرویس خبری : فناوری اطلاعات

معرفی تصویری چند لوازم جانبی جذاب برای گیمرها

دنیای بازی‌های کامپیوتری همیشه در تصور دیگران دنیایی خشن بوده است اما اگر می‌خواهید به عنوان یک گیمر تصویر دیگری از این دنیا به اطرافیان خود ارائه بدهید می‌توانید به خرید یکی از لوازم جانبی رنگارنگی که در ادامه معرفی شده است، فکر کنید.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ حتی با افزوده شدن گیمرهای معمولی بیشتر وعناوین مفیدتر به دنیای بازی‌های کامیپوتری این سرگرمی هنوز هاله‌ای از پرخاشگری در اطراف خود دارد که در بازی‌های مشهوری مانند Call of Duty و همچنین در لوازم جانبی که مردم برای انجام آن بازی‌ها می‌خرند، منعکس شده است.

همه چیز در این لوازم جانبی سیاه و قرمز، سیاه و سبز و حتی سیاه خالص است. این سازه‌ها اغلب بزرگ و زاویه دار هستند و طراحی آنها با مد روز پیش نمی رود. با این حال لوازم جانبی جذاب و رنگارنگی در بازار وجود دارند که برای آن دسته گیمرهای طراحی شده اند که می‌خواهند شخصیت لطیف خود را در ظاهر نیز منعکس کنند. در اینجا برخی از این لوزام جانبی که شما را از محیط خشن بازی‌های کامپیوتری دور می‌کنند معرفی شده است.

هدست لاجیتک G733

لاجیتک بیشتر به ساخت لوازم جانبی اداری مشهور است اما هدست G733 به دلیل داشتن رنگ‌های دلپذیر پاستلی و نور ظریف‌ای دی‌ای زیبایی که از خود منعکس می‌کند، جزو زیبا ترین هدست‌های موجود در بازار است. قیمت در نظر گرفته شده برای این هدست 130 دلار است.

هدست Razer Kraken Kitty

با گذاشتن این هدست بر سر بیشتر از یک گیمر شبیه به شخصیت‌های کارتونی بامزه می‌شوید. رنگ‌های در نظر گرفته شده برای هدست 150 دلاری صورتی و سیاه است و همچنین نسخه بدون گوش آن برای کسانی که می‌خواهند چندان جلب توجه نکنند به بازار عرضه شده است.

هدست Turtle Beach Recon Spark

کمپانی Turtle Beach به ساخت هدفون‌های 3.5 میلیمتری با کیفیت و البته مقرون به صرفه شهرت دارد. این مدل 50 دلاری نیز با رنگ سفید و یاسی خود واقعا چشم بیننده را نوازش می‌دهد. سری‌های این هدفون روی گوش بسیار راحت هستند و صدای ساتع شده از آن نیز از کیفیت خوبی برخوردار است.

هدست Corsair Virtuoso

این هدفون آنقدر زیبا نیست که درجه یک باشد اما هر دو رنگ سفید مات یا سفید و طلایی در نظر گرفته شده برای این هدفون بسیار جذاب است. قیمت در نظر گرفته شده برای آن 180 دلار است و به دو حالت بی سیم و سیم دار کار می‌کند.

کیبورد Razer BlackWidow V3

سری کیبورد‌های BlackWidow از مدت‌ها پیش به دلیل بازخورد کلیدی مناسب، کیفیت ساخت مقاوم و نور RGB فوق العاده یکی از برترین انتخاب‌های گیمرها بوده است. هم اکنون نسخه جدید این کیبورد در رنگ صوتی ملیح به قیمت 140 دلار به بازار عرضه شده است.

کیبورد لاجیتک G915 TKL

کیبورد G915 به دلیل اندازه کوچک و اتصال بی سیم مناسب گزینه بسیار خوبی محصوب می‌شود. نسخه نقره و سفید این کیبورد با هر دکوراسیونی که برای اتاق گیم خود در نظر گرفته اید، ست می‌شود. قیمت این کیبرود 230 دلار است اما مواد اولیه با کیفیت و عمر باتری طولانی، این قیمت گزاف را توجیه می‌کند.

ماوس Razer Basilisk

ماوس‌های رنگارنگ موجود در بازار بیش از کیفیت روی زیبایی متمرکز اند اما Basilisk با سنسور 16000 dpi و حتی یک کلاچ DPI قابل تنظیم در کنار آن به بازار عرضه شده است و شما می‌توانید حساسیت آن را در طی بازی تغییر بدهید. قیمت این ماوس 70 دلار است.

ماوس لاجیتک G305

اگر به یک ماوس مخصوص بازی نیاز دارید که روی اصول کار تمرکز کرده و آنها را به خوبی انجام دهد می‌توانید به خرید این ماوس 60 دلاری خوش رنگ که علاوه بر سایه استاندارد سیاه و سفید، به رنگ باسی یا آبی نیز در می‌آید، فکر کنید.

چراغ مطالعه Legend of Zelda Potion Light

طرفداران بازی Legend of Zelda حتما این لامپ را می‌شناسند. حتی کسانی که با این بازی آشنا نیستند نیز می‌توانند با خرید این لامپ 33 دلاری و قرار دادن آن در کنار میز کارشان از طراحی زیبای آن لذت ببرند.

چراغ مطالعه Super Mario Block Table Lamp

بازی سوپرماریو یا قارچ خور همیشه برای نسل گیمرها نوستالژیک بوده است. این چراغ خواب 30 دلاری به صورت جعبه سوال‌های مشهور این بازی طراحی شده و خود سوپرماریو به صورت شناور در هوا و در حال پریدن در این چراغ خواب طراحی شده است.

ماگ‌ Tamagotchi Mug

این ماگ 12 دلاری با این شخصیت‌های بازی بامزه و پر سر و صدا تزیین شده است و میتواند میزان زیادی مایع در خود جای داده و حتی در صورت ریخته شدن مایع داغ در داخلش تغییر رنگ بدهد.

ماگ Pikachu Mug

صورت پیکاچو روی هر وسیله جانبی آن را زیباتر می‌کند اما سازنده این ماگ از حد معمول فراتر رفته و لیوان یاد شده را به صورت سر پیکاچو طراحی کرده و آن را به قیمت 12 دلار به فروش می‌رساند.

منبع: engadget


کد خبرنگار : 15