تاریخ : 1400,دوشنبه 09 فروردين17:50
کد خبر : 390300 - سرویس خبری : آخرین اخبار اقتصادی

تعطیلات عید نوروز و فرصتی برای ترجمه کتاب با تخفیف‌های ترجمیک

در نهایت اگر به منظور برگزاری نمایشگاه‌ها، شرکت در کنفرانس‌ها و همایش‌های بین‌المللی به حضور یک مترجم همزمان حرفه‌ای شفاهی نیاز دارید، ترجمیک این امکان را برای شما فراهم کرده است تا خدمات مورد نظر خود را با استفاده از تخفیفات نورروزی، ثبت کنید.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، تعطیلات نوروز فرصتی طلایی برای رسیدن به اهداف سالی است که پشت سر گذاشته‌ایم. از همین رو تحت هیچ شرایطی نباید فرصت استفاده این روزها را از دست دهیم. در تعطیلات نوروزی با انجام کارها به بهترین شکل و به نتیجه رساندن زحمات سال قبل، می‌توان سال جدید را با لذت و آسودگی خاطر آغاز کرد. بسیاری از افراد انجام امور مربوط به کار و تحصیلشان را از قبیل ترجمه مقاله، ویرایش نیتیو، ترجمه رسمی و ... برای سال جدید برنامه‌ریزی کرده‌اند.

تعطیلات عید نوروز و فرصتی برای ترجمه کتاب با تخفیف‌های ترجمیک

جشنواره تخفیف‌های ترجمه در عید نوروز

ترجمه از جمله خدماتی است که بسیاری از دانشگاهیان و صاحبان کسب‌وکار در مسائل حرفه‌ای خود با آن سروکار دارند. بسیاری از اساتید و دانشجویان، وقت کافی برای ترجمه مقالات خود در اختیار ندارند و نیازمند استفاده از خدمات ترجمه می‌باشند.

سال‌ها تجربه در حوزه ترجمه، ویرایش و سایر خدمات زبانی و تعامل با سازمان‌های درجه یک ملی و بین‌المللی، این امکان را به ترجمیک داده است تا با درک صحیح از نیاز مشتریان، خدماتی متناسب با نیاز و شرایط آن‌ها ارائه دهد.

به این منظور ترجمیک با در نظر گرفتن نیازهای بسیاری از افراد در سال جدید، جشنواره‌ای شامل تخفیف‌های متنوع در نظر گرفته است. با استفاده از طرح‌های تخفیف متعددی که وجود دارد، تخفیف‌های جذابی را از آن دریافت کنید.

خدمات جشنواره نوروزی ترجمیک

1- طی جشنواره در بازه زمانی 25 اسفند تا 13 فروردین، با ثبت هر سفارش از 10% تخفیف برخوردار شوید.

2- تخفیف دوقلو: در این طرح، با ثبت هر سفارش شما در بازه زمانی یاد شده، یک تخفیف جدید برای استفاده در بازه جدید 1 خرداد تا 31 تیر دریافت کنید.

3- جایزه ویژه ترجمیک: شما با پرداخت هر 1 میلیون تومان در 13 روز اول فروردین، در قرعه کشی 3 عدد ساعت هوشمند شرکت می‌کنید.

ترجمه کتاب به صورت تخصصی در ترجمیک

یکی از اهداف و برنامه‌های مهم بسیاری از افراد در سال  جدید را می‌توان، ترجمه کتاب به صورت تخصصی و چاپ آن دانست.

در ترجمه کتاب، حفظ پیام نویسنده و روند کتاب از اهمیت بالایی برخوردار است. کتاب‌‌ها از لحاظ موضوع به عمومی و تخصصی تقسیم می‌‌شوند. در زمینه‌‌ کتاب‌‌های تخصصی مترجم باید مهارت و آگاهی کافی در آن موضوع را داشته باشد. بسیاری از کتاب‌‌های تخصصی، کتاب‌‌های مرجع هستند و بسیاری از افراد از جمله دانشجویان و محققان از آن‌‌ها برای یادگیری و پژوهش استفاده می‌‌کنند. به‌‌همین سبب ترجمه درست و تخصصی بسیار حائز اهمیت است. مترجم باید قبل از شروع ترجمه کتاب را کامل خوانده و به موضوع آن تسلط کامل داشته باشد. برای ترجمه کتاب، مترجم باید متن را از ابتدا به زبان مقصد باز‌‌نویسی کند، ولی در این باز‌‌نویسی چهارچوب اصلی کتاب و موضوع اصلی آن باید بدون تغییر باقی بماند.

ترجمیک با همراهی مترجمین حرفه‌ای و با تضمین کیفیت، سرعت و دقت را در انجام سفارش‌های ترجمه کتاب خود رعایت کرده و سعی در ارائه روان‌ترین نوع ترجمه کتاب را دارد.

ترجمه مقاله به صورت تخصصی

خدمات متنوع ترجمیک، با هدف تسهیل فعالیت‌های پژوهشی و ارتقای سطح علمی و نگارشی مقالات و پایان‌نامه‌های اساتید، دانشجویان و محققین کشور ارائه می‌گردد.

ترجمه مقاله خصوصا در رشته‌های تخصصی از مواردی است که برای ارسال آن به ژورنال باید نهایت دقت و توجه را داشت. ترجمیک با پی بردن به اهمیت این موضوع توانسته از مهارت مترجمان زبده و با تجربه‌ بهترین استفاده را در ترجمه مقالات مختلف و چاپ آن‌ها ببرد.

همچنین ممکن است شما به عنوان یک محقق در حال انجام کارهای تحقیقاتی باشید که فرصت ترجمه را از شما گرفته است. برای انجام این تحقیقات شما نیاز به ترجمه مقالات روز دنیا از انگلیسی به فارسی دارید. به همین منظور می‌توانید با استفاده از خدمات ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی، ترجمه مقاله خود را به مترجمان ترجمیک بسپارید و خود با خیال آسوده به کارهای پژوهشی خود بپردازید!

تعطیلات عید نوروز و فرصتی برای ترجمه کتاب با تخفیف‌های ترجمیک

ویرایش نیتیو برای ژورنال‌های معتبر

اگر مقاله‌ای برای پذیرش توسط ژورنال‌های معتبر جهانی در نظر دارید و شانس اکسپت آن با موقعیت شغلی و تحصیلی شما گره خورده است بهتر است قبل از ارسال نهایی به ژورنال آن را به یک ویراستار نیتیو بسپارید.

گواهی ویرایش نیتیو نیز از موارد درخواستی ژورنال‌ها برای تایید انجام کار توسط موسسه‌ای معتبر و ویراستار نیتیو است. گواهی نیتیو ترجمیک از گواهی‌های بسیار معتبر در این حوزه بوده که همواره مورد درخواست ژورنال‌های سطح یکی مانند: ScienceDirect، Springer، Elsevier است؛ طوری که بسیاری از مشتریان ترجمیک بنا به درخواست این ژورنال‌ها سفارش ویرایش نیتیو خود را در ترجمیک ثبت می‌کنند.

در جشنواره نوروزی ترجمیک آن را ثبت کرده و خدمات ترجمه و ویراستاری نیتیو خود را به ترجمیک بسپارید و با گارانتی تضمین کیفیت، از تعطیلات خود نهایت استفاده را ببرید.

تعطیلات عید نوروز و فرصتی برای ترجمه کتاب با تخفیف‌های ترجمیک

خدمات ترجمه رسمی به صورت آنلاین

ترجمه رسمی نیز از مواردی است که در ترجمیک برای انجام آن نیازی به حضور فیزیکی نخواهید داشت. ترجمه رسمی در ترجمیک به صورت کاملا آنلاین و با پیک مورد اعتماد دارالترجمه انجام می‌شود. با توجه به آنلاین بودن این خدمات شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز با پشتیبانی ترجمیک تماس گرفته و سوالات خود را در خصوص ترجمه مدارک تحصیلی به صورت رسمی، ترجمه شرکتی و  ... با مشاور ترجمه رسمی در میان بگذارید.

تولید محتوای سئوشده

از خدمات موردنیاز وب‌سایت‌ها برای توسعه کسب‌وکار آنلاین خود تولید محتوای نوشتاری به صورت سئو شده است. اگر شما نیز تمایل دارید در مسیر رشد و پیشرفت کسب‌وکاری که آغاز کرده‌اید، محتوای مفید، اصولی و سئو شده را در وب‌سایت خود داشته باشید، تولید محتوای متنی خود را به ترجمیک بسپارید و منتظر نمایش سایت خود در نتایج جست‌وجوی اول گوگل باشید.

ترجمه حضوری و همزمان

در نهایت اگر به منظور برگزاری نمایشگاه‌ها، شرکت در کنفرانس‌ها و همایش‌های بین‌المللی به حضور یک مترجم همزمان حرفه‌ای شفاهی نیاز دارید، ترجمیک این امکان را برای شما فراهم کرده است تا خدمات مورد نظر خود را با استفاده از تخفیفات نورروزی، ثبت کنید.

خدمات غیر حضوری ترجمیک به منظور شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا، همه روزه برای شما عزیزان برقرار است.

کارشناسان پشتیبانی ترجمیک در هر زمان از 31 روز ایام نوروز، آماده راهنمایی و ارائه خدمات به شما هستند.


کد خبرنگار : 16