کد خبر: 209344

مسببان ننگنامه‌هایی همچون FATF باید محاکمه شوند

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه توافق FATF هدفی ندارد جز اینکه عزت و اقتدار ما را خدشه‌دار کند، گفت: کسانی که چنین توافق‌ها و ننگنامه‌هایی را امضا می‌کنند، باید محاکمه شوند.

خبرنامه دانشجویان ایران: متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: متاسفانه این روزها خبرهای ناخوشایندی از یک توافق به گوش می‌رسد که به شدت باعث نگرانی جنبش دانشجویی و مردم انقلابی شده است، توافقی که در ان برخی وزارتخانه‌ها مانند وزارت اطلاعات، وزارت دفاع و برخی نهادهای انقلابی مانند سپاه و صدا و سیما توسط دولت تحریم می‌شوند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از فارس، وی با بیان اینکه دشمنان همواره از راه‌های مختلف به‌دنبال ضربه زدن به انقلاب بوده‌اند، افزود: توافقی که امروز با عنوان FATF مطرح می‌شود یکی از اقدامات جدی دشمن برای ضربه زدن به ما است که در پسابرجام آن را دنبال می‌کند و هدفی ندارد جز اینکه عزت و اقتدار ما را خدشه‌دار کند.

منتظمی تاکید کرد: پذیرفتن توافق FATF به این معنی است که مسئولان ما پذیرفته‌اند سرباز امریکا و دشمنان دیگر باشند تا نهادهای انقلابی را تحریم کنند، مسئولان ما چگونه حاضر می‌شوند چنین توافقی را بپذیرند؟

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تصریح کرد: وقتی به ساختار در توافق FATF دقت می‌کنیم متوجه می‌شویم که این توافق امنیت ملی ما را هدف گرفته است، توافقی که می‌توان گفت چیزی شبیه کاپیتولاسیون و چه بسا بسیار بدتر از آن است.  قرار بود تحریم‌های خارجی لغو شود نه اینکه تحریم‌های داخلی هم به آن اضافه شود.

منتظمی تصریح کرد: متاسفانه این روزها برخی از مسئولان با بستن قراردادها و توافق‌های ننگین آینده این کشور را با مشکل روبرو می‌کنند، یک زمان شاهد قراردادهای نفتی هستیم و امروز هم توافق ننگین FATF، کسانی که چنین توافق‌ها و ننگنامه‌هایی را امضا می‌کنند باید محاکمه شوند، باید بررسی شود تا ببینیم با چه هدفی چنین قراردادهایی بسته می‌شود و پشت پرده ماجرا چیست، مجلس باید برای این مهم به مسئله ورود کند.

مرتبط ها