کد خبر: 368252

افشای رابطه جنسی حامی دانشگاهی ترامپ!

زیپ باز شلوار و کیفورشدن از رابطه‌جنسی همسر با مردی دیگر- یک ضربه بزرگ به کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ شده است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، رسانه‌های مهم آمریکا با آب‌وتاب گزارش داده‌اند جری فالول جونیور، رهبر سرشناس دانش‌گاه مسیحی لیبرتی و از مهم‌ترین پشتیبانان دونالد ترامپ در میان مسیحیان محافظه‌کار، بابت دو آبروریزی جنسی از سمت‌اش کنار کشیده- سخن‌گوی این دانش‌گاه هم کناره‌گیری‌اش را تایید کرده. 

چندهفته پیش، از فالول عکسی در اینستاگرام‌اش دیده شد که دست‌اش  بر گردن زنی حلقه شده جز همسرش و زیپ‌اش هم پایین است- او آن زمان ناچار شد از دانش‌گاه مرخصی نامحدود بگیرد.
 
اما فالول و همسرش، شش‌سال پیش در استخری با جیان‌کارلو گراندا،  که حالا شریک تجاری او است، آشنا می‌شوند، و این مرد جوان حالا به رویترز گفته سال‌ها با این زوج سکس داشته. «البته آقا نگاه می‌کردند و کیف می‌کردند.»
 
فالول این ادعا را رد که نکرده، هیچ؛ در بیانیه‌ای گله کرده او و همسرش با یک مرد روابط جنسی داشته‌اند و آن مرد حالا تهدیدشان کرده که«می‌خواهد همسرم، خانواده‌ام و دانشگاه لیبرتی را شرم‌سار کند» و «این رابطه بار هیجانی و احساسی زیادی» به او وارد کرده.
 
مقام‌های دانش‌گاه لیبرتی، از مهم‌ترین دانش‌گاه‌های مسیحی جهان، که پدر فالول آن‌را بنا کرده، اعلام کرده ترتیب جدایی فالول از لیبرتی را داده‌اند و او می‌رود- او پس‌از مرگ پدرش، به‌جای او، رئیس این دانش‌گاه بوده.
 
فالول، از مهم‌ترین کشیشان مسیحیان انجیلی آمریکا است و همراه همسرش سال‌ها درس اخلاق، ارزش‌های خانوادگی و مخالفت با چنین رفتارهای جنسی می‌دادند- مثل پدرش که در دهه ۱۹۷۰، جز دانش‌گاه لیبرتی، جنبش اخلاق‌گرایی مذهبی و محافظه‌کارانه‌ای را راه انداخت.
 
این رسوایی عالم‌گیر، درست زمانی‌ رخ داده که دونالد ترامپ،  رسما از سوی حزب‌ جمهوری‌خواه، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ شده- ضربه‌ای ویران‌گر به کارازار انتخاباتی محافظه‌کاران و ترامپ.

مرتبط ها