تاریخ انتشار: یکشنبه 1401/09/20 - 10:09
کد خبر: 453408

گن حرارتی یا چربی سوز چیست؟ آیا واقعیت دارد؟

گن حرارتی یا چربی سوز چیست؟ آیا واقعیت دارد؟

گن هایی که آقایان و خانم ها استفاده می کنند، معمولا تفاوت هایی با یکدیگر دارند. چون این محصولات را بر اساس ساختار و ارگونومی بدن طراحی و تولید می کنند. گن های ساعت شنی برای جمع کردن چربی های اضافه در شکم، پهلوها و باسن مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، گن ساعت شنی جزو محصولاتی است که امروز به طور ویژه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است که به فکر لاغری و چربی سوزی هستند. در دنیا امروز افراد بسیار زیادی از وجود چربی در بدن خود رنج می برند و به فکر استفاده از روشی هستند که چربی های آن ها را در کمترین زمان ممکن از بین ببرد. یکی از تجهیزاتی که برای لاغری، تناسب اندام و غیره مورد استفاده قرار می گیرد، گن لاغری است. گن های مدل ساعت شنی جزو گن های لاغری محسوب می شوند که برای اشخاص دارای چربی اضافه در ناحیه شکم و پهلو گزینه ای بسیار مناسب محسوب می شود. در صورتی که قصد دارید از این محصول استفاده کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

نحوه عملکرد گن لاغری ساعت شنی

گن های مدل ساعت شنی موجب افزایش تعریق و فشرده شدن سلول چربی در بدن می شود، که در نهایت موجب کاهش وزن و فرم دهی مناسب به عضلات بدن خواهد شد. البته توجه داشته باشید که به کارگیری گن های چربی سوزی به تنهایی به سوزاندن چربی کمک نمی کند، بلکه باید از ورزش های هوازی و رژیم غذایی مناسب همراه با این گن ها استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

گن هایی که آقایان و خانم ها استفاده می کنند، معمولا تفاوت هایی با یکدیگر دارند. چون این محصولات را بر اساس ساختار و ارگونومی بدن طراحی و تولید می کنند. گن های ساعت شنی برای جمع کردن چربی های اضافه در شکم، پهلوها و باسن مورد استفاده قرار می گیرد. این مدل گن ها به حالت ساعت شنی و با رعایت استانداردهای مورد نیاز برای افراد در سایزهای مختلف طراحی شده اند که موجب ایجاد تناسب اندام خواهند شد.

 

 

آیا چربی سوزی با استفاده از گن های لاغری واقعیت دارد؟

تولیدکنندگان گن های لاغری معتقد هستند که این گن ها با ماساژ آرام، فشار کمی را در بدن ایجاد می کنند. اما بر اساس نظر متخصصان مدارک دقیقی وجود ندارد که نشان دهنده تاثیر این محصول در چربی سوزی باشد. البته توجه داشته باشید که این روش برای از بین بردن سلولیت ها تا حد زیادی تأثیر گذار است‌ اما به طور قطعی بر روی کاهش وزن نقش ثابتی نخواهد داشت. همچنین برخی از تولیدکنندگان بیان می کنند که فشار تولید شده از گن های لاغری باعث افزایش سرعت روند لاغری می شود. البته برخی از متخصصان در این زمینه مخالف هستند و بیان می کنند که گن های لاغری چربی ها را جمع کرده و باعث می شود که فرد لاغر تر دیده شود.

متخصصصان فقط در یک زمینه تأثیر گن را در لاغری موثر می دانند که آن هم مربوط به ورزشکاران است. گن های مخصوص ورزشکاران برخلاف گن های زیبایی، موجب زیبایی ظاهر ورزشکاران و همچنین لاغری خواهد شد. این گن ها موجب افزایش گردش خون شده و از عضلات محافظت می کنند. هنگامی که ظاهر یک ورزشکار زیباتر به نظر برسد، اشتیاق او برای ورزش افزایش پیدا می کند. در این صورت کاهش وزن و تناسب اندام همراه با هم در بدن فرد رخ می دهد.

گن حرارتی یا چربی سوز چیست؟ آیا واقعیت دارد؟

مزیت های استفاده از گن ساعت شنی

امروزه افراد بسیار زیادی برای تناسب اندام و تسریع لاغری از گن ساعت شنی استفاده می کنند. با توجه به اینکه این گن ها چربی ها را جمع خواهند کرد و در ناحیه شکم و پهلو فشار ایجاد می کنند، پس دارای مزیت های بسیار زیادی هستند. این محصول در بین مردم بسیار محبوب شده است و روز به روز مصرف آن افزایش پیدا می کند. برخی از مزیت های استفاده از این مدل گن ها عبارت است از:

  • باریک تر شدن انحنای کمر: استفاده از گن لاغری باکیفیت، موجب افزایش زیبایی ظاهری و کاهش سایز خواهد شد. معمولا افرادی که گن لاغری را می پوشند، دچار کاهش سایز می شوند و به راحتی می توانند هر نوع لباسی را بپوشند.
  • مقرون به صرفه: امروزه اکثر افراد از گن لاغری استفاده می کنند؛ زیرا علاوه بر لاغری باعث خوش فرم شدن بدن هم می شود. این روش نسبت به سایر راه های کاهش وزن یا لاغری مانند جراحی زیبایی و رژیم غذایی، بسیار مقرون به صرفه و کم خطر خواهد بود.
  • غیر قابل مشاهده از زیر لباس: دوخت گن های لاغری کاملا مسطح است که تقریبا از زیر لباس نامرئی به نظر می رسد. در این صورت تمام چربی های اضافی را جمع کرده و بدون اینکه از زیر لباس قابل مشاهده باشد، شما را خوش فرم خواهد کرد.
  • اعتماد به نفس بالا: افرادی که در طول روز یا در مراسمات خاص از گن لاغری استفاده می کنند، با مشاهده کردن اندام خوش فرم خود اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنند. همچنین با وجود خاصیت چربی سوزی که این محصول دارد، اعتماد به نفس افراد برای کاهش وزن هم افزایش پیدا می کند.

گن حرارتی یا چربی سوز چیست؟ آیا واقعیت دارد؟

نحوه خرید گن ساعت شنی

امروزه روش های بسیار زیادی برای لاغری و کاهش وزن ایجاد شده اند که ممکن است مضرات بسبار زیادی را به همراه داشته باشند. اما در دنیا امروز انواع گن های لاغری و چربی سوزی طراحی و تولید شده اند که روند لاغری را تسریع بخشیده و شما را به اندام دلخواه می رساند. توجه داشته باشید که گن های لاغری را برندهای متنوع تولید و به بازار مصرف عرضه می کنند که هر کدام دارای کیفیت مخصوص به خود هستند. در این مواقع شما باید توجه داشته باشید که چه نوع گنی را خریداری می کنید تا بعد از مصرف با مشکل مواجه نشوید.

گن ساعت شنی را در سایزهای مختلف تولید می کنند که در این صورت هر فردی و با هر سایر و اندازه ای می تواند از این محصول استفاده کند. شما در ابتدا سایز خود را تعیین کرده و بعد از بررسی کیفیت محصول آن را خریداری کنید. امروزه اکثر افراد خرید خود را بر اساس قیمت انجام می دهند. اما باید توجه داشته باشید که این محصول با بدن شما در اراباط است و از حساسیت بالایی برخوردار است. در این صورت یک محصول مرغوب و با کیفیت را خریداری کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top