کد خبر: 210882

تجمع دانشجویان دو دانشگاه برتر کشور در اعتراض به اجرای قانون سنوات؛

التهاب در روز حضور جدیدالورودها +فیلم و عکس

در اولین روزهای سال تحصیلی جدید و در حالی که جدیدالورودها هنوز کلاس‌هایشان آغاز نشده و در مراحل ثبت نام به سر می‌برند، دانشگاه‌های شهید بهشتی، صنعتی شریف و صنعتی امیرکبیر، شاهد تجمه خیل عظیم دانشجویان سنواتی بودند.

خبرنامه دانشجویان ایران: اجرای قانون سنوات در دانشگاه‌ها باعث نارضایتی بسیاری از دانشجویان شده است، خصوصا دانشجویانی که طولانی شدن زمان تحصیلشان به دلیل پروژه‌های تحقیقاتی و علمی است و چاره‌ای جز تحمل این زمان طولانی را ندارند.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ دانشجویان دو دانشگاه بزرگ تهران، صبح امروز در اعتراض به اجرای قانون سنوات در صحن دانشگاه تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

در اولین روزهای سال تحصیلی جدید و در حالی که جدیدالورودها هنوز کلاس‌هایشان آغاز نشده و در مراحل ثبت نام به سر می‌برند، دانشگاه‌های صنعتی شریف و صنعتی امیرکبیر، شاهد تجمع خیل عظیم دانشجویان سنواتی بودند.

بر همین اساس، تصاویر و فیلم‌های مربوط به تجمع این دانشجویان را درادامه می‌بینید:

دانشگاه صنعتی شریف
تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در ابتدا با 250 نفر آغاز شد و با راهپیمایی 600 نفری دانشجویان به سمت دفتر معاونت آموزشی دانشگاه ادامه پیدا کرد و اکنون در کنار مسجد و در مقابل ساختمان ریاست دانشگاه، تبدیل به یک تحصن شده است.

فیلم کوتاهی از تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی امیرکبیر
دانشجویان دانشگاه امیرکبیر نیز در اعتراض به اجرای قانون سنوات، صبح امروز در مقابل زمین چمن این دانشگاه تجمع کردند.

مرتبط ها