کد خبر: 280920

از حاشیه‌های میزگرد بررسی تخلفات پدیده تا صمیمانه با حیدر رحیم‌پور؛

در نشست سالانه جنبش عدالتخواه دانشجویی چه گذشت؟ +تصاویر

از حاشیه‌دار ترین برنامه این نشست، میزگرد احقاق حقوق سهامداران پدیده بود که با نماینده سهامداران پدیده شاندیز، دادستان خراسان رضوی برگزار شد. از حاشیه های این میزگرد حضور نیافتن استاندار خراسان برای پاسخگویی به سوالات بود.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ سی و نهمین نشست سراسری جنبش عدالتخواه دانشجویی(نشست شهید دیالمه) بعد از چهار روز به پایان رسید، در این نشست که با حضور اعضای این تشکل دانشجویی در مشهد برگزار شد، سخنرانی های مختلف شخصیت های اجتماعی و سیاسی، پخش مستند شهید دیالمه، مطالبه از مسئولان با محوریت مسئله احقاق حقوق سهامداران پدیده، کارگاه ها و گعده های تشکیلاتی با محوریت خط امام -عدالت قضایی- زن وخانواده- بررسیِ رویه تشکیلاتی حزب جمهوری و سازمان مجاهیدن خلق، دیدار با حیدر رحیم پورازغدی و… از جمله برنامه های این نشست بود.

از حاشیه دار ترین برنامه این نشست، میزگرد احقاق حقوق سهامداران پدیده بود که با نماینده سهامداران پدیده شاندیز، دادستان خراسان رضوی برگزار شد. از حاشیه های این میزگرد حضور نیافتن استاندار خراسان برای پاسخگویی به سوالات بود. مسئله ای که جنبش عدالتخواه در نامه ای، از او انتقاد کرد(اینجــا)، در بخشی از این نامه خطاب به رشیدیان آمده است: "شما و مسئولان وقت، نه نظارت کردید، نه به‌زعم کارشناسان در برخورد با تخلفات صحیح عمل کردید و نه این ستاد تدبیرتان، بعد از سه سال تدبیری به خرج داد! دم خروس این ماجرا امروز بیرون زده است، چراکه پس گذشت سه سال از تأسیس این ستاد، هنوز مردم کف خیابان هستند!"

جای خالی استاندار خراسان رضوی

****************

 

صابر تولایی، استاد دانشگاه امام صادق(ع)( موضوع عدالت قضایی)

***************

سید علی موسوی فعال حوزه و دانشگاه(عضو سابق شورای مرکزی جنبش عدالتخواه) پیرامون سیره مبارزاتی اسلام

**************

سخنرانی  وحید جلیلی(با موضوع بایسته های عدالتخواهی)

*************

کارگاه خط امام  با ارائه ی فاضل عضو اسبق شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی

************

گعده تشکیلاتی

**********

**********

*********

**********

 دیدار با حیدر رحیم پور ازغدی
 

********

 دیدار با حیدر رحیم پور ازغدی

************

 دیدار با حیدر رحیم پور ازغدی

******

شب شعر عدالت با شعرخوانی محمد کاظم کاظمی

مرتبط ها