کد خبر: 331634

ماجرای مسمومیت تعدادی از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت چه بود؟ +عکس

این خبر باعث تجمع تعدادی از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت شد و حتی تصاویری از چینش ظرف غذای سلف روی صحن دانشگاه در رسانه ها منتشر شد؛ اما این خبرها ادامه داشت تا اینکه سید جواد حجازی مدیر روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت ایران در گفت‌وگو با فارس درباره مسمومیت غذایی ۶۰ دانشجوی این دانشگاه این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ صبح امروز بود که خبرگزاری مهر از مسمومیت 60 نفر از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت خبر داد؛ دبیر شورای صنفی این دانشگاه در گفتگویی می گوید: حدود ۶۰ نفر از دانشجویان علم و صنعت با علائم تب بالا و دل درد به درمانگاه مراجعه کرده اند.

وی افزود: در درمانگاه مشخص شد این دانشجویان دچار مسمومیت غذایی شده اند.

مهدیان با اشاره به اینکه این اتفاق یک بار دیگر در تیرماه امسال برای دانشجویان رخ داده بود، گفت: بار قبل ۷_۸ دانشجو مسموم شدند. وی ادامه داد: در خصوص تغییر پیمانکار سلف سرویس، تذکر داده بودیم ولی اقدامی صورت نگرفت.

این خبر باعث تجمع تعدادی از دانشجویان دانشگاه علم و صنعت شد و حتی تصاویری از چینش ظرف غذای سلف روی صحن دانشگاه در رسانه ها منتشر شد؛ اما این خبرها ادامه داشت تا اینکه سید جواد حجازی مدیر روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت ایران در گفت‌وگو با فارس درباره مسمومیت غذایی ۶۰ دانشجوی این دانشگاه این خبر را تکذیب کرد؛ او گفت: رسانه‌هایی که این خبر را منتشر کرده اند اعلام کنند دانشجویان این دانشگاه اگر دچار مسمومیت شده اند در کدام درمانگاه یا بیمارستان بستری هستند.

حجازی ادامه داد: در حال حاضر دانشجویان دانشگاه علم و صنعت ایران در سلامت کامل به سر می برند و هیچ کدام دچار بیماری یا مسمومیت نشده اند.

مرتبط ها