تاریخ انتشار: 14 مرداد 1388 - 00:00:00
کد خبر: 1050

توجیه خنده دار سایت مهدی هاشمی درباره کشف کتب منافقین در ستاد موسوی

در حالی‌که سردار رادان، جانشین نیروی انتظامی در اظهارات اخیر خود از کشف کتاب‌های منافقین از ستاد یکی از کاندیداها خبر داده است، خبرنگار «آینده» به جزئیات این خبر دست یافته است.

خبرنامه دانشجویان ایران:سایت آینده متعلق به پسر هاشمی رفسنجانی که چندین بار به خاطر دروغ گویی فیلتر شده است، خبری برای ماله کشی به کشف کتب منافقین در ستاد میرحسین موسوی کار کرده است که برای گذراندن اوقات فراغت توصیه می شود این خبر را مطالعه کنید:

در حالی‌که سردار رادان، جانشین نیروی انتظامی در اظهارات اخیر خود از کشف کتاب‌های منافقین از ستاد یکی از کاندیداها خبر داده است، خبرنگار «آینده» به جزئیات این خبر دست یافته است.

روز یکشنبه رادان، جانشین فرماندهی انتظامی کشور گفته بود: در بازرسی از برخی ستادهای انتخاباتی به مسایلی برخوردیم که انسان شرمش می آید مطرح کند. وی کشف کتابهای منافقین و کمونیستها و نیز کتابهایی که جنگ مسلحانه و براندازی مسلحانه را آموزش می داد و ایجاد استودیوی خبری در برخی از سایتها را از جمله این مسایل بیان کرده بود.

بنا بر این جزئیات، در حمله صورت گرفته به ساختمان روزنامه کلمه سبز واقع در جنوب شرقی میدان هفتم تیر که در روز اول تیر ماه گذشته رخ داد، علاوه بر دستگیری حدود 25 تن از کارکنان و حاضران در ساختمان روزنامه مذکور، کلیه اسناد، مدارک، تجهیزات و کتاب‌های موجود در این ساختمان نیز توقیف شد.

گفته می‌شود در طبقه چهارم ساختمان مذکور که تا اردیبهشت ماه دفتر مؤسسه نشر آثار شهید بهشتی بوده و هنوز بخشی از اسناد و مدارک این مؤسسه هم در آنجا قرار داشته است، تعدادی از کتاب‌های چاپ سازمان مجاهدین خلق (منافقین) یافت گردیده است.

پیگیری‌های خبرنگار «آینده» حاکی از آن است که این کتاب‌ها به همراه مقدار زیاد دیگری از اسناد و کتب متعلق به رژیم پهلوی و گروه‌های منحرف اوایل انقلاب، متعلق به کتابخانه شخصی شهید آیت‌ا... دکتر بهشتی بوده است که در این مکان نگهداری می‌شده است.

شهید بهشتی که در انفجار هفتم تیر سال 1360 در مقر حزب جمهوری اسلامی به همراه 72 تن از یاران خود توسط منافقین و در انتقام از عزل بنی‌صدر توسط امام خمینی(ره) به شهادت رسید، از بزرگترین نظریه‌پردازان انقلاب اسلامی بوده که با نقد مواضع فکری و عملکرد گروه‌های منحرف، نقش برجسته‌ای در روشن کردن انحرافات آنان ایفا کرد و با تجزیه و تحلیل و بررسی آثار این گروه‌ها به افشای تناقض و اشکالات فکری آنان می‌پرداخت.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top