تاریخ انتشار: 18 مرداد 1388 - 00:00:00
کد خبر: 1138

می گویند یک مرد پولداری در استیل آذین هرکاری که بخواهد می کند

پس از آن که پاس همدان در استادیوم خود مقابل استیل آذین نتیجه را واگذار کرد کادر فنی و مدیریتی این تیم علیه مدیران استیل‌آذین اظهارات تندی را مطرح کردند و آنها را متهم به انجام کارهای غیر ورزشی کردند.

خبرنامه دانشجویان ایران:مدیرفنی تیم فوتبال پاس همدان گفت: آقایی که اسمش را نمی‌دانم و می‌گویند خیلی پولدار است، با پولش می‌تواند هر کاری در استیل‌آذین انجام دهد.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل ازشبکه ایران، پس از آن که پاس همدان در استادیوم خود مقابل استیل آذین نتیجه را واگذار کرد کادر فنی و مدیریتی این تیم علیه مدیران استیل‌آذین اظهارات تندی را مطرح کردند و آنها را متهم به انجام کارهای غیر ورزشی کردند.

سیدکاظم اولیایی در راس این گروه قرار داشت و با حمله مستقیم به حسین هدایتی وی را متهم به حرکات غیر ورزشی و غیر اخلاقی در فوتبال ایران کرد تا حسین هدایتی و مهریزی در اقدامی هماهنگ از مدیرعامل و مربی تیم پاس همدان رسما به کمیته انضباطی شکایت کنند تا نخستین شاکی پاس همدان در فصل جاری باشند اما این پایان کار نبود چرا که پس از شکایت مدیران استیل آذین از مدیران پاس همدان مدیرفنی این تیم با اظهاراتی تند و بی‌پرده مجددا آتش اختلافات میان این دو باشگاه را افزایش داد.

پورحیدری با اشاره به این که تیم ما در بازی مقابل استیل آذین دور از انتظار ظاهر شد، توضیح داد: استیل‌آذین تیم خوبی است و توانسته مهره‌های اسمی را به استخدام خود درآورد. آنها در دیدار مقابل پاس روی 2 اتفاق به گل رسیدند. البته در این مسابقه اشتباهات داوری هم تأثیرگذار بود و گل سالم ما توسط داور مسابقه پذیرفته نشد. من رفیعی را به خویی می‌شناسم، اما به دلیل مشکلات شب قبل از مسابقه این داور نتوانست تمرکز خود را حفظ کرده و این دیدار را با تمرکز قضاوت کند.

مدیرفنی پاس همدان در مورد حواشی به وجود آمده در مورد غلامی تأکید کرد: این روزها در مورد منشور اخلاقی صحبت‌های زیادی می‌شود، اما بازیکنانی را مشاهده می‌کنیم که با 2 تیم قرارداد دارند. غلامی از اولین نفراتی بود که با ما قرارداد 2ساله بست و در تمرینات پیش از فصل حضور داشت، اما نمی‌دانم چه موضوعی باعث شد 2روز مانده به آغاز مسابقات سر از استیل‌آذین در بیاورد.

وی یادآور شد: آقایی که اسمش را نمی‌دانم و می‌گویند خیلی عجیب و غریب پولدار بوده و این باشگاه را می‌گرداند، قبل از آغاز بازی با چکی که در اختیار مسئولان سازمان لیگ گذاشت مجوز این بازیکن را برای بازی کردن گرفت.

پورحیدری ادامه داد: شنیده‌ام این آقا خیلی پولدار است، البته کاری ندارم که او از کجا این پول را آورده است و می‌تواند با این پول هر کاری بخواهد انجام دهد، اما در فدراسیون فوتبال و در لیگ برتر آن هم در هفته اول این کار معنا نمی‌دهد. وقتی درباره منشور اخلاقی و نظم و کمیته انضباطی و... بحث می‌کنیم، این اتفاقات واقعاً بی‌معنی است، اما آنچه مسلم است این است که پول چقدر می‌تواند در این اتفاقات تأثیرگذار باشد.

منصور پورحیدری در پایان در مورد منتفی شدن سرپرستی‌اش در تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: به باشگاه پاس همدان از لحاظ اداری و قراردادی متعهد هستم و در کنار منصوریان، پورمسلمی و گمالوویچ به این باشگاه کمک می‌کنم. البته به عنوان مسئول و مدیر فنی در باشگاه پاس مشغول بوده و به این کار تعهد دارم. منتفی شدن حضورم در تیم ملی به صحبت‌های مدیریت باشگاه و فدراسیون فوتبال برمی‌گردد که چگونه با یکدیگر توافق کرده‌اند. البته من در جریان نحوه این توافق نیستم.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نقض حقوق زنان در آمریکا اسناد بسیاری دارد
تشدید بارش احتمال وقوع سیلاب در این ۱۰ استان
همه زنان بعد از ۴۰ سالگی به ماموگرافی نیاز دارند
فیلم/جزئیات حکم تتلو اعلام شد!‌
کدام خانه ها مشمول مالیات برخانه خالی می شوند
چه صیغه ای است هر که بیشتر خورده و برده، طلبکارتر است؟!
فواد ایزدی از بمباران منزل همسر مرحوم طالب زاده در لبنان خبر داد
فیلم/این بار زائران به کمک خادمان حرم امام رضا آمدند
نمایندگی ایران مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا را تایید کرد
دستور رئیسی برای حمایت از فعالین فضای مجازی
احتمال حمله تروریستی جشنواره کن را مختل کرد
بونجاح و پرسپولیس؛ شایعه یا واقعیت؟!
قانونی که دل زوج های جوان را شاد و مسؤولان را سربلند کرد
رئیسی قهرمانی تیم ملی تکواندو را تبریک گفت
متکی: آقایان عزیزی و ذوالنور گزینه‌های امنا و صبح ایران برای ریاست مجلس نیستند
برنامه‌ریزی برای احداث ۶۶ هزار مگاوات ظرفیت جدید نیروگاهی
توزیع ۱۵۰ هزار جلد کتاب در پادگان‌های نیروی زمینی ارتش در سال ۱۴۰۲
مسئول اسرائیلی: آمریکا به این نتیجه رسیده که حماس، حذف‌شدنی نیست
خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو باید فورا برکنار شود
تظاهرات گسترده معترضان علیه نتانیاهو در تل‌آویو
بازار ارز توافقی در مرکز مبادله ایران راه‌اندازی می‌شود
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top