تاریخ انتشار: 19 مرداد 1388 - 00:00:00
کد خبر: 1179

سایت پسر هاشمی: رحیمی در دولت هاشمی غیر قانونی مدرک گرفت

رسانه‌های وابسته به دولت نهم، از روز گذشته با انتشار اخباری صراحتاً اعتبار مدارک دکتر احمد توکلی و علی لاریجانی را زیر سؤال بردند. این رسانه‌ها با اعلام این‌که احمد توکلی بدون اخذ مدرک فوق‌لیسانس موفق به کسب دکتری شده است ، حمله سنگینی را به منتقدان اصولگرای دولت نهم در مجلس آغاز کرده‌اند.

خبرنامه دانشجویان ایران:با انتشار گزارش‌هایی مبنی بر وجود ابهام در مدارک تحصیلی احمد توکلی و علی‌ لاریجانی، پروژه انتقام‌گیری محمدرضا رحیمی و علی کردان از اصولگرایان منتقد دولت آغاز شده است.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از «آینده»، رسانه‌های وابسته به دولت نهم، از روز گذشته با انتشار اخباری صراحتاً اعتبار مدارک دکتر احمد توکلی و علی لاریجانی را زیر سؤال بردند. این رسانه‌ها با اعلام این‌که احمد توکلی بدون اخذ مدرک فوق‌لیسانس موفق به کسب دکتری شده است  ، حمله سنگینی را به منتقدان اصولگرای دولت نهم در مجلس آغاز کرده‌اند.

استارت این حملات با تنظیم خاطرات علی کردان که در آن اتهامات زیادی متوجه لاریجانی و توکلی شده بود، آغاز شد و اکنون در آستانه معرفی کابینه تشدید شده است تا زمینه مخالفت با رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی احمدی‌نژاد در دولت کاهش یابد.

محمدرضا رحیمی سابقه استانداری کردستان در دولت هاشمی رفسنجانی و ریاست دیوان محاسبات در مجلس هفتم را دارد و طیف نزدیک به جمعیت ایثارگران، به ویژه علی زاکانی بارها رحیمی را به تهیه مدرک جعلی از دانشگاه آکسفورد شبیه مدرک کردان متهم کرده بودند و تلاش نماینده دولت در مجلس برای پرداخت پول به نمایندگان در جریان استیضاح کردان، به این شائبه دامن زد.

در این حال گفته می‌شود برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قصد دارند در صورت ادامه عملکرد حامیان دولت در اتهام‌زنی به نمایندگان مجلس، ابهامات مربوط به مدارک تحصیلی محمود احمدی‌نژاد را منتشر کنند.

بنابر شنیده‌های خبرنگار «آینده»، گذراندن دوره دکتری که طبق قانون، شغلی تمام وقت می‌باشد، در دانشگاه علم و صنعت همزمان با استانداری اردبیل در دولت دوم هاشمی رفسنجانی، بخشی از این ابهامات می‌باشد.

چگونگی تهیه رساله و مسایل مربوط به چگونگی کسب ضوابط عضویت در هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت نیز توسط این گروه در دست بررسی است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اعتبارنامه تاجگردون رد شد یا تایید؟
پایان شایعات در پرسپولیس با صحنه‌ ویژه بازی شمس آذر
یک نفر دیگر وارد لیست سیاه نکونام شد!
رئیس قوه مقننه باید کشور را در جهت تحقق دولت اسلامی هدایت کند
اعلام موجودیت ستاد انتخاباتی جامعه اسلامی دانشجویان
انتقال زائران ایرانی با قطار تندرو از مدینه به مکه +فیلم
اعتبارنامه تاجگردون تائید شد
جنجال بر سر اعتبارنامه منتخبان مجلس +جزئیات
آخرین تصمیم گیری درباره تعطیلی شنبه‌ها +فیلم
افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور
دعوای عجیب نمایندگان در مجلس +فیلم
آزمون پذیرش در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
آغاز رقابت ۵۸ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی سال ۱۴۰۳
حواشی واعظی، شمخانی و همچنان برجام!
فرجام یک دوئل عشقی بر سر زن ۳۰ ساله
مرموزترین و پیچیده‌ترین برد پرسپولیس!
جدایی هاشمی نسب از استقلال قطعی شد
آخرین واکنش‌های همه نامزدهای احتمالی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری
بهترین زمان برای مصرف ویتامین C
پرویز فتاح کاندید انتخابات می‌شود؟
انجمن جامعه اسلامی پزشکان، نامزدی معرفی نکرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top