تاریخ انتشار: 05 بهمن 1392 - 12:30:17
کد خبر: 119165

شبنم مددزاده کیست؟

مدیحه سرایی عجیب برای آزادی شبنم مددزاده با سابقه حضور فامیلی در پادگان منافقین! +فیلم و عکس

مدیحه سرایی عجیب برای آزادی شبنم مددزاده با سابقه حضور فامیلی در پادگان منافقین! +فیلم و عکس

جالب اینجا است که دیگر سایت های اصلاح طلب با انتشار عکس هایی از لحظه آزادی مددزاده بدون اشاره به سوابق شخصی و خانوادگی وی، با «فعال دانشجویی» خواندن مددزاده خواستار آزادی دیگر «زندانیان سیاسی» شدند.

خبرنامه دانشجویان ایران: شبنم مددزاده نایب عضو انجمن اسلامی منحل شده دانشگاه تربیت معلم که سال 87 به دلیل ارتباط با منافقین راهی زندان شده بود، اخیر از زندان آزاد شده است، این در حالی است  برادر و خواهر وی  دو سال پیش در درگیری که بین منافقین و ارتش عراق در اردوگاه اشرف رخ داد به هلاکت رسیدند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ خبر آزادی این عضو سابق سازمان  منافقین در همان ساعات اولیه با واکنش سایت های اطلاح طلب و ضدانقلاب روبرو شد.

سایت اصلاح طلب "بهار" در گزارشی تصویری در لحظه آزادی مددزاده بدون اشاره به  علت دستگیری این فرد، درباره وی نوشت: "او در مدت 5 سال حبس خود، مرخصی داده نشد. شبنم مددزاده نایب دبیر شورای تهران دفتر تحکیم وحدت و عضو انجمن اسلامی دانشگاه تربیت معلم کرج است که از تاریخ یکم اسفند ماه ۱۳۸۷به همراه برادرش فرزاد مددزاده بازداشت و هرکدام به ۵ سال حبس تعزیری محکوم شدند،  فرزاد مددزاده همچنان در زندان بسر می‌برد."

جالب اینجا است که دیگر سایت های اصلاح طلب با انتشار عکس هایی از لحظه آزادی مددزاده بدون اشاره به سوابق شخصی و خانوادگی وی، با «فعال دانشجویی» خواندن مددزاده خواستار آزادی دیگر «زندانیان سیاسی» شدند.

شبنم مددزاده کیست؟
شبنم و فرزاد مددزاده اسفندماه سال 87 به اتهام اقدام علیه امنیت ملی از طریق ارتباط با گروهک تروریستی منافقین دستگیر و سپس به 5 سال حبس همراه با تبعید به زندان رجایی شهر کرج محکوم شدند.

مستند زیر بر گرفته از تلویزیون سازمان منافقین است که در آن اعضای خانواده مددزاده به معرفی و نحوه ی آشنایی و عضویت خود در این گروهک تروریستی می پردازند.

دانـــلود

لازم به ذکر است از میان این 5 نفر، اکبر و مهدیه مددزاده در درگیری فروردین سال 1390 بین ارتش عراق و اعضای این گروهک تروریستی به هلاکت رسیدند.

این مستندات غیرقابل انکار در حالی است که تا پیش از این دوستان شبنم مددزاده و اعضای دفتر تحکیم وحدت دانشگاه تربیت معلم تهران (موسوم به انجمن منحله 49) عضویت و ارتباط  وی و خانواده او را در این گروهک تروریستی منکر می شدند.

همچنین در ویدئو زیر گوشه ای از یک مستند سازمان منافقین است که در معرفی اعضای این سازمان اسم یکی از اعضای خانواده مددزاده آمده است.

دانلــود

از طرفی دیگر پس از به هلاکت رسیدن اعضای خانواده مددزاده تلویزیون گروهک تروریستی منافقین و به تبع آن سایت های خبری ضدانقلاب با پوشش خبری این درگیری و اعلام اسامی کشته شدگان پرده از ماهیت واقعی اعضای خانواده مددزاده برداشتند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
محمد خزاعی: سعید راد یکی از قهرمان‌های سینمای ایران باقی می‌ماند
تخصیص ۱۱۰ درصد اعتبارات دانشگاه‌ها طی سه سال اخیر
پیام تسلیت رییس و معاون صداوسیما برای سعید راد
آخرین قاب از دولت سیزدهم
رکورد اسطوره ایران در بسکتبال المپیک
خبر خوش بنیاد ملی علم برای تازه فارغ‌التحصیلان متقاضی پسادکتری
خبر خوب معاون وزیر علوم در خصوص دسترسی دانشگاه‌ها به پایگاه‌های علمی
واکنش ابراهیم حاتمی‌کیا به درگذشت سعید راد
تعجب اعضای حزب کمونیست چین از فعالیت بانوان ایرانی در احزاب
آغاز به کار مدرسه تابستانی آموزش زبان فارسی با هوش مصنوعی
هوای تهران آلوده شد
سردار آزمون به «لالیگا» نزدیک شد
نخست وزیر ژاپن با پزشکیان گفتگو کرد
تقدیر پزشکیان از رای مثبت قزاقستان در حمایت از غزه
مجلس زیر میز گزینه‌های مطرح شده برای وزارت امور خارجه زد
آغاز همکاری علمی بین دانشگاه‌های ایران و اندونزی
آخرین درخواست مرحوم «سعید راد» از وزیر ارشاد
عالمی، یک امضا تا سرپرستی استقلال
نسل طلایی و رایگان رئال!
روسای برتر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی معرفی شدند
تامین ۱۴۷ میلیارد تومان بودجه حمایت از دانشجویان خارجی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top