تاریخ انتشار: یکشنبه 1393/03/04 - 14:31
کد خبر: 130255

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور خطاب به قوه قضاییه

خبرنامه دانشجویان ایران: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور اعلام کرد: مسئولان دستگاه قضا ضمن پی‌گیری مطالبات امام امت در خصوص مبارزه با مفسدان به دور از اقدامات شعارگونه، تحت تاثیر فشارها و جریانات سیاسی قرار نگیرند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور، ضمن حمایت و تشکر از اقدام اخیر قوه قضاییه در خصوص اعدام مفسد بزرگ اقتصادی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: مسئولان دستگاه قضا ضمن پی‌گیری مطالبات امام امت در خصوص مبارزه با مفسدان و به دور از اقدامات شعار گونه، تحت تاثیر فشارها و جریانات سیاسی قرار نگیرد و با مبارزه پیگیر خود، دست‌های ناپاک را از بیت المال مسلمین کوتاه کند.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

«با این امر مهم و حیاتى (مبارزه با مفاسد اقتصادی)  نباید بگونه‌ شعارى و تبلیغاتى و تظاهرگونه رفتار شود. به جاى تبلیغات باید آثار و برکات عمل، مشهود گردد.

(پیام امام خامنه‌ای به سران قوا در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی 10 اردیبهشت‌ماه 1380)

سالیان طولانی است که کشور از بیماری  اقتصاد ناسالم رنج می‌‌برد و با وجود تاکید رهبری معظم انقلاب درخصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی، اقدام خاصی در این زمینه صورت نگرفته و متاسفانه عده‌ای با شعار مبارزه با مفاسد اقتصادی در پی رسیدن به مطامع سیاسی و جناحی خود بودند و عملا اقدام مفید و موثری جهت انجام این مهم صورت ندادند و حتی در مواردی خودشان شریک مفسدان اقتصادی شدند.

در این بین دانه درشت‌ها و آقا زاده‌ها نیز فرصت را غنیمت شمرده، هر روز بر ثروت خود افزودند و در تحریم‌های ظالمانه دشمنان این ملت هم صدا با آنان در صدد تحمیل سازش با مستکبرین و شیطان بزرگ بر آمدند.

البته ملت ما بیدار است و تهدید و تحریم دشمن اثری در حرکت شتابانش ندارد و هیچ‌گاه با دشمنانش سازش نخواهد کرد ولی ایجاد شرایط سالم اقتصادی با تکیه بر ساخت درونی نظام، نوش‌داروی این تحریم‌ها و تهدیدها است که متاسفانه در سال‌های اخیر مغفول مانده‌است.

امروز کشور ما تشنه‌ فعالیت اقتصادى سالم و ایجاد اشتغال براى جوانان و سرمایه‌گذارى مطمئن است و این همه به فضایى نیازمند است که در آن، سرمایه‌گذار، صنعتگر، عنصر فعال در کشاورزى، مبتکر علمى، جوینده‌ کار و همه‌ قشرها، از صحت و سلامت ارتباطات حکومتى و امانت و صداقت متصدیان امور مالى و اقتصادى مطمئن بوده و احساس امنیت و آرامش کنند.

دانشجویان بسیجی ضمن حمایت و تشکر از اقدام اخیر قوه قضاییه در خصوص اعدام مفسد بزرگ اقتصادی از مسئولان دستگاه قضا می‌خواهند ضمن پی‌گیری مطالبات امام امت در خصوص مبارزه با این مفسدان و به دور از اقدامات شعار گونه، تحت تاثیر فشارها و جریانات سیاسی قرار نگیرد و  با مبارزه پیگیر خود، دست‌های ناپاک را از بیت المال مسلمین کوتاه کند و هرچه زود تر تکلیف پرونده‌های گشوده شده در اذهان مردم مشخص گردد تا در آینده شاهد این گونه مفاسد در جامعه اسلامی نباشیم.»

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تعطیلی تمامی واحدهای قضایی در روز چهارشنبه
تایید انتخابات مجلس در ۲۱ حوزه و تعیین تاریخ انتخابات ریاست جمهوری
پیام تسلیت دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در پی شهادت رئیس‌جمهور
حضور مقامات سوریه در سفارت ایران در دمشق برای ابراز همدردی
تعطیلی موزه‌ها در روز چهارشنبه
اعلام برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان
حیدر حیدر گویان دانشجویان عزادار شهید مظلوم در مقابل دانشگاه تهران +فیلم
دسته عزاداری دانشجویان دانشگاه تهران در فراق شهید جمهور +فیلم
بسیج تمامی امکانات شهرداری مشهد برای تشییع شهید جمهور
برپایی دسته عزاداری هیئت‌های دانشجویی در سوگ رییس جمهور شهید +عکس
استقبال از پیکر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد +عکس
محل استقرار اتوبوس ها برای جابجایی شرکت کنندگان در مراسم تشییع
دوره بعدی شوراهای شهر ۳ ساله خواهد بود؟
حال و هوای اعضای هیئت دولت در هنگام ورود پیکر رئیس جمهور شهید +فیلم
بغض مجری سرشناس بی‌بی‌سی فارسی هنگام اعلام خبر شهادت رئیسی+ فیلم
راهنمای گام به گام تنظیم ساعت جی شاک ga ۲۱۰۰
آیا عکاسی شغل پردرآمدی است؟
تصویری غم انگیز از جای خالی رئیس‌جمهور در هواپیمای اختصاصی دولت
اثر جدید روح‌الامین به‌مناسبت شهادت شهید جمهور +عکس
رشد اندک بورس/ افزایش یک هزار و ۲۳۷ واحدی شاخص کل
پرچم سازمان ملل متحد نیمه افراشته شد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top