تاریخ انتشار: پنجشنبه 1393/03/15 - 15:59
کد خبر: 131365

تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد وارد مرحله تازه ای شد؛

روسای دانشگاه آزاد به مجلس فراخوانده شدند

روسای دانشگاه آزاد به مجلس فراخوانده شدند

پرونده تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد، مراحل پایانی خود را طی می کند و قرار است هفته آینده کمیسیون آموزش مجلس در بخشی از فرآیند تحقیق و تفحص، روسای دانشگاه آزاد را مورد سوال قرار دهد.

خبرنامه دانشجویان ایران: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس هفته آینده رؤسای دانشگاه آزاد را برای پاسخ به گزارش تفحص از این دانشگاه احضار کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، پرونده تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد، مراحل پایانی خود را طی می کند و قرار است هفته آینده کمیسیون آموزش مجلس در بخشی از فرآیند تحقیق و تفحص، روسای دانشگاه آزاد را مورد سوال قرار دهد.

ارائه گزارش‌های میرزاده رئیس فعلی دانشگاه آزاد، فرهاد دانشجو رئیس سابق این دانشگاه و همچنین عبدالله جاسبی رئیس اسبق دانشگاه آزاد در پاسخ به گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی در دستور کار نشست صبح روز دوشنبه این کمیسیون قرار دارد.

گفته شده است پس از طی مراحل قانونی در مجلس و قرائت پرونده در صحن علنی مجلس، قوه قضاییه بایدبرای رسیدگی به تخلفات احتمالی وارد عمل شود.

نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون آموزش پیش از این در گفتگو با خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، ضمن ابراز امیدواری در به نتیجه رسیدن پرونده دانشگاه آزاد و تحقسق و تفحص از آن، صحبتهای هاشمی رفسنجانی در سیاسی خواندن تحقیق و تفحص از این دانشگاه را غیرقانونی خوانده بودند.

قاسم جعفری نمانیده مجلس و عضو کمیسیون آموزش درباره این اظهارات گفته بود:«اجتهادات آقای هاشمی در مورد دانشگاه آزاد فقط برای خودش قابل احترام است ولی ما در مملکت تابع قانون هستیم.» (اینجا)

فیاضی دیگر عضو کمیسیون آموزش نیز با انتقاد از اظهارات هاشمی در «ملک خدا خواندن دانشگاه آزاد»، گفت:ایشان خودشان به نوعی قانونگذار هستند و باید به قانون تمکین کنند. اخیرا ایشان گفته اند دانشگاه آزاد ملک خداست! این حرفها معنا ندارد. همه عالم محضر خداست. دانشگاه آزاد ملک مردم و حق الناس هست . خدا در اختیار مردم قرار داده است.»(اینجا)

هاشمی روز چهارشنبه31 اردی بهشت در مراسم سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد گفته بود:«هیچ غرض مادی و سهمی در کار نبود چرا که این دانشگاه ملک خداوند است و به هیچ بشری تعلق ندارد.»

تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد به خاطر وجود مسائل گسترده مالی و فعالیتهای سیاسی و ستادی به خصوص در انتخابات سال 88، از مدتی پیش آغاز شده است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
علی
1393/03/17 - 09:29

ای کاش از آقای میرزاده سوال میشدکه چرا رئیس داشگاه آزاد اسلامی واحد بابل عوض شده جرمش چی بوده؟دوباره همان رئیس قبلی با مدرک فوق لیسانس را برگرداندند چرا؟؟؟؟؟؟؟
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top