تاریخ انتشار: یکشنبه 1393/03/25 - 12:05
کد خبر: 132444

بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز؛

فتنه‌گران، چه آنان که در حصرند و چه آنان که آزادانه می‌چرخند باید محاکمه شوند

خبرنامه دانشجویان ایران: بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز بیانیه ای پیرامون فتنه 88 و محاکمه عاملان آن صادر کرده است که متن آن در ذیل می آید::

بسم الله القاسم الجبارین

"لَقَدِ ابْتَغَوُا الْفِتْنَةَ مِنْ قَبْلُ وَ قَلَّبُوا لَکَ الْأُمُورَ حَتَّى جاءَ الْحَقُّ وَ ظَهَرَ أَمْرُ اللَّهِ وَ هُمْ کارِهُونَ"

به تحقیق قبلا هم فتنه جویی کرده بودند و کارها را بر تودگرگونه و آشفته می نمودند، تا آنکه حق بیامد و ا مر خدا آشکار شد با وجودی که آنها دوست نمی داشتند

طوفان سهمگین فتنه 88 یکی از ضرباتی بود که در این  35سال بر پیکره کشتی انقلاب نواخته شد تا  شاید سردمداران اردوگاه سلطه جهانی ایران انقلابی را به ایرانی که در مشتشان بود بازگردانده و حقارت چندین ساله شان را بزدایند. به راستی چه چیز غیر از هدایت های داهیانه و روشنگرانه امام خامنه ای (مد ظله) و پشتیبانی امت عاشورایی ایشان توان فرو نشاندن غبار فتنه اسفناک 88 را داشت. توطئه ای با برنامه ریزی 20 ساله  با ائتلاف نا میمون کدخدای دهکده جهانی و خائنین داخلی که ارتباط ناگسستنی امام وامت این تهدید بزرگ را به فرصتی برای بالا بردن بینش جامعه و رسوایی کپک زدگان سیاسی مبدل نمود.

وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ  وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ﴿۵۴﴾ آل عمران

و (یهود و دشمنان مسیح، برای نابودی او و آیینش،) نقشه کشیدند؛ و خداوند (بر حفظ او و آیینش،) چاره‌جویی کرد؛ و خداوند، بهترین چاره‌جویان است.

5 سال از فتنه  88 میگذرد. فتنه ای که در آن عده‌ای با بهانه واهی تقلب و با طراحی و هدایت استکبار جهانی، شیرینی حضور حماسی مردم در انتخابات دهم ریاست جمهوری را به تلخی تبدیل کردند و با اقدامات نابجا و خلاف قانون خود ضرباتی به نظام اسلامی وارد آوردند. فتنه گران  برای رسیدن به اغراض سیاسی خود و  با القا بیگانگان خسارات جبران ناپذیری را به نظام وارد کردند و ما حصل آن ایجاد نگرانی در حامیان و وفاداران به انقلاب اسلامی در سراسر جهان و احساس توهم  براندازی ایران از سوی آمریکا و غرب و در نتیجه تشدید فشارها و تحریم‌های علیه ایران بود.

اما گویا برخی از افراد و جریان‌ها نقش خودشان را در توهم و دروغ بزرگِ «تقلب» و «فتنه»ی 88 که هزینه‏ی عظیمی را بر امنیت و منافع ملی تحمیل کرد، فراموش کرده‏اند و با بی شرمی تمام و هماهنگ با جریانات ضد انقلاب برانداز در پی جرم زدایی از فتنه و فتنه گران خائن 88 هستند.

حافظه تاریخی ملت ایران هشت ماه آشوب و بلوا و آن گناه نابخشودنی را هنوز به خاطر دارد. هنوز ملت ایران تحریمهایی را که در آن بازه به نفع فتنه گران علیه ما صادر کردند احساس می کند.

پیامدها و نتایج زیان‌بار فتنه‌ی 88 چیزی نیست که به آسانی از حافظه‌ی ملت ایران پاک شود و اکنون رسالت جریان‌های دلسوز نظام است که با روشنگری به‌موقع، در برابر تفسیر وارونه‌ی این وقایع بازدارندگی ایجاد کرده و مانع شوند که نظام و انقلاب به دست عاملان فتنه بیفتد؛ چرا که آن‌ها از همان نامحرمانی محسوب می‌گردند که امام راحل در موردشان هشدار داده بودند.

اگر همه‌ی عوامل و عناصر آشکار و پنهان فتنه‌ی 88 به صورت علنی و متناسب با جرم صورت‌گرفته، محاکمه‌ی حقوقی و قضایی می‌شدند و روشنگری کافی در مورد خسارت‌های وارد بر نظام صورت می‌گرفت، امروز کمتر کسی جرأت می‌کرد این گذشته‌ی مخدوش را نادیده گرفته و از رفع حصر سران فتنه و آزادی زندانیان سخن بگوید.یکی از دلایل اینکه جریان اصلاح‌طلب توانست برخی از نقش‌آفرینان و تأثیرگذاران فتنه‌ی 88 را تا کابینه‌ی دولت یازدهم بالا بیاورد و برخی دیگر را در پست‌های مهم دیگر بنشاند نیز ریشه در عدم محاکمه‌ی علنی و روشن نشدن ابعاد گسترده‌ی پرونده‌ی سیاسی امنیتی این افراد دارد.

بعد از گذشت 5 سال  وقت آن رسیده تا قوه قضاییه در برابر این فتنه گران بیش از این رافت به خرج ندهد و  فتنه گران را به مجازات واقعی خود برساند.

سران فتنه چه آنان که در حصرند و چه آنان که آزادانه می چرخند باید محاکمه شوند وقتی  خداوند می فرماید: «الفتنه أکبر من القتلِ» قطعا جرم فتنه گران با آن ضربات هولناک به نظام کمتر از فسادفی الارض نیست و اعدام حداقل مجازات آنان است.

فتنه گران مجازات باید گردند زیرا با ادعای آنها ، اغتشاشات منجر به شهادت تعدادی از مردم و بسیجیان و نیروهای امنیتی شد.

فتنه گران مجازات باید گردند زیرا کام یک ملت و نظام را سالها تلخ کردند و دوشمنان قسم خورده نا امید از انقلاب را دوباره امیدوار کردند.

فتنه گران مجازات باید گردند تا درس عبرتی برای فتنه گران احتمالی بعدی نظام شود که فکر نکنند که میتوانند امنیت ملی را به خطر اندازند و تنها حصر خانگی می شوند!

فتنه گران مجازات باید گردند زیرا خداوند می فرماید: «و قاتلوهم حتى لا تَکون فتنه»

انتظار جامعه دانشگاهی ایران اسلامی پس از پنج سال از فتنه سال 88 برای اینکه مرهمی بر زخم های ملت ایران و پاسخی به بیانات رهبر فرزانه انقلاب باشد مجازات هر چه سریعتر فتنه گران است باشد که این اقدام انقلابی قوه قضاییه را شاهد باشیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
در سفر رافائل گروسی به تهران موارد
انتقاد یک امام جمعه از مشروب‌خوری برخی پزشکان ایرانی
فوت دردناک نخبه کنکوری به همراه پدرش +جزِئیات
زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند
بارش‌های باورنکردنی باران در یک استان غربی
شیعه جعفری
مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف / اعتراض دانشجویان شریف / جذب ۷۲ هزار معلم از طریق آزمون‌های استخدامی
مرکز تولید مشروبات الکلی در رژیم‌ صهیونیستی هک شد
لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد
طرز تهیه خورش بادمجان با گوشت چرخ کرده
شگفت‌زدگی فعال اقتصادی چینی از پیشرفت‌ دانش‌بنیان‌ها در حوزه انرژی خورشیدی
بیش از ۴۰ درصد رای‌دهندگان آمریکایی جنگ داخلی را محتمل می‌دانند
شهادت ۳ شهروند ترکیه‌ای از سوی رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر
پیام اعتراض دانشجویان آمریکا، پایان دادن به جنایت در غزه است
تعطیلی یک دانشگاه در فرانسه بدلیل اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین
تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو
۲۰۰ بازداشت فقط در یکی از دانشگاه‌های امریکا
یورش اشغالگران به مناطق مختلف کرانه باختری/ شهادت ۱۸ فلسطینی
بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان
دانشگاه «ساینس‌پو» فرانسه به دلیل اعتراضات تعطیل شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top