تاریخ انتشار: سه شنبه 1393/04/03 - 13:16
کد خبر: 133512

مدیری در سالهای دوری از تلویزیون بسیاری از مخاطبانش را ازدست داده است

اتفاق خوشایند بازگشت «مرد هزار چهره» به تلویزیون

اتفاق خوشایند بازگشت «مرد هزار چهره» به تلویزیون

بازگشت مهران مدیری به تلویزیون اتفاق خوشایندی است که با اذعان وی به از دست دادن مخاطبانش در سالهای دوری از رسانه ملی همراه شده است. مواجهه تحسین برانگیزبا برخی مسائل، چون فوتبال، نقد به جامعه پزشکی، نقد به روشنفکری جدای از جامعه و ...در مرد هزار چهره و دیگر کارهای مناسبتی اش دیده می شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: بازگشت مهران مدیری به تلویزیون اتفاق خوشایندی است که با اذعان وی به از دست دادن مخاطبانش در سالهای دوری از رسانه ملی همراه شده است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ چند قسمتی از مجموعه قهوه تلخ ساخته شده بود که مهران مدیری به صدا و سیما خبرداد، در حال ساختن مجموعه «قهوه تلخ » است. همین عدم هماهنگی موجب شد تا مهران مدیری در تصمیمی که خود بعدها از آن پشیمان شد، به فروش ساخته جدیدش در مجوعه نمایش خانگی فکر کند. اقدامی که اگرچه در مرحله اول موفقیت‌آمیز جلوه می‌کرد اما به تدریج با عملی نشدن وعده‌های این سریال از جمله توزیع قسمت‌ها در موعد مقرر و برگزاری مراسم قرعه‌کشی و تحویل ندادن جوایز مردم، ناتمام رها شد و به ثمر نرسید.
مهران مدیری همین رویه را در ویلای من نیز ادامه داد و تلاش کرد نقایص قهوه تلخ را برطرف کند، اما استقبال از ویلای من خوب نبود.

شوخی کردم آخرین حلقه از مجموعه های  ویژه نمایش خانگی مهران مدیری بود که با جشنواره ای از ستاره های کمدی ایران به بازار آمد، اما باز هم استقبال آنچنان که بای خاص کارهای مدیری باشد نبود.

تجربه های خوشایند حضور مدیری در سیما از ساعت خوش و جنگ های 78 و 79، شروع شد و در نقطه عطفی دوست داشتنی به پاورچین رسید. پس از استقبال بی نظیر از پاورچین، زوج مدیری و شفیعی جم نقطه چین را به شبکه سه بردند. شب های برره، مرد هزار چهره و مرد دوهزار چهره و جایزه بزرگ کارهای دیدنی مدیری در سالهای حضورش در تلویزیون بود.

طنز مدیری بسیار خاص است و خاص خود او. در بسیاری از 90 قسمتی هایش تنها ساعتی قبل از پخش، کار اماده می شد و همین تازگی در مسائل روزمره از ویژگی کارهای مدیری بود که پس از وی کمتر تکرار شد.

مواجهه تحسین برانگیزش با برخی مسائل، چون فوتبال، نقد به جامعه پزشکی، نقد به روشنفکری جدای از جامعه و ...در مرد هزار چهره و دیگر کارهای مناسبتی اش دیده می شود.

خبرنامه دانشجویان ایران پیش از این در مطلبی با عنوان  "مواجهه تحسین برانگیز «شوخی کردم» با مسئله «مد»"  به بخشی از این رویکرد پرداخته است.

در دی‌ماه ۹۲ بود که خبر رسید این بازیگر و کارگردان قصد بازگشت به تلویزیون را دارد و دیداری با مجید زین‌العابدین مدیر شبکه ۳ سیما در دفتر وی در ساختمان شبکه ۳ داشته است.

نزدیک به دوماه پیش مدیرکل طرح و برنامه ریزی معاونت سیما از ساختن سریالی با موضوع طنز اجتماعی توسط مهران مدیری خبر داد و گفت: این برنامه 90 قسمتی در سه بخش 30 قسمتی از شبکه تهران طی سال جاری به روی آنتن خواهد رفت.

مدیرکل طرح و برنامه ریی معاونت سیما افزود: واقعیت این است که کار در تلویزیون انرژی زیادی می طلبد و بر همین اساس نیز دوستان احساس می کنند بهتر است سریالی تولید نکنند.البته این دوستان خودشان نیز اذعان دارند که با دوری از تلویزیون بسیاری از مخاطبان خود را از دست داده اند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پزشکیان سه‌شنبه راهی روسیه می‌شود
اسلامی شهادت یحیی السنوار را تسلیت گفت
تاکید اردوغان بر گسترش روابط با ایران
ظریف: نباید منتظر دستور از تهران باشیم ؛ دستور از مردم می‌رسد
پیراهن قرن؛ امضای مسی تاریخی شد
خبری که سنوار به مادرش داد
نخستین زن فرماندار در کردستان منصوب شد
جانور منقرض شده به طبیعت بازگشت!
تهران سرد می شود
زلنسکی: یا دنبال سلاح اتمی می‌رویم یا ...
حرف‌های جالب حامد بهداد درباره دوران دانشجویی اش
واکنش فرهاد مجیدی به سرمربی جدید استقلال
حملات سنگین موشکی حزب الله به عکا
راهکار جدید بریکس برای دلار زدایی تحقق می‌یابد؟
داتیس پرو؛ مرجع اخبار و آموزش‌های تکنولوژی و فناوری اطلاعات
بررسی مزایا و معایب استفاده از فویل آلومینیوم در خانه
نصرتی ، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شد
نظارت بر تاکسی‌ها هوشمند می‌شود
ایرج طهماسب به تئاتر برگشت
لیلا حاتمی و محمدرضا فروتن در یک فیلم جدید
قاشق هخامنشی با طراحی پیچیده الهام‌گرفته از اساطیر کهن ایران!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top