تاریخ انتشار: دوشنبه 1393/04/09 - 17:32
کد خبر: 134206

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی مستقل: در حوزه فرهنگی، از دانشگاه آزاد دل بریده‌ایم

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور با تاکید بر اینکه نسبت به اقدامات فرهنگی از مسئولان دانشگاه آزاد دل بریده‌ایم، گفت: مطالبه جدی داریم تا نمایندگان با توجه به نقش و وظیفه نظارتی‌شان در برخورد با صدور بخشنامه بی‌حجابی اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، روح‌الله نجابت با تأکید بر اینکه جنبش دانشجویی نسبت به مسائل و اتفاقات روز با رویکردی آرمان‌خواهانه و عدالت‌طلبانه از دستگاه‌های مختلف مطالبه‌گری می‌کند، گفت: با توجه به بی توجهی مسئولان به درخواست و مطالبات جنبش دانشجویی، از این پس مطالبات را به فراخور اعتقاد مسئولان مطرح می کنیم؛ چراکه در برخی عرصه‌ها، دیگر امیدی در به نتیجه رسیدن مطالبات نداریم.

وی با اشاره به صدور بخشنامه عدم برخورد با بی‌حجابی در دانشگاه‌ آزاد اظهار داشت: صدور چنین بخشنامه‌هایی از سوی دانشگاه آزاد به این معنی است که اعتقادی به نگاه عمیق جهادی و اهمیت مقوله فرهنگ در این مجموعه وجود ندارد و رویکردها اداری و بخشنامه‌ای است.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور با اشاره به اینکه صدور چنین بخشنامه‌هایی موجب فراموش شدن اصل و اساس نظام و قانون است، تصریح کرد: مسئولان باید درک این مسأله را داشته باشند که به واسطه انقلاب و پاسداشت ارزش‌ها به جایگاه فعلی‌شان رسیده‌اند، اما همین افراد به اسم انقلاب و اسلام اقدامات ضد دینی انجام می‌دهند.

نجابت افزود: مسئولانی که چنین بخشنامه‌هایی صادر می‌کنند می‌خواهند با استدلال و نگاه ساده‌اندیشانه‌ ارزش‌های انقلاب را زیر سؤال ببرند.

وی تأکید کرد: با توجه به عدم رسیدگی بموقع مسئولان به مسائل، از این پس از جنبش دانشجویی مطالبه می‌کنیم تا در فضای دانشجویی معتقد که دلبسته انقلاب هستند، در راستای حفظ و پویایی ارزش‌های انقلاب بیشتر تلاش کنند.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور با تأکید بر اینکه نسبت به اقدامات فرهنگی از مسئولان دانشگاه آزاد دل بریده‌ایم، تصریح کرد: از مجلس که همواره در عرصه‌های محکم و انقلابی ورود کرده است، مطالبه جدی داریم تا با توجه به نقش و وظیفه نظارتی‌ نمایندگان در برخورد با صدور بخشنامه بی حجابی اقدام کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
کدام سرورهای HPE برای سازمان شما مناسب هستند؟
صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال
کلاس‌های دانشگاه‌ها امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top