تاریخ انتشار: دوشنبه 1393/04/30 - 15:27
کد خبر: 136545

روایت آقازاده انگلیسی از کودک‌آزاری‌ پدرش

خبرنامه دانشجویان ایران: یک نشریه انگلیسی در گزارشی با بررسی رسوایی مفقود شدن پرونده‌های کودک‌آزاری سیاستمداران انگلیسی، از افشاگری فرزند یکی از اعضای باسابقه مجلس عوام این کشور در مورد کودک‌آزاری‌های وی پرده برداشت.

به گزارش تسنیم؛ نشریه ساندی‌تلگراف در گزارشی به نقل از فرزند یکی از اعضای سابق حزب محافظه‌کار انگلیس نوشت که بر این باور است که پدر وی یک "درنده جنسی پرکار" است و احتمال می‌دهد که وی به "حلقه کودک‌آزار وست‌مینیستر" مرتبط بوده است.

در این گفتگو "آنتونی آتکینسون" اظهار داشت که ممکن است نام پدر وی "دیوید آتکینسون" در پرونده بد‌نامی که از سوی "جفری دیکنز" دیگر عضو حزب محافظه‌کار تدوین شده است، آمده باشد. این پرونده که در دهه 1980 به "لئون بریتان" وزیر وقت کشور انگلیس تحویل داده شده است،‌ بعدها گم یا امحا شده است.

دیوید آتکینسون، براساس اظهارات فرزند وی، سلسه‌ای از معشوقه‌های جوان از جمله برخی دستیاران پارلمانی داشت و با خیانت به همسر و دو فرزندش، با آن‌ها روابط جنسی برقرار می‌کرد.

پیشتر نیز، جاستین فاشانو، یک بازیکن حرفه‌ای فوتبال که در یک پرورشگاه بزرگ شده و در نهایت دست به خودکشی زده بود، ادعا کرده بود که با یک عضو مجلس عوام از حزب محافظه‌کار که متاهل بود رابطه جنسی داشت.

در حال حاضر این طور گمان می‌شود که آن نماینده مجلس دیوید آتکینسون باشد. هم‌اکنون فرزند آتکینسون نامه‌ای را از سوی فاشانو خطاب به پدرش در اختیار دارد که به گفته وی این دو رابطه خود را به حد اعلی نرسانده‌اند.

دیوید آتکینسون در نهایت به عنوان یک همجنس‌باز برای خانواده خود مشخص و شناخته شد - البته پس از اینکه با مخالفت و تقابل همسرش سوزان روبه‌رو شد - و پیش از اینکه بمیرد، در سال 2011 وارد یک رابطه رسمی جنسی هم‌جنس‌خواهانه شد.

در پرونده‌ای که آنتونی علیه پدرش تدوین و تهیه کرده است آورده است "طی کارهای تحقیقاتی که انجام داده‌ام، مشخص شده است که پدرم با برخی افراد بسیار خطرناکی دوست و همراه شده بود."

آنتونی 37 ساله پس از اینکه به شدت از رفتار گذشته پدر خود و حلقه گسترده‌تر دوستان او نگران شد، تصمیم به حرف زدن گرفت. دیوید، پدر آنتونی تا پیش از کناره‌گیری از سیاست در سال 2005، به مدت 28 سال نماینده منطقه "بورنزموث شرقی" در مجلس عوام انگلیس بود. آنتونی در سال 2012 و در سن 71 سالگی بر اثر سرطان روده جان باخت. بعدها خانواده وی متوجه شدند که آزمایش اچ‌آی‌وی او مثبت بوده و مبتلا به ایدز بوده است.

این گزارش در شرایطی منتشر شده است که بررسی‌های وزارت کشور انگلیس نشان می‌دهد بیش از 100 پرونده مرتبط با آزارجنسی کودکان از سوی سیاستمدران انگلیسی طی دهه‌های 70 و 80 قرن گذشته میلادی مفقود، امحا و یا یافت نشده‌اند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
۳ روز مانده به بازگشایی نمایشگاه کتاب/ کارگران مشغول کارند
کمبود آب بلوچستان تا ۴ سال آینده رفع می شود
رونالدو و مسی هم تیم می‌شوند؟!
مورایس: برای آینده برنامه‌هایی دارم
پیروزی تماشایی و مهیج لیورپول مقابل تاتنهامی
لورکوزن شکست‌ناپذیرترین تیم تاریخ فوتبال اروپا
رئیسی: امروز در دانشگاه‌های غربی شرافت مقابل شرارت قرار گرفته است
خضریان: الکترونیکی کردن معاملات گامی مهم در مسیر شفافیت است
سخنگوی ستاد انتخابات کشور: هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات مجلس چاپ می‌شود
یونیسف: ۶۰۰ هزار کودک در رفح مصدوم، بیمار و دچار سوء تغذیه هستند
هوای ابری و بارش‌های بهاری فردا در ۲۳ استان
معامله ۱۹۰ کیلوگرم شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلا
تشکیل شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید
بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد
وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور اعلام شد
شخصیت‌های قصه‌های ایرانی در نمایشگاه کتاب
مجازات سوء‌استفاده‌کنندگان از قانون معافیت سربازی چیست
طرح آیفون ۱۶ فاش شد +عکس
اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی
سیستم درمانی هدف اصلی هکرهای باج‌افزار است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top