تاریخ انتشار: 13 خرداد 1388 - 00:00:00
کد خبر: 138

حمله شدید سایت حامی میرحسین به اعتماد ملی

جالب است ؛ کسانی که ٤ سال پیش مهدی کروبی را با همین اتهام مورد تمسخر قرار می دادند و برای او کمترین شانس توفیق را پیش بینی می کردند، امروز در صف حامیان کروبی ، دیگر کاندیدای اصلاح طلبان را با همان برچسب ها ، هدف قرار می دهند.

خبرنامه دانشجویان ایران:اگر چه مهدی کروبی بارها و بارها تاکید کرده که حامیان خود در ستادهای انتخاباتی و ساکنین نو رسیده روزنامه اعتمادملی را از تخریب و تخطئه کاندیداها بر حذر داشته است اما روزنامه اعتمادملی همچون وبسایت های حامی شیخ اصلاحات (تریبون) با افزایش اقبال عمومی به مهندس موسوی ، اینک به صراحت او را به عوام فریبی و پوپولیسم متهم می کند.

جالب است ؛ کسانی که ٤ سال پیش مهدی کروبی را با همین اتهام مورد تمسخر قرار می دادند و برای او کمترین شانس توفیق را پیش بینی می کردند، امروز در صف حامیان کروبی ، دیگر کاندیدای اصلاح طلبان را با همان برچسب ها ، هدف قرار می دهند.

جالب است ؛ حامیان روشنفکر و تازه از راه رسیده مهدی کروبی بارها و بارها خاتمی را بر سر اشک های او در هنگامه ثبت نام دور هشتم انتخابات ریاست جمهوری تخطئه و تمسخر نموده اند و اینک اما سرازیر شدن اشک دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی از سر دلسوختگی به سبب فقر جماعت در فیلم تبلیغاتی مهدی کروبی خالی از اشکال و احتمالا منطبق با سیاست ورزی مدرن ارزیابی می شود.

جالب است ؛ روزنامه اعتمادملی که دیروز سور کنار کشیدن خاتمی از عرصه انتخابات به نفع موسوی را بر پا ساخته بود امروز اما معتقد است.

جالب است ؛ روزنامه اعتمادملی ناگهان در این روزها نگران "انقلاب سبز" شده و به واکاوی شباهت های موسوی و احمدی نژاد پرداخته است: "شباهت دیگر نماد و نشانه‌ای است که میرحسین موسوی و تیم او برای وی انتخاب کرده‌اند. اگر چهار سال پیش محمود احمدی‌نژاد با کاپشن خاصی شناخته شد و هنوز این لباس و آرایش، نماد محمود احمدی‌نژاد است، میرحسین موسوی نیز با شال سبز و پارچه‌ای سبز، تلاش کرد‌ه است، راهی را برود که احمدی‌نژاد، پیش از او رفته و همچنان ادامه می‌دهد." و خود حدیث مفصل بخوانید از این تشبیه تمام عیار و دقیق...

جالب است ؛ هنوز تا برگزاری انتخابات فرصت باقی است. هنوز زمان زیادی برای تاثیرگذاری بر آرای مردم باقی مانده است اما از هم اکنون حامیان تازه از راه رسیده شیخ مهدی کروبی با حامیان آتشین مزاج محمود احمدی نژاد در نگرانی از پیروزی قاطع رقیب خود به اشتراک نظر رسیده اند.

جالب است ؛ از نگاه ما اما شیخ اصلاحات هنوز از اقبال و شانس مسلم و مختص به خود برخوردار است ، هنوز برای نگرانی کمی زود است. شاید حتی شیخ مهدی کروبی و مهندس میرحسین موسوی به دور دوم رقابت راه یافتند. امید که در پایان چنین رقابتی محقق شود. امید که پیروز نهایی اصلاحات باشد...

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پهپاد آکینجی ترکیه وارد آسمان ایران شد +عکس
اختتامیه جشواره جام رسانه امید +عکس
روسیه از اعزام دو هواپیما و بالگرد پیشرفته برای کمک به عملیات جستجوی بالگرد رئیس جمهور ایران خبر داد
شهیده گیلانی نخستین بانوی شهیده رسانه کشور شد
سومین مدال ژیمناستیک ایران در مسابقات جوانان آسیا
مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی و بهره برداری از سدخدا آفرین +عکس
جستجو برای یافتن بالگرد رئیسی به صورت گشت بانی نظامی
کاریکاتور| «هیچ‌انگاری» میراث بن‌گوریون در رابطه با اسرائیل و نهادهای جهانی
ادامه سیل و آبگرفتگی در مشهد +عکس
استفاده از منورهای مه‌شکن برای یافتن رئیس‌جمهور
ابراز هم‌بستگی کوبا با ایران در حادثه سقوط بالگرد رئیسی
شهادت مأمور انتظامی در نارمک تهران
نخستین کنگره بین المللی علم و قرآن +عکس
تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در سرزمین‌های اشغالی
دومین قهرمانی متوالی پاراتکواندو در آسیا
صفحات فعالان فضای مجازی تحت رصد پلیس است
تذکر دادستانی تهران به برخی از افراد در پی نشر اکاذیب
محل دقیق سانحه بالگرد شناسایی شد
چهره‌ها و شخصیت‌های مختلف برای سلامتی رئیس‌جمهور دست به‌ دعا شدند
منصوری: با ۲ نفر از سرنشینان بالگرد رییس جمهور ارتباط گرفتیم
قالیباف: خداوند به برکت دعای مؤمنین رئیس‌جمهور را از گزند بلایا حفظ کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top