تاریخ انتشار: سه شنبه 1393/06/04 - 17:11
کد خبر: 140130

ضرغامی: موفقیت دولت؛ موفقیت نظام است

رییس سازمان صداوسیما گفت: موفقیت دولت، ‌موفقیت نظام است و رسانه ملی همان‌گونه که در انتخابات ریاست جمهوری حداکثر تلاش خود را برای برگزاری انتخابات پر شکوه و دشمن شکن به کار گرفت، با همه ظرفیت خود برای موفقیت دولت و تحقق وعده های داده شده استفاده خواهد کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: رییس سازمان صداوسیما گفت: موفقیت دولت، ‌موفقیت نظام است و رسانه ملی همان‌گونه که در انتخابات ریاست جمهوری حداکثر تلاش خود را برای برگزاری انتخابات پر شکوه و دشمن شکن به کار گرفت، با همه ظرفیت خود برای موفقیت دولت و تحقق وعده های داده شده استفاده خواهد کرد.

به گزارش فارس، سی و هشتمین نشست افق رسانه با حضور برنامه‌سازان و مدیران صداوسیما با موضوع «آگاهی» در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

در این نشست رییس سازمان صداوسیما با اشاره به دیدگاه‌های متفکران جهانی و اندیشمندان اسلامی، ‌اطلاع‌رسانی، دانش‌افزایی، بصیرت‌آفرینی و اقناع مخاطب را چهار سطح آگاهی خواند و گفت: هدف ما تعمیق آگاهی در جامعه است.

رییس سازمان صداوسیما افزود: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، تسهیل حضور نخبگان برای طرح دیدگاه‌های متفاوت در رسانه و تشویق خواص در جهت ایفای نقش مرجعیت در جامعه، از راهکارهای رسانه‌ای آگاهی بخشی در خواص و نخبگان است.

ضرغامی گفت: ایجاد انگیزه و علاقه برای تفکر، ‌افزایش سواد رسانه‌ای و تحلیل اخبار، آموزش چگونگی انتخاب محتوا، توجه به ابعاد مختلف جنگ نرم، آموزش عمومی حقوق شهروندی و هوشیارسازی مخاطبان برای تامین منافع و مصالح فردی و جمعی از راهکارهای رسانه ای آگاهی بخشی به عموم است.

رییس سازمان صداوسیما، نقش صدا و سیما در آگاهی بخشی درباره مسائل منطقه ای و جهانی را مهم خواند و افزود: در حوادث غزه تصاویری از جنایات رژیم صهیونیستی از شبکه های العالم‌، پرس تی‌وی و هیسپان تی‌وی پخش شد که انحصار رسانه‌ای غربی‌ها را شکست و آنها را وادار به عقب‌نشینی کرد.

ضرغامی با اشاره به سرمایه گذاری وسیع استکبار جهانی و امپراطوری رسانه ای گفت:‌ پدیده جدید ضد آگاهی، از طریق بمباران اطلاعاتی، در اختیار جاهلیت مدرن قرار گرفته است.

رییس سازمان صدا وسیما همکاری رسانه ملی و دولت را گسترده و اثربخش خواند و افزود: موفقیت دولت، ‌موفقیت نظام است و رسانه ملی همان‌گونه که در انتخابات ریاست جمهوری حداکثر تلاش خود را برای برگزاری انتخابات پر شکوه و دشمن شکن به کار گرفت، با همه ظرفیت خود برای موفقیت دولت و تحقق وعده های داده شده استفاده خواهد کرد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
به جای اینکه کارکرد گرایانه حرف بزنیم، تکلیف گرایانه حرف می‌زنیم!
توصیه چند دانشگاه برتر جهان به دانشجویان جدید
بزرگترین «آی.سی.یو» کرمانشاه افتتاح شد
نتایج اولین عمل پیوند چشم دنیا منتشر شد
اعمال شب و روز ۱۷ ربیع‌الاول
کاراته قهرمانی آسیا؛ اباذری دومین فینالیست کاراته ایران
یامگا مقابل استقلال به فوتبال بازگشت!
جزئیات ارائه دروس عمومی به دانشجویان علوم پزشکی از مهر ۱۴۰۳
واکنش عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی به اظهاراتی درباره مصوبه کنکور
عراقچی راهی نیویورک شد
مشارکت مردم از طریق شرکت‌های سهامی عام پروژه افزایش می‌یابد
صعود ۳۱ دلاری اونس جهانی در معاملات امروز
اعلام فراخوان جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان در هفته آینده
بودجه سال ۱۴۰۴ در سه بخش به مجلس تقدیم می‌شود
اعلام ترکیب استقلال و نساجی
جایزه جهانی هم مخالفان زاکانی را راضی نکرد
افزایش خشونت در ایالات متحده
ارسال ۴۷ پرونده دارای احکام انضباطی اخراج از دانشگاه دانشجویان به وزارت علوم
معرفی ۶ کتاب تحسین شده ازجانب رهبر انقلاب در ویژه برنامه کتاب یک
هدایای عجیب شهردار و استاندار کرمانشاه به قهرمان المپیک/ شکلات خوری و زمینی که ۱۱ صاحب داشت!
تلاش برای تأمین اعتبار خرید گندم برای سال زراعی آتی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top