تاریخ انتشار: دوشنبه 1393/07/21 - 13:43
کد خبر: 144696

فراز کمالوند: من عاشق پرسپولیس هستم

خبرنامه دانشجویان ایران: سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: کرار بازیکن مورد علاقه من است اما او با استقلال قرارداد دارد.

فراز کمالوند در گفت‌وگو با فارس، در خصوص وضعیت گسترش فولاد تبریز پس از تحولات کادر فنی گفت: تاکنون 5 جلسه تمرین را پشت سر گذاشتیم اما باید بگویم اگر تیم وضعیت خوبی داشت قاعدتا در کادر فنی تحول رخ نمی‌داد و باید قبول کرد که این تیم مشکلاتی دارد و باید روی این مشکلات کار کنیم و به نظرم در 4 پست باید به تیم بازیکن اضافه شود و درصدد هستیم که این کار را انجام دهیم اما همه توانمان را برای 4 بازی تا پایان نیم‌فصل می‌گذاریم تا در تعطیلات بتوانیم به شرایط ویژه‌ای برسیم.

وی درباره شایعه جدایی جاسم کرار از استقلال و پیوستن او به گسترش فولاد تبریز به دلیل حضور کمالوند در این تیم ادامه داد: من 100درصد این موضوع را تکذیب می‌کنم چرا که نه با کرار مذاکره‌ای کرده‌ایم و نه خواهیم کرد چرا که این کار را اخلاقی نمی‌دانیم هر چند که کرار بازیکن مورد علاقه من است و او هم رابطه خوبی با من دارد چرا که من این بازیکن را به ایران آوردم اما چون با استقلال قرارداد دارد با او مذاکره نکرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در مورد شایعه حضور محمد نصرتی در این تیم هم اظهار داشت: ببینید اینها حدس و گمان است چرا که این بازیکنان که شما نام می‌برید از شاگردان قدیمی من هستند و من هم آنها را دوست دارم و برایشان احترام قائلم اما همان‌طور که خودم دوست ندارم تیمی با بازیکنانم صحبت کند من هم همین کار را می‌کنم و با بازیکنی که با تیمی قرارداد دارد مذاکره نخواهم کرد. من قویا اعلام می‌کنم با بازیکنی مذاکره نکردیم اما در نیم‌فصل اگر بازیکنی را بخواهیم دو باشگاه باید با هم مذاکره کنند.

کمالوند درباره مصاحبه منتشر شده از او که گفته بود پرسپولیسی‌ها باید 6 بازیکن بدهند تا مهرداد بایرامی را بگیرند و اینکه این صحبت‌ها باعث ناراحتی پرسپولیسی‌ها شده، گفت: من خودم پرسپولیسی بودم و به این تیم علاقمند هستم و حتی این حرف را در برنامه 90 هم اعلام کردم اما این مسائل شیطنت است. من برای همه بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس احترام قائلم و باید بگویم چنین حرفی نزدم. من تنها به آن خبرنگار گفتم که بایرامی را به هیچ تیمی نمی‌دهیم و هیچ اسمی از بازیکن و تیمی نیاوردم اما متأسفانه با شلوغ‌ بازی این حرف‌ها را درست کردند و امیدوارم برخی به گونه‌ای رفتار نکنند که کدورت به وجود بیاید.

وی درباره حضور گسترش فولاد در جام حذفی هم که این تیم یک بار هم سابقه فینالیست شدن در آن را دارد، ادامه داد: در این مسابقات هم با انگیزه شرکت می‌کنیم و تا جایی که بتوانیم بالا می‌رویم اما به آن ارجحیت نمی‌دهیم چرا که هدف اصلی ما باقی ماندن در لیگ برتر است و این موضوع برای ما از هر چیزی مهمتر خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در خصوص بازیکنانی که قرار است به این تیم اضافه شوند، افزود: بیشتر نگاه ما به بازیکنان خارجی است و با یک بازیکن خارجی هم مذاکره کردیم که تا روز جمعه به احتمال فراوان به تبریز خواهد آمد.

کمالوند در پایان گفت: من به محسن بنگر، محمد نوری و ... علاقمندم و خواهش می‌کنم بعضی از رسانه‌ها شیطنت نکنند. من کی و کجا گفتم که پرسپولیس باید 6 بازیکن بدهد تا بایرامی را بگیرد؟ این حرف‌ها باعث به وجود آمدن کدورت می‌شود. من عاشق پرسپولیس هستم و همه این را می‌دانند و نه ما علیه آنها حرف زدیم و نه آنها علیه ما. برای همه هواداران، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس احترام قائلم و مطمئن باشید که چنین حرفی نزدم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران، ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top