حجتالاسلام مرادی که کلاس مجردها را یکشنبه هر هفته با حضور گسترده علاقهمندان برگزار میکند، عصر فردا یکشنبه 27 مهرماه به تالار فردوسی دانشگاه تهران میرود و به این ترتیب، کلاس هفته پایانی مهرماه در محیط دانشگاه برگزار میشود. ساعت برگزاری کلاس مجردها 15 تا 17:30 و حضور عموم دانشجویان در آن آزاد است.
کلاس مجردها جلسههای آموزشی با رویکرد تربیتی/مشاورهای است که میتوان آن را در قالب کرسیهای آزاداندیشی تعریف کرد. این کلاس گفتگومحور با استقبال خوب دانشجویان و نخبگان جوان شهر تهران روبهرو شده و بر پایه تعامل استاد و دانشجو اداره میشود. تا امروز چهار دوره و 93 جلسه کلاس مجردها به همت حجتالاسلام مرادی خارج از محیط دانشگاه برگزار شده و بیشتر مباحث آن درباره سبک زندگی اسلامی ایرانی، تفکر نقاد و پاسخ به پرسشهای دانشجویان بوده است.



