تاریخ انتشار: یکشنبه 1393/07/27 - 12:56
کد خبر: 145261

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور:

تاکید به استفاده حداکثری از اهرم سیاست خارجه جهت موضع گیری علیه حکم اعدام شیخ نمر

تاکید به استفاده حداکثری از اهرم سیاست خارجه جهت موضع گیری علیه حکم اعدام شیخ نمر

امروز در همه کشورهای اسلامی؛ ملت‌های مسلمان؛ چه شیعه و چه سنی با اتحاد و وحدت در برابر غرب ایستاد‌ه‌اند و بیداری اسلامی باعث شده تن حکام دست نشانده غربی به لرزه در آید. قطعا چه آیت الله النمر به شهادت برسد و چه آل سعود از اعدام ایشان دست بکشد؛ این امر امروز بر همگان مسجل شده که پایه‌های حکومت ظالمانه خائنین حرمین شریفین سست تر از هر زمانی است و این حکم دادگاه سعودی علیه بشریت سرعت سقوط این حکومت را تسریع می کند؛ هر چند جامعه مسلمان و آزاده ایران نیز در مقابل این حکم خواهد ایستاد.

خبرنامه دانشجویان ایران: اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور با انتشار بیانیه‌ای دستگیری مردم قطیف و صدور حکم اعدام برای «شیخ نمر» را محکوم کرد و از دولت خواست تا نسبت به این جریان واکنش نشان دهد.
به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در بخشی از این بیانیه آمده است: متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: امروز در همه کشورهای اسلامی؛ ملت‌های مسلمان؛ چه شیعه و چه سنی با اتحاد و وحدت در برابر غرب ایستاد‌ه‌اند و بیداری اسلامی باعث شده تن حکام دست نشانده غربی به لرزه در آید.  قطعا چه آیت الله النمر به شهادت برسد و چه آل سعود از اعدام ایشان دست بکشد؛ این امر امروز بر همگان مسجل شده که پایه‌های حکومت ظالمانه خائنین حرمین شریفین سست تر از هر زمانی است و این حکم دادگاه سعودی علیه بشریت سرعت سقوط این حکومت را تسریع می کند؛ هر چند جامعه مسلمان و آزاده ایران نیز در مقابل این حکم خواهد ایستاد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«می خواهند نور خدا را که در آیین او جلوه کرده‌است با دهان خود خاموش کنند و خدا نخواهد گذاشت جز این شود که نور خود را به کمال رساند و سراسر گیتی را فراگیرد هر چند کافران از آن ناخشنود باشند. (سوره توبه آیه 32)

هر روز ندای جان سوز مظلومین دربند رژیم آل سعود وجود ما را خراش می‌دهد و کینه را به اوج می‌رساند که اگر نبود صبر امام امت کاخ‌های سعودی را با خاک یکسان کرده و آنجا را قتلگاه شکم پاره‌های سعودی می‌کردیم.

اما این رژیم دست نشانده غربی اخیرا پا را از گلیم خود درازتر کرده و حکم اعدام رهبر شیعیان عربستان را آن هم تنها به جرم  اعتراض به کشتار مردم بحرین توسط حکومت آل خلیفه و دخالت آل سعود در آنجا صادر کرده‌است.

سال‌هاست این غده چرکین با دولت ما قبل تاریخ خود چونان زخمی قدیمی بر بدن امت اسلام باقی مانده و منشا تمامی فتنه‌ها از وهابی گری و تکفیری‌ها و جنگ‌های مذهبی بین فرق اسلامی شده‌است. آن هم در روزهایی که اکثریت مردم مظلوم عربستان تنها به جرم اعتراض به دستگیری رهبرشان در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح آل سعودی مقاومت کرده و هر روز شاهد دستگیری بی‌گناهانی است که جرمشان تن به ذلت ندادن است.

دولت‌های غربی که برای کشته شدن حیوانی در نقطه‌ای دور از دنیا فریاد سر می‌دهند و دم از حقوق حیوانات می‌زنند، در مقابل کشتار مسلمانان از کفٌار سعودی دفاع کرده و به آنان در مقابل نشخوار چاه‌های نفت؛ سلاح می‌دهند.

از آنان انتظاری جز این نیست زیرا ذات سرمایه داری با خونخواری همراه است. لکن درخت اسلام با خون رشد می‌کند و علف هرز سرمایه داری نیز با خون زنده می‌ماند. درخت اسلام با خون فداکارانش ریشه در قلوب آزادگان جهان می‌دواند و بیدارگری می‌کند و سرمایه داری با ریختن خون بی‌گناهان خوی بربریت و وحشیگری خود را ارضا می‌کند و ما زنده‌ایم به گذشته سرخ خود و امید داریم به آینده سبزمان!

باید بدانیم که تکفیری‌ها حکم علف هرز روی گنداب را دارند. هرکدام را که از بین ببریم یا تضعیف کنیم، مدل جدیدترش به بازار عرضه خواهد شد تا اسلام هراسی و اختلاف در جبهه اسلامی بیشتر شود.

طالبان، القاعده، ارتش آزاد، جبهه النصره و اخیرا داعش همه ساخته دست سرمایه سالاران غرب‌اند. این بار زمان آن رسیده است که گنداب را از سرچشمه خشک کنیم. یعنی صهیونیست و دولت آمریکا و هم پیمانانش را.

انشاالله به فضل خداوند، استکبار به سردمداری آمریکای ملعون و انگلیس خبیث و دیگر هم پیمانان او چون آل یهودی سعود هر روز در باتلاق خاورمیانه جدید مد نظرشان، بیشتر فرو می‌روند و آخرین پارس‌هایی است که از دهان نحس نجس سگ هار سعودی خارج می‌شود.

امروز در همه کشورهای اسلامی؛ ملت‌های مسلمان؛ چه شیعه و چه سنی با اتحاد و وحدت در برابر غرب ایستاد‌ه‌اند و بیداری اسلامی باعث شده تن حکام دست نشانده غربی به لرزه در آید.  قطعا چه آیت الله النمر به شهادت برسد و چه آل سعود از اعدام ایشان دست بکشد؛ این امر امروز بر همگان مسجل شده که پایه‌های حکومت ظالمانه خائنین حرمین شریفین سست تر از هر زمانی است و این حکم دادگاه سعودی علیه بشریت سرعت سقوط این حکومت را تسریع می کند؛ هر چند جامعه مسلمان و آزاده ایران نیز در مقابل این حکم خواهد ایستاد.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، دستگیری مردم مظلوم قطیف و حکم اعدام شیخ نمر را به شدت محکوم می‌کند و ضمنا از دولت محترم در این زمینه ،خواستاریم که با رعایت روح غیرت ملی و اسلامی و رهنمودهای رهبری، با شیوه انقلابی و استفاده از حداکثری از اهرم سیاست خارجی دشمنان اسلام را به شیوه خود این مردم عزیز، لگدکوب و زیر پا بگذارد.
 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بیانیه حزب الله لبنان درباره هدف‌گیری محل استقرار نظامیان صهیونیست
آتش سوزی مراتع شهرستان گچساران مهار شد
حذف گوشت از وعده غذایی بیماران سیروز کبدی مفید است
واکسن MRNA با تومور مرگبار مغز مبارزه می کند
ورود اطلاعات سپاه و دستگاه قضا به پرونده فساد در فوتبال
اعتراف بزرگ فولادی‌ها ؛ گل استقلال سالم بود
دیدار و گفتگوی امیرعبداللهیان با نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور افغانستان
حاشیه بازی استقلال و فولاد/ اعتراض سرخ‌ها به گل آبی‌ها
استقلال با برد مقابل فولاد به صدر برگشت
فروش ۴۳۰ هزار کتاب در بخش مجازی نمایشگاه
۹۰ درصد دانشجویان بین‌الملل در ایران عراقی و افغانستانی هستند
هوش مصنوعی، فریب انسان را یاد گرفته‌ است
انتشار اسامی منتخبان راه‌یافته به مجلس دوازدهم از دو لیست انتخاباتی
هدیۀ رهبر انقلاب به یک خانم نویسنده
تاکنون بیش از ۱۵ هزار کودک در غزه به شهادت رسیده است
نصرالله: فلسطین و غزه، به مسئله نخست جهان تبدیل شده‌اند
هندوستان تایمز: دهلی‌نو علاقه‌مند به ارتباط بیشتر با ایران است
صادرات ۲.۵ میلیارد دلاری شرکتهای دانش بنیان در سال قبل
بانک آمریکا: دلار نشانه‌هایی از خستگی را نشان می‌دهد
پاسخ به چند سؤال پرتکرار درباره امتحانات نهایی
تعطیلی شنبه‌ها، کور کردن چشم است بجای سرمه زدن!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top