تاریخ انتشار: یکشنبه 1393/08/04 - 22:00
کد خبر: 145972

معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان

خبرنامه دانشجویان ایران: مراسم تودیع و معارفه مسوول سابق و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان امروز روز گذشته از ساعت 13 الی 14:30 در سالن کنفرانس دانشگاه صنعتی همدان با حضور معاونت تحلیل و بررسی سازمان بسیج دانشجویی کشور، فرمانده ناحیه دانشجویی استان همدان، ریاست دانشگاه و مسول دفترنهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه  و نیز برخی اساتید و کارکنان و جمعی عظیمی از بسیجیان دانشجو برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در ابتدای این مراسم طیب فریادرس فرمانده ناحیه دانشجویی همدان با بیان اینکه دو جریان «سکولار بنی‌امیه» و «متحجر» در زمان امام حسین(ع) در برابر راه ایشان قد علم کرده بودند، اظهار کرد: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با قیام خود راه روشنی در قلوب شیعیان و فکر آنان ایجاد کرده است.

فریادرس با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک موج بلندتری از بیداری اسلامی را با عمقی به مراتب بیشتر از گذشته شاهد خواهیم بود، خاطرنشان کرد: بسیجیان خود را داعیه‌داران راه سربازان امام در جریان مقابله با جنگ نرم می‌دانند و و هدف آنان پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب در دانشگاه است. در حال حاضر شاهد تشکیل برخی تشکل‌های غیر قانونی هستیم

وی با بیان اینکه بسیج در هر عرصه‌ای که نیاز باشد، ورود پیدا خواهد کرد، گفت: بسیج در عرصه علم و فناوری، فرهنگ و سایر حوزه‌های حیاتی ورود پیدا کرده و باید بهترین نقش خود را ایفا کند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان با تأکید بر اینکه در حوزه فرهنگی وظیفه بزرگی بر دوش بسیج است، اظهار کرد: بسیج با هیچ جناح سیاسی عقد اخوت نبسته و تنها حافظ ارزش‌های اسلامی در کشور و همچنین دانشگاه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه بسیج از هر فکر سیاسی که از ارزش‌های اسلامی دفاع کند، به همان میزان دفاع خواهد کرد، افزود: اگر هر فکری در مقابل ارزش‌های اسلامی بایستد، بسیج محکم در مقابل آن صف‌آرایی خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه بسیج هر تشکلی را که در چارچوب قانون فعالیت کند را خواهد پذیرفت، ادامه داد: فعالیت تشکل‌ها باید قانونی و شفاف باشد که متأسفانه در حال حاضر شاهد تشکیل برخی تشکل‌های غیر قانونی هستیم.

این مسئول در پایان حساسیت بسیجیان دانشگاه صنعتی را به خاطر فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی ستود و بسیج دانشگاه صنعتی را یکی از حوزه‌های فعال بسیج دانشجویی اعلام کرد

در ادامه دکتر محمود نیلی رییس دانشگاه اینکه بسیج را نمی‌توان تنها در قالب عضویت چند نفر خلاصه کرد، اظهار کرد: یکی از رازهای پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی عنصر بسیج بود که از راهبردهای اصلی انقلاب است.

وی با بیان اینکه دوران دانشجویی از حساس‌ترین دوران زندگی افراد به حساب می‌آید، ادامه داد: دانشگاه خمیرمایه افراد را شکل داده و بسیار از مسائل را در ذهن دانشجویان نهادینه می‌کند.

نیلی با تأکید بر اینکه دقت و مطالعه بر روی آثار شهید مطهری می‌تواند تأثیرات مثبتی بر دانشجو داشته باشد، خاطرنشان کرد: اگر مشکلی توسط افرادی بروز کند با ریشه‌یابی متوجه می‌شویم که در دوران دانشجویی به خوبی خمیرمایه وی شکل نگرفته است.

در این مراسم سیدشهاب‌الدین موسوی به عنوان فرمانده پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان معرفی و از خدمات آرش قربانی تقدیر شد..

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
دیدار و گفتگوی امیرعبداللهیان با نماینده دبیرکل سازمان ملل متحد در امور افغانستان
حاشیه بازی استقلال و فولاد/ اعتراض سرخ‌ها به گل آبی‌ها
استقلال با برد مقابل فولاد به صدر برگشت
فروش ۴۳۰ هزار کتاب در بخش مجازی نمایشگاه
۹۰ درصد دانشجویان بین‌الملل در ایران عراقی و افغانستانی هستند
هوش مصنوعی، فریب انسان را یاد گرفته‌ است
انتشار اسامی منتخبان راه‌یافته به مجلس دوازدهم از دو لیست انتخاباتی
هدیۀ رهبر انقلاب به یک خانم نویسنده
تاکنون بیش از ۱۵ هزار کودک در غزه به شهادت رسیده است
نصرالله: فلسطین و غزه، به مسئله نخست جهان تبدیل شده‌اند
هندوستان تایمز: دهلی‌نو علاقه‌مند به ارتباط بیشتر با ایران است
صادرات ۲.۵ میلیارد دلاری شرکتهای دانش بنیان در سال قبل
بانک آمریکا: دلار نشانه‌هایی از خستگی را نشان می‌دهد
پاسخ به چند سؤال پرتکرار درباره امتحانات نهایی
تعطیلی شنبه‌ها، کور کردن چشم است بجای سرمه زدن!
پیرهادی: مراجع عظام گفتند صرف تعطیلی شنبه «تشبه با یهودیت» محسوب نمی‌شود
سیدحسن نصرالله: موشک‌ها همچنان به بئرالسبع و شهرک‌های اطراف غزه اصابت می‌کند
ورود سامانه بارشی جدید از فردا به کشور
مظلومان جهان چشم‌شان به بسیجیان ایران است
فراخوان پلیس برای تعویض پلاک‌های سوخته و دارای نقص
شهید سلیمانی و شهید زاهدی در همه جبهه‌ها حاضر بودند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top