تاریخ انتشار: پنجشنبه 1393/08/29 - 18:44
کد خبر: 148097

تلفن زندان های کشور هوشمند شد

خبرنامه دانشجویان ایران: اصغر فتحی گفت: برخی از زندانیان از داخل زندان اقدام به تخلفات تلفنی نموده و طی تماس با افراد بیرون از زندان خود را با عناوین مختلف معرفی و به بهانه های مختلف اقدام به تهدید، کلاهبرداری و مزاحمت تلفنی می نمودند.

به گزارش مهر، مدیرمجتمع ندامتگاه تهران بزرگ گفت: با هدف کاهش تخلفات تلفنی، شبکه هوشمند تلفن ثابت برای نخستین ‌بار در سطح زندانهای کشور در شکل نوین جهت ارائه خدمات مناسب به مددجویان در مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ راه‌اندازی شد.
 
اصغر فتحی گفت: برخی از زندانیان از داخل زندان اقدام به تخلفات تلفنی نموده و طی تماس با افراد بیرون از زندان خود را با عناوین مختلف معرفی و به بهانه های مختلف اقدام به تهدید، کلاهبرداری و مزاحمت تلفنی می نمودند.
 
فتحی افزود: جهت پیشگیری از این اقدامات در جلسه کمیته های امنیت و کاهش آسیب مجتمع تصمیم گرفته شد تا تلفن های ندامتگاه به شکلی نوین هوشمند شده تا شاهد این گونه رفتار های هنجارشکنانه نباشیم. در این راستا مقرر گردید یک کارت تلفن هوشمند که ۵ شماره تماس ضروری مددجو درآن ذخیره شده در اختیار وی قرار گیرد تا در ساعات و ایام مجاز امکان برقراری تماس با این ۵ شماره مقدور باشد. چنانچه صاحب کارت بعد از وارد کردن کد مخصوص کارت خود با شماره هایی غیر از ۵ شماره ذخیره شده در کارت تماس بگیرد با پیام خطا از سوی سیستم مواجه شده و در صورت تکرار خطا کارت وی غیر فعال میشود.
 
رییس کمیته امنیت مجتمع ادامه داد: این کارتها جایگزین کارتهای تلفن همگانی می شوند و با هماهنگی های انجام گرفته با بانک پاسارگاد بوسیله پوز های نصب شده در داخل اندرزگاه ها قابل شارژ است. بدین ترتیب علاوه بر جلوگیری از تخلفات تلفنی مشکلات ناشی از نوسانات تهیه کارت های همگانی نیز برطرف می شود.
 
مدیر مجتمع در مورد تجربه این روش در زندانهای دیگر گفت: این کار برای اولین بار در سطح زندانهای کشور در مجتمع در حال اجرا است و اندرزگاه های زندان شماره یک مجتمع به این شیوه تجهیز شده و هم اکنون به بهره برداری رسیده است و در زندانهای شماره دو و سه مجتمع نیز در حال راه اندازی می باشد وامیدواریم با توجه به اجرای موفق این طرح در مجتمع زندانهای دیگر نیز از این شیوه استفاده نمایند.
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
روز سیاه بورس در پایان معاملات؛ شاخص کل چقدر ریخت؟
اعلام رسمی جدایی سامان قدوس از برنتفورد
حضور ناو بالستیک‌زن سپاه در نزدیکی محل استقرار نیروهای آمریکایی + جزئیات
واکنش تند به اظهارات اخیر بنی گانتز
بانک مرکزی فهرست کالاهای دریافت کننده ارز را منتشر کرد
صدور احکام سنگین برای تتلو + جزئیات
حماس اسرائیل را شکست داد
واکنش تاج به ادعای دست داشتن مدیران فدراسیون در فساد فوتبال +فیلم
رشوه اینبار در بسکتبال +جزئیات
عملیات زمینی تمام عیار در رفح ؛ آلمان هشدار داد
آقای گل رسما به استقلال برگشت
رئیسی: ارتباط ما با «جمهوری آذربایجان» فراتر از رابطۀ همسایگی است +فیلم
علی‌اف: امروز دنیا شاهد دوستیِ ایران و جمهوری آذربایجان است! +فیلم
حکم تتلو صادر شد
لحظه افتتاح سد قیز قعله‌سی باحضور رئیسی و علی‌اف +فیلم
پایان ماموریت سفیر ایران در آذربایجان
دیدار مهم رئیسی و علی اف روی تاج سد قیزقلعه‌سی
بازدید رئیس جمهور از پروژه کریدور ترانزیتی جاده‌ای و ریلی ارس
تصاویری از خوشامدگویی پیرمرد ترک‌زبان به رئیسی +فیلم
استقلال ۴۸۵میلیون تومان جریمه شد
VAR با ورود زنان به ورزشگاه در ارتباط است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top