تاریخ انتشار: یکشنبه 1393/09/09 - 11:04
کد خبر: 149091

ماموریت سردار سلیمانی آزادی «قدس» است

خبرنامه دانشجویان ایران: مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: ماموریت سردار سلیمانی آزادی قدس است و یکی از مقدمات آزادسازی قدس فراهم کردن بستر وحدت در جامعه اسلامی است.

سردار رمضان شریف امروز در گفت‌وگو با فارس گفت: آن چیزی که ما در فضای رسانه‌ای درخصوص محور عملیات روانی و رسانه‌ای علیه انقلاب اسلامی می‌بینیم یک روند 35 ساله را طی کرده، هر چند که همواره با افت و خیزهایی همراه بوده است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: از اول پیروزی انقلاب تا امروز بعضی از محورهای عملیات رسانه‌ای دشمن علیه ما محورهای ثابتی بوده است، مثل اینکه نظام دینی در عرصه کنونی قادر به اداره جامعه بزرگی مثل ایران و تعامل با کشورهای منطقه نیست و نمی‌تواند مسائل و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی امروز جامعه را حل و فصل کند.

شریف ادامه داد: این یک محور ثابت بوده که از بدو پیروزی انقلاب دشمنان پیگیری می‌کردند، اما همواره در طول سال‌های گذشته بعضی از موضوعات هم بوده که در دستور کار دشمن قرار گرفته است مثل عدم توجه به حقوق اقلیت‌ها در درگیری‌های قومی مذهبی یا بحثی که در رابطه با تعطیلی لانه جاسوسی توسط دانشجویان ما اتفاق افتاد که محور جدی بوده است.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که در روند بعدی به عنوان یک سوژه عملیات روانی و رسانه‌ای علیه ما طراحی کردند و 12 سال است استمرار دارد، موضوع استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه افزود: طبیعی است که یک ملت با هوش، فهیم با جمعیت قابل توجه‌ای که داریم به منظور بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای علمی در حوزه تامین مسائل و مشکلات کشور یکی از این بسترها استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای است که کار نسبتا سنگینی در طول این سال‌ها انجام گرفته است.

شریف خاطرنشان کرد: هدف دشمن این است که ما را از سرمایه‌گذاری که در حوزه انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای انجام داده‌ایم، پشیمان کند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران گفت: استفاده صلح‌آمیز هسته‌ای از محوری‌ترین موضوعاتی است که در جامعه ما چه در سطح عوام، خواص و مسئولان مطرح است و استفاده از انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست.

وی افزود: دشمن با ترفندهای مختلف با سرمایه‌گذاری‌هایی که انجام داده در 12 سال گذشته نتوانسته کار اساسی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی سازماندهی کند و آخرین حربه آنها بحث تحریم‌ها بوده است.

شریف یادآورشد: با توجه به شناختی که از ملت ایران داریم، استعداد، توانمندی و قابلیت‌هایی که داریم با توجه به شرایط دنیا و منطقه، مطمئن هستیم که مسئولان ما قادر هستند از موضع هسته‌ای مستحکم نظام دفاع کنند.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری از دولت و تیم مذاکره‌کننده و حق اساسی ما در داشتن انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و دفاع از منافع ملی ایران حمایت کردند تردیدی نداریم که در این عرصه هم بازنده دشمن و پیروز این میدان ملت ایران خواهند بود.

رمضان شریف در پاسخ به این سوال که سردمداران آمریکا از سردار سلیمانی به عنوان دشمن اصلی خود یاد می‌کنند و در رسانه‌ها از تصاویر و فیلم‌های ایشان به عنوان مغز متفکر مبارزات در عراق نام می‌برند آیا صحیح است فعالیت و اقدامات سردار سلیمانی در عراق رسانه‌ای شود، گفت: در حوزه‌های مختلف در کشورمان نیروهای متفکر، اندیشمند و با دانش بالا در حوزه‌های مختلف هستیم و هیچ شکی در این وجود ندارد و ما کشوری هستیم که جنگ 8 ساله را اداره و با موفقیت و پیروزی از آن بیرون آمدیم.

رمضان شریف یادآور شد:  وظیفه و ماموریت نیروی قدس سپاه این است که توانمندسازی را در جامعه اسلامی دنبال کند تا مقدمات آزادسازی قدس که یک نقطه آرمانی برای همه مسلمانان است، فراهم کند، این ماموریتی است که سردار سلیمانی و نیروی قدس آن را دنبال می‌کنند.

وی اضافه کرد: دشمن تلاش مضاعفی انجام می‌دهد برای اینکه آن نگاه اصلی ما که تمرکز بر رژیم صهیونیستی و آزادی قدس است را به نقاط انحرافی در حوزه‌های متفاوت بکشاند و دلیل خبرسازی‌های خیلی زیاد رسانه‌های غربی برای این موضوع است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران تاکید کرد: ماموریت سردار سلیمانی آزادی قدس است و یکی از مقدمات آزادسازی قدس فراهم کردن بستر وحدت در جامعه اسلامی است.

وی افزود: قدس متعلق به مسلمانان است و باید آزاد شود و شر رژیم صهیونیستی که غاصب سرزمین مسلمانان است، کم شود و جامعه اسلامی باید تلاش کند از آن پتانسیل سردار سلیمانی و امثال ایشان برای فراهم کردن مقدمات آزادی قدس بهره گیرد هر چند رسانه‌های غربی تلاش انحرافی ویژه انجام می‌دهند برای اینکه این توانمندسازی را به داخل جامعه اسلامی بکشانند و ما نباید در حوزه رسانه این فرصت را به دشمن دهیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
معرفی برترین هتل‌های مشهد
تعطیلات زمستانی برای دانش‌آموزان؟!
حضور حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
شوک به استقلال؛ محکومیت ۴ میلیاردی آبی‌ها
تجلیل ایران از عربستان
اینجا دانشگاه مینه‌سوتا آمریکاست +فیلم
شست و شو ضریح حرم مطهر رضوی به مناسبت ولادت امام رضا (ع) + فیلم
سومی لیگ به اندازه یک جام ارزش دارد!
یک ادعا درباره مذاکرات ایران و آمریکا در هفته گذشته
اعتراف مجری اینترنشنال درباره کارفرمایش! +فیلم
بازار سرمایه چرا صعودی نمی‌شود؟
زنگ خطر بیخ گوش استقلال و پرسپولیس
تعیین تکلیف دانش‌آموزانی که کارت امتحانات نهایی نگرفته‌اند
سهمیه سوخت کدام خودروها قطع می‌شود؟
آدرس سایت توییتر رسما تغییر کرد
برگزاری فینال جام حذفی با VAR
پاسخ به شایعه/ واکنش رسمی به شایعه ای درباره پشه آئدس
رمز و راز این اثر غول پیکر باستانی کشف شد
پیدا کردن استیکر در این پیامرسان راحت تر شد
اولین خروجی پرسپولیس در تابستان؛ اوسمار هم از او ناراضی است
هشتگ پرسپولیسی ها برای جذب ستاره نامدار
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top